AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Aile büyükleri bir araya gelsin. Nikah işlerini hızlandırın. Davetlilere düğünü mücbir nedenlerden dolayı ertelemek zorunda kaldık diye anlatırsınız. Kimse sizi sorgulayamaz.
Vermeseydin o zaman. Kaç yaşına gelmişsin hala aile de aile. Sen insan değil misin? Kendi özgür iraden yok mu senin? Ot musun sen?
Ağır yorum ama haklısın ne diyim
Bu saatten sonra yapacağın en akıllı iş, nikahlanmak.
Pampa çok basit bir taktik, nikahı kıydık deyin :) düğünü geç yaptık deyin, olsun bitsin, takma ya, ölümlü dünya.
Can almak kolay mı? İstenmeyen olsa neyse de, neyse karar senin, pişman olacaksın. Şımarıklığınız bir cana mal olmuş olacak
O cocugu dogurup psikolojik sikintilar yasatmaktan daha iyi hic doğmaması.
Tabi kendini motive edecek bir çok, ama, daha, zaten bulabilir insan. Üzerine yazıştığımız örnekte öncelik çocuk değil kim ne der. Çocuğun doğumu düğün sonrası. Örnek özelinde haksızsın. Anne kararıdır kimse karışamaz. Sebepte böyle saçma bir şey olmamalı…
Bakamayacak insan doğurmamali bu kadar basit bu cok mantikli bir sebep. Duzgun bakilamayan cocuklarin ne kendine ne cevresine bir faydasi olmasini gec , zarari oluyor.
Keske her bakamayacak insan aldirsaydi da bu kadar psikolojisi bozuk ruh hastasiyla ugrasmasaydik
Haklısın da soru başka. Bende zorla doğursun demiyorum 🙂 görüşüm şu, bunların şımarıklığı bir cana mal olmamalı…
Hayatının yanlışını yaparsın. Zevkinize baktığınızda her şey güzel iyiydi o çocuğun suçu ne Ahirette onun hesabını veremezsiniz
Bence nikahı kıyın düğün haziranda olsun hem siz aynı eve girmiş olursunuz hem de kimse anlamaz önceden hamile oldruğunu
Senmi verdin ki o canı sen alıyorsun bi halt yedin madem çek cezanı ayrıca bi cana kıyorsun cennet yüzü göremezsin
tabikide o verdi xd
canım ne diyeyim
Sen canım
Nikah yaptırıp aynı evde yaşayıp Haziran'da da düğünü yapın.
Sorumda görüş paylaşır mısınız
Merhaba bence sevgilinle konusup kendisi annesine anlatsın ve olabildiğince dugunu öne alın
Önemli olan nişanlının seninle olması destekçi ve yanındaysa sıkıntı yok ama yinede korkulacak durum haklısın
Sonuçta o bir can neden bizim yaptığımız hatanın bedelini o canıyla ödüyor ki. Kaldı ki sevdiğin adamdan.
Eger daha yeniyse aldirabilrsin gunahida yok ztn beli bir sureye kadar googleden arastrr istersen daha iyi bigiler edinirsin
Evlenmeden önce korunmayı düşünün bari bir zahmet. Bu kadar da cahil olunmaz. Sonra da gelip burada aldırcam diye ağlıyorsunuz.
Fikir sorduk, saçma sapan ahkam kesmeni değil yalnız
Kendi çocuğunu aldırmak için de bizden fikir istemezsin yani yuh.
Ufku kıt insan, sen sus:)
Zaten evleneceksen neden aldırmak istersin ki? Ne dememizi bekliyorsun?
Bence ne yapman gerektigini bizden daha iyi biliyorsun.
Çocuğun suçu yok, aldırma tabi
Haklısın...
Güncellemeyi okudum ve inan çok mutlu oldum. En iyisini yapıyorsun. Size mutluluklar diliyorum
Teşekkür ederim, desteğiniz için :)
Pişman olursun hemde çok
düğünü hemen yap sakın bebeğe kıyma!!! bir halt yiyorsun düzelt ozamann
ne kaadar ayıp, bi cana kıymak sonuçta,
Keşke anan da seni aldırsaymış
Keşke :)
Biz Osmanımla kaliteli p***zarif kullanıyoruz. Pahalı olsa sizinki gibi sıkıntılarla uğraşmıyoruz.
Ne kadar kaliteli olursa olsun prezervatif kesin koruma sağlamaz
Sakın aldırma düğünü erkene al bişeyler yap ama aldırma
Ne olursa olsun sakın aldırma. Zaten evleneceksiniz
Pişmanlıktan kasıt bircana kıymak var pişman olursun bence kaç aylık bebek peki
Bence aldırma çünkü ortak bir şey tek karar verirsen ileride Evlendiğinşz de eşin bunu yüzüne vurur
Bence de aldırma düğünü erkene çekmeye çalış ileride çok pişman olursun
Bence aldırma sonuçta evleneceğin adamdan çok ta günahtır
He yaparken korkmadin simdi ailem diyosun katil olmak istiyorsanız aldirin
aldırma bence sadece ailene söyle durumu ne olursa olsun kızsa da bi yerden sonra anlayacaktır seni
aldırmak yerine düğünü erkene çekmek çok daha mantıklı değil mi sence de
Zaten evleneceksin hele bu durumdayken bir cana kıyarsan çok daha pişman olursun.
Keşke pişman olacağın bi şey yapmasaydın aldırmamalısın kürtaj cinayettir
Aldirma canım ya hem yiyorsunuz hem de o cana kiyiyorsunuz ya
Aldırıp aldırmamayı düşünmüyorsun da pişmanlığımı düşünüyorsun tebrikler 😂🤝🏼👏🏼👏🏼👏🏼...
Aldırmak çok günah, düğünü erkene çekebilirseniz erkene çekin.
Sondan başlamışsınız, sıralama karışmış
haha🤣🤣
@nediyorsuncanim aynen once evlilik sonra cocuk
Burada tam tersi
Ewlenmeden kapalı tutamadin mi malum yerini 🥴
Zaten evleneceksin aldırma plansız oldu dersin ailene doğumda erken oldu sanırlar evlenince yumuşarlar:))
Nişanlınla ortak karar vermen lazım, sonuçta ikinizin de parçası. Tavsiyem ise aldırmaman, çok korkunç bir şey bebek aldırmak.
düğün tarihini erkene alın.
Evet olursun bence sakın yapma.
Düğünde karnındaki 5 aylık bebekle oynayan gördüm
Aldırma çoçuk annesinin babasının düğününü görsün
Aldırırsan diğer hamileliğini etkiler
Evlenmeden neden öyle bi tamam
Hızlıca evlenin bence
Bi arkadaşımın başına aynısı geldi
Noldu peki?
Aldırdılar evlenmediler
Toplumdan nefret ediyorum. Bir cana daha kıyılacak
Dugunu daha one alin erken dogum oldu dersin
3 ay kalmış düğüne aldırma
Doğru karar vermişsin ama atladığın bir şey var. Evet bakamayacak olan doğurmasın buna sonuna kadar katılıyorum fakat hamile kaldıktan sonra aldırmayı normalleştirmemek lazım onun yerine doğru düzgün korunup hamile kalmamaya çalışacaksınız. Bir cana kıymamış olursun..
az kalmış düğüne aldırma
Aldırırsan sonunda çok pişman olabilirsin
Pişman olabilirsiniz, düğünü erkene alın bence
Evet olursun nikahınızı olun dügünüde erkene cekin
Olursun, bir bahane bulup düğünü öne alin
Ne halt yedin arkasında dur trol
Akıl var mantık var düğünü erkene alsana
Böyle hatayı yapan bi insanda akıl mantık ne gezer kanka
@karpuzlusekerrr o da doğru
Aldırma bence çok pişman olursun.
Annene söyle düğün tarihini öne al
aldırma nikah kıyın sade bir nikah