AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Var, arada laf taşıyan o mübarek insanı öpeceğim :))
Umarım bir gün denk getirip öpersiniz :)
yok, çok defa denk geldik. hatta konuşmak için selam bile verdi de yüzüne bile bakmaya tenezzülüm yok. Ahirete bıraktım öpücüklerimi :)
Onun yerinde ben olsam bu dünyada öptürürdüm, ancak anladığım kadarıyla yüz bulamamış :)
Ahirete kaldıysa siz değil de, o sizi öpecek gibi gözüküyor.
Yani ayaklarınızı :P
:))) hayırlısı ya
Boşandığım eşim - yıllarımı çaldığı için.
Eski ortağım - paramı çaldığı için
Eski arkadaşım - iyi niyetimi çaldığı için
çalan çalmış :)
Benim bir kedi vardı, şerefsizi bir gün dışarı bıraktım kaçtı gitti, hakkımı helal etmiyom, o kuru mamalar haram olsun :)
:))
İsmiyle müsemmaymış senin nankör kedi :)
Babam ve Eniştemdir kendileri.
Mezarıma gelirseniz dirilir sizi mahvederim demişliğim vardır.
Özeli bana kalsın.
Bu kadar dedirtecek kadar haklı bir sebebi vardır mutlaka. Bu nedenle özel konusunu irdelemek haddimiz değil.
Sürekli susarsın susarsın ama bir patlarsın ki feriştahını yakarsın kardeşim.
Sabrı çok zorlamamak gerekir..
Saolasın :)
Kesinlikle.
Rica ederim, iyi geceler :)
var evet. arkamdan vuran seviyorum diyip terkeden bir vicdansız var ona hakkımı helal etmiyorum etmeyecemde
Gönül yarası kapanmıyor demekki.
Iyı niyetimi suistimal edenlere, yüzüme gülüp arkamdan iş cevirenlere, günahım ve suçum olmadığı halde göz yaşımi akitanlara hakkimi helal etmiyorum.
Göz yaşı akıtacak kadarsa, ne denilse hakediyor demektir.
Aynen. Her damlanin hesabını verecek ahirette.
Evet bana çok haksızlık yapan ve hayatımı zindana çeviren ilk okul arkadaşım..
İlkokulda iken yaptıklarından dolayı hakkınızı helal etmiyorsanız, çok ilginç bir durum.
İlginç falan değil ilk okuldan liseye kadar yaptı. Neler yaptığını bilmediğin için önyargılı yaklaşma. Yaşamayan bilmez.
Önyargı değil. Hani çocuk yaşta yapilan hatalar, kötülükler çocukluğa verilir. O açıdan abartılmış gibi anladım. Ancak yetişkin olana dek süregelen bir durummuş. Şimdi daha iyi anlaşıldı.
Benim var ama hakkim onlara helal olsun onlar karektersizlikleriyle kala dursunlar ben helal etmediğimde içimdeki o vicdan durmadan beni rhtsiz ediyor helal ettim hepsine çok rahatim sikinti yok
Ben sadece bana vefasızlık yapan insanlara hakkımı helal etmeyeceğim.
Benim iyi niyetimi kullanıp, yaptığım fedakarlıklara haksızlık yapan, kısaca bana haksızlık yapan insanlara hakkımı helal etmeyeceğim.
haksızlığın olduğu yerde hak iddia etmek en büyük hakkınız.
Belki bizden birinin ''asla hakkımı helal etmem'' dediği listeye girmişizdir. Kim bu dünyada o kadar temiz ki. Zaten eden buluyor. Bu yüzden siz olabildiğince temiz yaşayın. Affetmek karşı taraftan çok affedene yarar sağlar.
Farklı ve anlamlı bir yaklaşım.
Herkesi affediyorum ben, nefret edemiyorum kimseden.
Keşke herkes sizin gibi olabilse.
benim ona olan sevgimi bildiği halde benimle çıkıp beni terk eden o duygusuz adamı asla affetmem
Erkek görünümündeki insan sülietleri bu sorumun baş aktörü oldular.
bşka ne bekliyodun
En azından bu kadarını beklemiyordum.
bilmiyorum duruma bagli eger hakkini yedigim insan coksa helal etmem mecburen
Yani kâr/zarar bilançosunu dengelemek gerek diyorsunuz :)
aynen dostum anlamican sandim ama anladin :))
Lafın hepsi deliye söylenir derler, anladım çok şükür :)
ama hakli degilmiyim simdi hakkini yedigim insanlar coksa eger direk cehenneme ozmn bende hakkimi helal etmicemki dengeler bozulmasin belki cennet icin bir sansim olur bu yüzden hakkimi yeyin afyet bal seker olsun :)
Haklısın tabiki, öbür dünyadaki sorgu sonrasında ortaya çıkan sonuç, muhasebedeki aktif/pasif hesap denklemine benzer bir şey. Alacağımız olsun ki borcumuzu ödeyebilelim :))
aynen bu yüzden bana borclanabilirsiniz yani sorun yok :P
Yok anam bacım, bilmediğim bir sürü borcum vardır, bir de bildiklerim ortaya çıkmasın :)
ya yap bir hayir iste :P
Tövbe tövbe, çattık haa :)
Düşündüm de, öbür dünyada tam turnikeden geçmek isterken yamacıma çıkıyorsun. Şu kadar borcun var diyorsun.
Elimi cebime atıyorum, metelik yok, ıkına sıkıla sağa sola bakınırken bir bakıyorum alacaklı olduğum şahıs ordan sıvışmaya çalışıyor, gel l*n buraya, şu hanımefendinin borcunu öde deyip borcunu adama ödettiriyorum, hadi birbirinize sarılın, helallaşın diye sizi tembih ederek turnikeden geciyorum.
İroni yapmaya çalıştım. Allah affetsin :)
hahaha alemsin ya :))
Sağol varol, sende öyle :)
ufakken yol kenarında unuttuğuum kamyon ve traktörümü kıran o belediyede çalışsan şerefsizlere hakkımı helal etmiyorum
hak hukuk hesabına kaydedilecek verileri çok geriden başlatmışsınız :)
abi napim o yola tır sığıyor adam yolun kenarındakini piçliğine kırdı abi ben ona bayram harçlığımı vermiştim o zaman pahalıydı babam almıştı en büyüğündende bide ufak traktörüm vardı valla gene duygulandım ağlıcam ya
:))))
Demeyi çoooook istediğim ama dersem iyilik etmiş olurum diye edemediğim birileri var:) Allah'a havale etmek daha ağır :)
Bence de en doğurusu bu sanırım :)
Kesinlikle :)
Eski sevgilim! Yeni ayrıldık ve kendisini aldattığımı düşündü. Bunu bana dürüstçe söyle dedi ve bende dürüstçe aşdatmadığımı söylediğimde inanmadı. Asla ama asla hakkımı helal etmem ona.
Belkide insanın en çok zoruna giden şey, yapmadığı bir şey ile suçlanmak.
Varlar
1'2'3 evet 3kisiler
Nedenini soylemicem ama ahım obur dunyaya kalmicak eminim buna goz goruyo izlemeye dvam.
Fatihe asla hakkımı helal etmiyorum ortada bırakması çok kolaydı
Fatih sesimizi duy ve titre :)
Hahahah :Dd
kimseden o kadar nefret etmiyorum çünkü kimseye nefret edebileceğim kadar değer vermiyorum
Güzel söz, sevdim bunu :)
Eski srfsz sevgilim asla hakkimi helal etmiyorum beni hamile birakip kacti serfsz nolcak ki bak bende simdi hastanelerde surunuyorum bebegi aldirmak icin
Offf, çok kötü bir durum. Allah yardımcınız olsun.
Bnce aldirma yazik dglmi o yavrucaga allahin bir lutfu o.. Onun snin yapdigin bir hata o yavrucagin sucu ne?
Keskede aldirmasaydim ama yok artik bebek bitti :((
İlk cevabınızda bebeği aldırmak için hastanede bulunduğunuzu söylemiştiniz, son cevabı yazdığınız ana kadar çocuğu aldırdınız mı yani?
Hayir anlatamadim galiba yani hep hastanelere gidiyodum demek istedim
Anladım.
Olan olmuş artık. Allah çektiğiniz sıkıntıların kefareti olarak bundan sonra mutlu ve huzurlu bir hayat nasip eder inşallah.
İnşallah saol
eski sevgilime beni kandırdığı için, duygularımla oynadığı için asla hakkımı helal etmicem..
Belkide en çok hak konusu yapılan durumlardan biri de bu olsa gerek :)
öyle..
Paramı çalanların gtüne bozuk para girip tıkasın.
Arkamdan konuşanın çenesi yamulsun.
Suratımla dalga geçenlerin suratı façalansın.
Boyumla dalga geçenler yer cücüğü olsun.
:)) güzeldi
Önce kayınvalidem sonra eşim..
eşiminkini helal edebilirim belkide... kayınvalidemin hiç şansı yok
kayınvalidelerin bu soruda ismi çok geçmedi, açıkcası şaşırmıştım, demekki kayınvalide yönünden en şanssızı sizmişsiniz.
yüzünü görmediğim hiç tanımadığım biyolojik babama hakkımı hiç helal etmicem annem ve ben
Hakkın haram edileceği belki de en son kişilerden olan "baba"lar tahminimden çok fazla çıktı ve beni şaşırttı.
babalık yapmadığı için onun yüzünden her zaman öksüz kaldığım annemin ailesine sığındığımız için annemin ailesinden kimsenin görmediği baskıyı gördüğüm için nasılsa gizliyim söyleyim anneme tecavüz edipte çocuk olunca sahip çıkmadığı için yeterli sebepmi sence onu hiç tanımıyorum ama bir gün bulacağım canınıda ben alacam
Bir baba buraya konu ediliyorsa, neler yapmıştır diye düşünürken, daha beterini yapmış. Ancak son cümlenizi kızgınlıkla söylenmiş bir söz olarak anlıyorum. Aksi takdirde sağlıklı düşünen biri bu hataya düşmez.
Asla kindar değilim, ama bir kişi var ki gerçek anlamda iki cihanda da iki elim iki yakasında. Allah bin türlü belasını versin, çeşit çeşit hastalıklara tutulsun, kötürüm olsun onlarca yıl sürünsün de ölemesin.
Kimse yok hakkımı helal etmeyeceğim.. çünkü kin tutmam. Bana yanlış yapana bende yanlış yapmam.. bende kısasa kısas diye bişey yok.. kolay affederim. . Affetmek büyüklüktür oda bende kalsın...
Helal olsun bunu yapabiliyorsanız
Benim vergilerimle gemi gemicik yat kat alan sözde dindar özde şerefsizlere helal etmiyorum... ...
Doğru söze ne denir ki.
var vallahı allah belasını versın aşıret olsam topuklarına sıkarım o derece benı yüzüstü bırakmıştı
Bayağı üzmüş sizi anlaşılan.
aynen domuz işte sinirlendım yıne :)
Kusuruma bakma, nefretini ateşledim :)
yak ya senle ilgısı yok hergun aklımda zaten :)
Az önce birine yazdığım gibi; Umarım tez zamanda unutursun, hatta unuttuğunu da unutursun :)
Herkese hakkımı helal edip Allaha havale etmek en iyisi belki de
Bu olgunluğu gösterebilmek güzel bir haslet.
2 3 kişi var ve helal etmiyorum bazılarına beddua bile ediyorum
İkisi bir aradaysa durum vahim demektir.
evet durum vahim onların en mutsuz gününü görmek için dua ediyorum o derece :)
Klasik
Dünya nüfusuna göre her 1 erkeğe 3 kız düşüyormuş. Hakkımı helal etmiyorum :)
Haa haa haa, güzeldi :)
Bana 1 tane düştü, 2 tanesini kim çaldıysa bende ona hakkımı helal etmiyorum :P
Beni sünnet eden o pos bıyıklı adam. üstünden yıl geçti ama o gözleri unutamıyorum... :D
Yarıldım :)))
numlock kapalıymış 15 yıl :)
Biz onu üç aşağı beş yukarı tahmin etmiştik :)
var tabikide eski sevgilim 5 senelik hayvan evlendi
var, iktidar. hakkımı helal etmiyorum etmeyeceğim. Şu Türkiye nin haline bak.
şu an birlik zamanı.
Ancak bu hale gelmesinde onlara verilen tavizler de bizi bu günlere getirdi. Bunu da yadsıyamayız.
Var.. Mutsuz uyuyup mutsuz uyanmama sebeb olan kim var sa ne varsa hepsine.
asla demiyorum ama şu an için istesem de edemediğim insanlar var bir kaç tane
'Oraya' gidip gelmiş gibi konuşuyorsunuz. Herkesin inancı kendine kalsın, hakları da.
Evet hakkimi helal etmediklerim var asla ve kat a helal etmeyecegim gun gelecek hesaplasacagim hepsiyle.
Fikrini almadan beni bu kıytırık gezegene attığı için Tanrıcık'a hakkımı helal etmiyorum. Ahiret de iki elim yakasında.
Benimle çıkarken (4 sene) başkasıyla nisanlanan kimliği mavi şahıs.
öbür tarafta sevmediğim insanları tekrar görmemek için naparlarsa yapsın helal ed en erim bence en doğrusuda bu :)
İlginç bir yaklaşım :)
:Dddddddd aynen ama vicdanen rahatlatıcı
Kesinlikle :)
Onu demiyorum dedigim hakkim helal olsun ama benden sonsuza dek uzak dursun
Ben ediyorum da yanına kalmaz bunu bildiğimden ediyorum.
Kendi yaptıklarını başkaları yapıyormuş gibi kibirle sunan kişilere kapım kapalı ! Bu site için diyorum. . .
Yanlış anlamadıysam, olumsuz tavır ve davranışları sanki hiç yapmıyormuş gibi davrananlar mı?
Hayır herkes yaparda bu kibirli bir üslupla sunanlara sözüm benim egı yoğınlarına
Bazıları bu sitede gerçekten çok çirkin işler yapıyorlar
Karaktersizlikleri çelişkileri ortada zaten diyecek bir şey yok öylelerine yazık acıyorum sadece yazık...
evet var eski sevgilim aldattı beni sonra benden helallik istedi , bana aldatmadığını söyledi , bende bunun karşılığında vicdanın rahat ise hakkımı helal edıyorum dedim. Ama aslında hiçte helal etmedim içimi yaktı çünkü.
Kalpten dökülmedikten sonra dilden dökülse ne anlamı var ki.
Eğer hak meselem olsaydı ben helal ederdim Asıl üstünlük de bu değil mi zaten. Okadar şeye rağmen ben sana hakkımı helal ettim demek.
Bu erdemligi gösterebilmek herkesin yapacağı bir şey değil. Yapabilene helal olsun.
Var olmaz olur mu kinci bir insan değilim dir aslında ama benim ahimi cok aldi ahirette iki elim yakasinda olacak...
Var. Şu an evlenme hayalleri kurduğumuz ve buna iyice yaklaştığımız kıza başka bir erkeği ayarlamaya çalıştı. Üstelik kız benle sevgili iken.
Annemin. parasini alip yiyen. ve tatil yapan eski sevgilime annemin de benimde hakkim haram olsun helal etmiyoruz
Öbür dünyada eski sevgililerin sorgusundan bize sıra gelmez herhalde, yaşadık valla :P
Hayir yok insaallahta olmaz
Benim yuzumden baskalarinin yanmsini istemem
Eger ortada bir hak varsa zaten karsiligini alacaktir.
Bu funyadada oteki dunyadada. basibos degiliz hicbirimiz
Çok özenle kopya çektiğim halde sıfır veren ortaokul hocama hakkımı helal etmiyorum :))
Bu kadar zahmeti görmemezlikten gelmek,
Var ya, benim bile haram edesim geldi :P
banaa acı verenınn acı cekmesıı dılegıylee hıckımseeyee hakkımı helal etmıyorum
olmaz mı ölse sevineceğim bitane serefsiz war Allah belasnını versin
Hakkı helal etmemenin ileri boyutu beddua, buda çekilen acının, görülen zararın boyutuna göre değişiyor sanırım.
Beni biraz daha kırmaya devam ederse ne kadar seversem seveyim hakkımı helal etmeyeceğim sevdiğim kişiye
Parkta 3 erkek (!) laf atıp tehdit etmişti. Onlara asla helal etmiycem hakkımı.
Var... 3 yil kadar oldu sanirjm kizilormanda kestigim metinden dusen esyalari calmisti cok koymustu bide kufur etmisti...
Valla kafamdan dumanlar yükseldi ama anlamadım :)
Kestiğin "metin" ne oluyor?
Oyundaki bisey kiriyorsun esya cikiyor 20 kisi kovalardi onu degerli biseydi yani o zamanlar
Bak yaa, ne kadar haram etsen azdır.
Sırf ahirette karşım çıkmasın diye hakkım helal benim herkese..
Asıl zevkli an orasıydı, ancak sizinki de bir tercih tabiki.
Ya ben kin tutamam ama asla yapilanida unutamam. Her zaman bir duvar olusur istemeden..
kırılan kalp her ne kadar yumuşasa da, yapılanları unutmuyor demekki.
Kesinlikle.. unutmak aptallarin kin tutmak ahmaklarin işidir der büyük insanlar. Ben dayımdan öğrendim bunu. Çok zeki adamdir ciddi anlamda inanilmaz bir adamdir aşığım Dayima. Idolüm adeta her haraketini taklit ederdim cocukken :))
Dayının sözünü bende sevdim :)
Ayrıca dayılar yakınlık olarak eş değer olan amcalardan nedense daha çok sevilir, sanırım anneler ağır basıyor :)
Baba tarafimla gorusmuyorum hic tanimadim dayimlar teyzemler ananemler ile büyüdüm onunla alakali sanirim :)
Demekki suç baba tarafında, onlar uzak durunca anne tarafı seni kapmış :)
Haha hayırlısı ben her türlü bana yeterim ya sıkıntı değil :)
Ne güzel :)
Onu sevdigim icin benimle oyun oynayan benimle dalga gecen bir cocuk vardi ona asla hakkimi helal etmicem
Ankaralı namık denen adama helal etmiyorum. ne zaman flash tvyi açsam o çıkıyor
:)))
Ben Flas Tv'nin hakkını asla ödeyemeyeceğimizi düşünüyorum. Ülke krize girse bile her zaman hazırda bekleyen bir halay ekibi var. Moral veriyor bize :P
Kesinlikle var. Tanımadan etmeden benim hakkımda atıp tutanlara ve bunu kabullenen kişiye asla. Hatta bu dünyada ödesinler bedelini.
sınıftaki bazı öğrenciler. çünkü dersi bölüyorlar ve benim dinlememi engeliyorlar
Eğitimi engellemekten hüküm giydiler yani :)