Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hakkımı helal etmeyeceğim o kadar çok insan var ki...
Hakkımı yiyen, insanları kandıran, kendi çıkarları için insanların zararını umursamayan insanlara hakkımı helal etmiyorum...
Her sene yolu yapıp planlamadan yaptığı için her yağmurda su basan alt yapıyı o kadar para ve vergiye rağmen yapmayan, yakınana ihale verip halkı mağdur eden belediyeye hakkım HARAM zıkkım olsun...
Yıllarca çalışıp 79'la atanamayan yakınlarım yerine 46 ile atanan alınan kayırılan insanlar yüzünden hakkım HARAM zıkkım olsun...
Edirnekapı metrobüs üst geçidini minicik yapıp her sabah ve akşam insanları mağdur edenlere hakkım HARAM zıkkım olsun...
O kadar çok var ki bunlar aklıma gelenler...
Kendi maaşlarına zam istenirken bir anda birleşip halkın yararına bir yasa konuşulurken her nasılsa bütçe düşünen milletvekillerine de HARAM zıkkım olsun.
Ne bu dünyada ne de öte dünya d vergisini veren bir T. C. vatandaşı olarak hakkımı helal etmiyorum.23 Yorumla- +1 yıl
Toplumsal ve siyasi haklar belki de kişisel haklardan daha önemli, bu açıdan bakıldığında konuyu güzel izah etmişsiniz. Kesinlikle katılıyorum.
- +1 yıl
Benim şahsi görüşüm de bu yönde.
Dünyada maddi veya manevi olarak kimseden kişisel hak talep etmeyi düşünmüyorum. En azından şimdilik. Ancak siyasi sebeplerden dolayı büyük hayal kırıklığı yaşadım. Bu can bu bedende olduğu sürece unutacağımı sanmıyorum.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılVar tabii, ama hakkımı helal etmediğim kişiler ahirette karşıma geçip helallik isteyecekler diye bildiğim için tekrar karşılaşmamak adına helal etsem mi diye düşünmüyor değilim bazen...
Özellikle beni tanımadan arkamdan konuşup atan tutan ve günahımı alan insancıklara hakkımı helal etmiyorum. Sırf beni çekemediğinden, hasetlikten çatladığı için dedikodumu yapanlara da hakkımı helal etmiyorum.
Değer verdiğim, kıymet bildiğim halde bunu suistimal edip kötü niyetle kullananlara hakkımı helal etmiyorum. Yüzüme gülüp arkamdan iş çevirenlere de hakkımı helal etmiyorum.
Bu dünyada değil, ama ahirette iki elim yakalarında olacak. Hatta hakkımı helal ettiğim takdirde bana cenneti vaad etseler bile yine de hakkımı helal etmeyeceğim!4727 Yorumla- +1 yıl
Vuuuvvv. İşte bu çok ağır oldu. Belliki sizi çok yaralamışlar.
Söyledikleriniz iftiraya giriyor. Buna maruz kalmak, parayla pulla kıyaslanamayacak derecede bir insana zarar veren çirkinlikler.
İftira kılıçtan daha zalim silah derler, açtığı yara asla kapanmaz. Bu yüzden sizi anlıyor ve hakveriyorum
Cevap sahibi+1 yılAçtığı yaradan ziyade cidden iyi niyetimi hak etmeyen zavallılar. Tabii arada ne hak olabilir ki diye de düşünülebilir, ama iftira atmak, dedikodu yapmak zaten başlı başına bir hak almadır. Fesat insanlar bana uzak, Allah'a yakın olsunlar. Yüzünde nur kalmamış, kirlenmiş yüreklerle yüzüme dahi gülmesinler.
- +1 yıl
Birinin dedikodusunu yapmak, günahını almak, iftira atmak kul hakkına girer, bunda şüphe yok. Kul hakkı da, hepimizin bildiği gibi, helalleşmedikten sonra asla affedilmez.
Cevap sahibi+1 yılO fesat insanlar bu dünyada zaten cehennemin ve çöplüğün içindeler bana göre. Ahirette de öyle olacağından şüphem yok.
Neyse susayım ben artık. Bir söz vardır, 'Edebim el vermez edepsizlik edene. Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene.'- +1 yıl
Özellikle son sözünüzü kayıt ettim, oldukça etkileyiciydi.
Cevap sahibi+1 yılEn iyi cevap için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim. Hakedecek bir cevaptı.
Cevap sahibi+1 yılTekrar teşekkürler.
Aslına bakarsanız umrumda değiller ama helallik deyince aklıma geldiler işte. Düşüncelerimi olduğu gibi yazdiniz ben de.
Cevap sahibi+1 yılYazdım*
- +1 yıl
Zaman zaman cevaplarınıza denk geliyorum. Kaleminiz bayağı güçlü ve keskin. Sevgi damladığı gibi, yeri gelince kan da damlıyormuş.
Cevap sahibi+1 yılÇok teşekkür ederim. Eksik olmayın.
O kadar kafa patlatıp en iyi cevabın tek kelimeyle, cümleyle alındığını söyleyenlere kapak olsun biraz da. Bunu söyleyenlerin hiç kafa patlattıkları mantıklı bir cevaplarına da denk gelmedim ya neyse...
Tekrardan teşekkürler, iyi geceler.- +1 yıl
Rica ederim. Size de iyi geceler.
Cevap sahibi+1 yılYok yahu, 4 - 5 zavallı işte. Onlar düşünsün, ben değil @bahardalı ;) Ne güzel bir rumuz yahu, kışın bile insanın içini ısıtıyor :)
- +1 yıl
o an sana cenneti vaad etseler çocuğunu bile bırakır koşarak gidersin. annenin evladını tanımayacağı umursamayacağı bir zamandan bahsediyoruz. hayal kurma bence. o insanlar yüzünden cennete gireceğin varsa da hak için bekletileceksin.
- +1 yıl
tasvir edilenden bahsediyorum gidip gelmişliğim yok. tavsiyeydi sadece. herkesin hakkı da inancı da kendine zaten
- +1 yıl
Hakkını isteyeceğin kişilere hakkını helal etmezsen.. sen onlarla hesaplaşana kadar senin hesabın kapanmıyo :) işin çok uzar ben söyliym.. Helal et gitsin bu dünyada hak allahındır...
Kul hakkı vardır ama bizde allahın kuluyuz...
biz ceza versek ne kadar acı çektirebilir ya da ne derece adaletli oluruz ki..
Hak allahındır bırak cezasını allah versin sen kendi hesabınla ilgilen ;)
Hem affetmek kadar büyük bişey yok.. sen affedersen allahta seni affeder...
Bu dünyada olmuş ve olacak herşey çok küçük ve önemsiz...
Bu güne kadar gelmiş geçmiş bana yapılan tüm kötülükleri affediyorum allahım sende beni affet desek ne güzel ;)
Cevap sahibi+1 yılArtılara baktım da haksız değilim sanırım @caglar1571 :)
'Hakkını helal et!' diye tavsiyelerde bulunanlara diyorum ki 'Onlar hele bir özür dileyip helallik istesin, o yüzü bulsunlar da düşünürüz!' ;)- +1 yıl
Valla cevabınızın yorum bölümü ziyaretçi defterine döndü. Artılar rekor seviyede. Yorum yapanlar da cabası. Bir kalp resmi kazımamışlar. Birazdan çaput bağlarlarsa şaşmam :P
Haklısınız. Hatasını anlayıp özür dilemek, helâllık almak da bir erdemdir. Bu yapılırsa kalpler mermerden yapılmadı ya, merhamet denen duygu illaki canlanacaktır.
Cevap sahibi+1 yılÇok severler beni, ne demezsiniz :p
Çok güzel söylediniz.- +1 yıl
Allah muhabbetinizi artırsın :)
Cevap sahibi+1 yılTabii ki @Uyuzbedoo
Eğer bunları yaparsam o kişiler de bana hakkını helal etmemekte haklıdır. Ben kendimi biliyorum çok şükür.
Cevap sahibi+1 yılAyrıca, kuyumu kazmaya çalışan 'yetersizler'e ve kibirden yüzünün nuru gitmiş 'zavallılar'a da hakkımı helal etmiyorum.
İçlerindeki kibir, kıskançlık, hırs onları ele geçirmiş ve yakında öldürecek. Allah ıslah etsin.
+1 yılBeni hala anlamadığım bilmediğim bir şekilde bir sabah g*t gibi ortada bırakıp, 2 hafta sonra sessiz sedasız şehri terkeden sevgilim... Sana tırnak ucu kadar bir hakkım geçmiş ise hakkımı helal etmiyorum sana Rabbim seni bildiği gibi yapar inşallah... İnşallah benim gibi seninle tek derdi evlenip mutlu olabilmek değilde yatıp kalkma peşinde dolaşan şerrefsizlerle bir ömür uğraşırsın da "ulen ben nerde yanlış yaptım" dersin.
01 Yorumla- +1 yıl
Zaten amacı evlilik değil sanırım, dediğin gibi gününü gün etmek istiyor. Böyle insanların mutluluğu yakalamaları zor gözüküyor.
babam ve annem. çunki benim dünyaya gelmeme vesile oldular. bu saçma nesilde bu kötülüklerin çok olduğu bir dünyaya bir can getirmek resmen bir katillik. herşeyden önce türkiyede ötenazinin serbest olması lazım amerika gibi özgür olmamız lazım. bu ülkede ötenazi bile mesela abi. asla affetmiycem anne ve babamı. ama seviyorum onları yapcak bişey yok geldik bikerem ama tabikide öteki tarafda hakkımı helal etmiyecem.
11 Yorumla- +1 yıl
İroni yaparak iddialı şeyler söylemişsiniz, farklı bir yaklaşım :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılannem teyzem dayım çok hakkımı aldı
ben helal etmiyorum hatta dayımın başına kendi gibi bir dert versin inşaalah
daym sakat bir adamla nerdeyse evlenmeme sebeb oluyordu annemde dayımda biliyordu nerdeyse beni kandıracaklardı allah inşaalah onun kızına öyle bir dert başına getirsin evde kaldım kabul ama evde kaldım diye kimsenin begenmedigi ile evlenmeye korkuyorum allah korudu
allah böylelerinin başına daha büyük dert versin inşaalah ama hiç bir derdi yok sapasaglam allah bolluk rahatlık vermiş böylelerine işte çocuklarını özel liselerde okutuyor31 Yorumla- +1 yıl
Allah korumuş sizi, umarım allah gönlünüze göre verir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar tabi iki kisi eski sevgililerim. genclik zırvalarim ama yinede helal etmiyorum.
Biride babam. o supheli ama helal ederim hedalde sadece bana yasattigini unutmam. yasamak isteyip yasayamadigim seyler var.
Evimden duvakla gelin cikamicam. beni istemicekler tuzlu kahve icemicek esım. kardesim kusagimi bağlayamicak. kinada anama sarilamicam aglarken. Dugunde öksuz olucam. anneannem daymgil annem babam olmayacak. tek olucam. öksüz kalicam. el kapisinda gelin olucam. Sadece alti gun sonra. bu evden cikip gelin olucam.14 Yorumla- +1 yıl
Peki baban sana ne yaşattı da bu hale düştün :(
Cevap sahibi+1 yıl4 senedir 3 kere soyledik. eşim olcak insan hasta oldu ölum derecesine geldi. ben hasta oldum babam halen seni vermem dedi. Beni dovdu dayak atti. bende bitti ayrildim dedim. dayak bitmedi cnku. sevgilimde gelemez hastalandi stres yuzunden. bu arada toparlanmaya basladik para biriktirdik hersey hazir babam bizim ugrastigimizi onun cabasini biliyodu bastan beri ama iste inat. bana attigi yumruk bitirdi beni. tokat amenna ama o yumruk o yuz ifadesi cikmaZ aklımdan. O an tamam dedim bu is olmayacak kacicaksin kizim sen dedim.6 gun snra kaciyoruz. Ins pisman olmam.
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun
Cevap sahibi+1 yılAmin ins.
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar. İki kişi var. Birincisi;kalbimi kıran beni çıkarları için kullanan bir gerizekalı. Çıkarları derken kastım işine yarayacak konularda. Yaptığım tüm desteklemeler haram olsun ona. İkinciside;bir akrabam. Ağır bir kaza geçirmiştim bundan birkaç sene önce ayağım kırılmıştı kolum alçıya alınmıştı sevdiğim herkes ordayken o yanımda değildi. Ki ben onun en zor gününde yanında olmuşumdur. Ama o evde olup keyif yapmayı tercih etmiş. Onada hakkımı helal etmem asla. Kaç kere özür dilese affetmem. Küstükte biz ben ağır bir kaza yaptığım zmamanarda. Ama sonuçta akrabamsa yanımda olmalıydı haksız mıyım? Küslük önemli değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Birincisine diyecek sözüm yok.
Ancak ikincisinde her ne kadar ortada küslük konusu mazaret olarak görülmese de, belki bu sebepten yüzü tutmamıştır, belki senin tepkini ölçmemiştir, belki nefsini veya gururunun esiri olmuştur.
Bu nedenle hak helal etmemek derecesinde hiddetlenmemek gerek.
Gizli Üye(36-45)+1 yılvar , ilk önce annemi istemediği ondan yaşca büyük biriyle evlenmeye mahkum bıraktığı için dedem , sonra annemin ondan yaşça küçük olduğunu göre göre onunla evlenmeyi kabul eden rahmetli babam , anneme evlenme dediğim halde tekrar evlenen annem ( şimdi mutsuz ama ) , daha sonra kendi suçlarını bilmeksizin annemi suçlayan üvey ablamlar, kendisinden nefret ettiğim üvey babam , anneme ve bana yıllarca yapmadığını bırakmayan yengem ve dayım , kendisinden tiksindiğim üvey ablamın kocası olan eniştem , ve son olarak da yüzüme gülüp de arkamdan konuşan sözde arkadaşlarım... bu kişileri annem de dahil olmak üzere hiç affetmicem anneme hakkımı helal ederim anne hakkı ödenmez o kadar bakmış etmiş ama diğerlerini değil bu Dünyada ahirette bile affetmicem
12 Yorumla- +1 yıl
Soyağacınızı öğrenmiş olduk :)
Şaka bir yana, ilk başta yapılan hata zincirleme yoluyla tüm aileyi etkilemiş.
Cevap sahibi+1 yılaynen
Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı. Var elbet. Bana iftira atarak toplum içerisinde söylemediğim ve yapmadığım şeyleri uyduranlara hakkımı helal etmiyorum. Yüzüne gülüp arkamdan sallayanlara hakkımı helal etmiyorum. Ha bir de beni kandırarak uyanık geçinmeye çalışanlar vardı, onlara da etmiyorum.
32 Yorumla- +1 yıl
İftira insanın dünyada karşılaşabileceği en büyük kötülük belkide.
Var 5 senelik sevdigim cocuk beni evlenicez diye oyaladi ve eski. kiz arkafsiyla cikiyo bense onu unutmak icin neler cektim ben unutmak icin sevmedim onu ve halada seviyorum sevdigim de olmadi ciktigimda yok ama dilerim allahtan birgun cikar karsima hakkimi helal etsemde allaha havale ettim herseyim onundu cunku hayatimi mahfetti :(((
12 Yorumla- +1 yıl
Öbür dünyada eski sevgililerin sorgusundan bize sıra gelmez herhalde, yaşadık valla :P
Benim listemde iki kişi var. Annemi sebepsiz üzdü ve kandırdı. O gün bugündür o adama da annesine de son sözüm, helallik almadan ölemeyin toprak ölünüzü kabul etmesin.
Aradan 4 sene geçti. Hastanelerde sürünüyorlarmış. Daha çok çekecekler her bir yalanları için.12 Yorumla- +1 yıl
Aboww, fazla yorum yapmayım, nolur nolmaz bedduanı almak istemem :P
var tabiki, degeri 1 kurus etmez okadar yardimci oldugum hakkinda iyi seyler istedigim hain bir arap, ilk firsatta sinsi bir yaratigin lafina inanarak satti beni, yukarida allh varsa ve gercek insan ogluyla ilgileniyorsa onu cehenemin en derin mecbuasinda atesler icinde korpe etsin, bu dunyada 2 yakasi bir araya gelmesin, bu soyledillarim bu olaya sebeb olan yaratikda dahil, o yaratik bir sekilde zaten hayatin damgasini yemis sakat kalmis, diyorum ya, bosuna yaradan ona vurmamis
11 Yorumla- +1 yıl
Çok fena bir beddua olmuş.
evet benim var sevdiğim bir erkek beni yarı yolda bıraktı onca yılımız oldu onunla yediğiöiz içtiğim birdi beni bırakmıyacak diye bir sürü yeminler saydı bana ama şimdi gel gör ki yanımda yok onun için CEHENNEMLİK OLACAĞIMI BİLSEM BİLE ONA HAKKIM HARAMDIR.
12 Yorumla- +1 yıl
Gönül yarası insanı çok hiddetlendiriyormuş bunu iyi anladım.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvimde yemeğimi yiyen, cebine parasını koyduğum, ağladığında sarılıp sakinleştirdiğim herkesten çok guvendiğim bir sürü emeği geçen kardeşim bana attığı iftiradan sonra ne desem bilemedim. gecelerdir uyuyamıyorum aklıma geliyor. ve hala etrafta konuşuyor. Çok acıyorum.
Anemi pavyonda tanıştığı bir kadınla aldatıp bizi küçücükken terkeden rahmetli babam. Ve babamla görüşmeme engel olan rahmetli dostu.
Başka adamların altına yatan annem.
Beni sevgilileri için terkeden en yakın arkadaşım.
Ben küçük yaşlardayken beni aklımı çelip beni kullanan eski sevgilim.
Aslında hepsine sebep olan babam.
Gene de hepsine hakkım helal olsun. Yaradanın katında her gözyaşımın hesabı sorulacak.02 Yorumla- +1 yıl
ne derdin varmış senin de be!
ALLAH yardımcın olsun.
evet bazı insanlar bizim canımızı acıtır sonra da giderler ama önemli olan ne biliyormusun? kafana takmamak cunku inanıyorum kı bir gün sen hepsinin en iyisine layık olacaksın!
şu nu untma
ALLAH BÜYÜKTÜR!
ve Onların yaptıkları yanlarına kalmaz!! - +1 yıl
Tüm aile koro halinde sizi sırtınızdan hancerlemisler. Buna rağmen tevekkül etmeniz büyük fazilet örneği. Allah yardımcınız olsun.
+1 yılHak mı bu ülkede hak hukuk adalet bunlar bir faisenin iki bacağı arasında bakirelik Aramak gibi birşey. .
Dün 40 bin öğretmen ataması yapıldı ben hakkımı Bu ülkede sesiz olup herseyi koyun gibi izleyen herkese zehir zikkim olsun diyorum ADALET BU ULKEDE SADECE KADIN ISMIYMIS SUN BIR KEZ DAHA BU ISPATLANDI. ..12 Yorumla- +1 yıl
Maalesef ülkede hukukun üstünlüğü değil, üstünlerin hukuku işliyor.
- +1 yıl
Aynen 20 bin mezun var tarihten alıyorlar 339 tane...
+1 yıliktidara komple hakkım haram olsun
ödedigim vergiler haram olsun137 Yorumla- +1 yıl
Özellikle son dönemde sık sık duyduğum söz.
Vergi ve oy vermek bir hak ise, Öbür dünyada RTE'nin işi zor. - +1 yıl
onun ben , allah sahit olsun ki
bu adama hakkım helal degil
haram edicem. - +1 yıl
Siz belkide oy vermediniz, ben iki kez verdim. Benim karşıma nasıl çıkacak merak ediyorum.
- +1 yıl
asdsa :D
keske vermeseydiniz - +1 yıl
Vermesem öbür tarafta nasıl diz çöktürecektim :P
- +1 yıl
adamsın aga:D
- +1 yıl
Eyvallah :)
Bulamadım, öyle biri yok galiba. Yıllardır dargın olduğum insanlar, arkamdan konuştuğunu bildiklerim var ama kimseye o derece kinlenmedim. Allah o çirkin huyları da o tip çirkin insanları da uzak etsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Bu güzel duaya amin demekten başka diyecek bir şey bulamadım. Aminnn.
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar. Hemcinsim bir arkadaş. Aynı üniversitede okuyoruz. Ben bölüm 2. olduğum için ders çalıştırma anlamında beni hep kullanmak istedi. Bir arkadaşına da benden için "onu sömürmemiz" lazım gibi ifadeler kullanmış. Bir kızı sevdiğimi söylemiştim ona. Daha kıza teklif etmeden, ona benim hakkımda atıp tutmuş. 2 arkadaşımla aramı bozmak istedi, iftira attığı herkesçe anlaşıldı. Ve buna benzer birçok kötülüğü dokundu. Hakkımı helal etmiyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Tam iblisin tekiymiş.
Cevap sahibi+1 yılAynen
eski kaynanam.. deseler ölüyor kadın bır damla tukur agızına ıyılesecek ve ayagına paspas olacak, hıc sanmıyorum !!!
olurken seyretmeyı tercıh ederim, benle helalleşmeden olemez pek ama bakacagız artık...13 Yorumla- +1 yıl
Çok çektirmişe benziyor. Birinden böyle beddua almak istemem. Kadının işi zor, şimdiden acımaya başladım.
- +1 yıl
Tahmin edebiliyorum. Sizi yargıladığım için değil, anladığım için öyle dedim.
eski sevgilim. internette tanıştık.5 ay konuştuk. sonunda buluştuk. bir gün sonra boyun kısa dedi ve beni terk etti. kendisi de kısaydı. ayrıca boyumu söylemiştim buluşmadan.
26 Yorumla- +1 yıl
Uzun boyda keramet olsaydı, affedersiniz kavak ağacının üstüne kargalar işemezdi.
+1 yılÜç kisi var. Iki erkek bir kız. Hayatimda tanıdığım en karaktersiz üç insan. Erkekler zorla helallik almıştı :)) O sayilmazsa onlara helal etmiyorum :))
23 Yorumla- +1 yıl
Şu içindeki merhamet yokmu, bir gün beni öldürecek :)
- +1 yıl
Beni de öldürecek :))
- +1 yıl
:))
Var, kendisine de söyledim. Ama bir süre sonra insan düşünüyo, neden böyle yaptım ki diye. Pişman oluyo ve helal ediyosun sonuçta. Tabi çok büyük bir olayla karşılaşsam ve psikolojik çöküntüye uğrasam asla dönmem yani neyse Karışık işler bunlar
11 Yorumla- +1 yıl
Aradan zaman geçikten sonra insan vicdan muhasebesi yapıyor ve düşünceleri değişebiliyor. Ben de çok kez bunu yaşamışımdır.
Oldukça ağır ve haketmediğim şeyler yaşadım, herşeye rağmen kimseye karşı o kadar kin ve nefret dolu değilim. Öyle birisi yok. Umarım bundan sonra da olmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah.
+1 yılvar tabiki ve o kendini biliyo her nekadarda son ayrildigimizda hakim helal olsun desemde kalp helal etmiyo isde... baskasi olsa bosver der gecersinde isde en sevdigin kirdiysa acisi hep icinde bir sizi
11 Yorumla- +1 yıl
Gönül yarası ve ihanet kolay unutulmuyor. Allah ferahlık versin size, umarım unutursunuz, hatta unuttuğunuzu da unutursunuz.
+1 yılçalıştığım için işten 4 te çıkardım. İkinci öğretimdim ve dersler 5'te başlardı. Keyfi bir sebeple dersi 1'e alan ve derse gelenlere artı puanlar dağıtıp, sınavda kıt puanlar veren ve bu sebepten ötürü okulu 2 yıl uzatmama sebep olan üniversitedeki sosyal güvenlik hukuku hocama hakkımı helal etmiyorum.
10 YorumlaHakkimi helal etmem diyemem cunku hakkin helalmi harammi oldugunu rabbim bilir ama sana hakkim ne helal nede haram seni allaha havale ettim dedigim var
11 YorumlaBelki de en doğrusu bu. Ancak insanoğluinsanoğlu zaman zaman nefsine ve hiddetine hakim olamıyor.
insan unutuyor her şeyi ya, o kadar kötülük gördüğüm kişi için bile bunu diyemiyorum.. ama beddua etmişimdir
31 Yorumla- +1 yıl
Unutabilmekte bir meziyet.
+1 yılbeni haksız yere hüngür hüngür ağlatan, benim iyiliğimi kullanan ve bana gereksiz kötü muamele yapanlara hakkımı helal etmiyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Eee böylelerine ne dense insanın yüreği ferahlamaz.
Var. Hayatımdaki en değerli insandı canımı verebilecek kadar sevdiğim biriydi... Hala değerli içimden silip atamadım ama beni bu hayatta en çok üzen haketmediğim şeyleri yaşatan biri...
12 Yorumla- +1 yıl
Umarım tez zamanda unutursunuz.
+1 yılTabikide var. cünkü bir insanin emegini calan asla hakkini helal etmeye degmez. umarim bozaginda kalir
21 Yorumla- +1 yıl
Hiç şüphe etme, kesinlikle bozağında kalacak :)
Arkamdan iş çeviren arkadaşım varmış ve ben bunu seneler sonra öğrendim hemde ispatıyla kendisine sorunca açıklamak zorunda kaldı yediği haltı ilk önce delirdim ben buna bişey yapıcam intikam alıcam hakkımı helal etmicem diye kendi kendimi yedim sonrada yukarıya havale ettim öbür dünyada Allaha hesap verirken ne cevap vericek acaba çok merak ediyorum
01 Yorumla- +1 yıl
O kızgınlık halinde insan kendini kurdukça kuruyor, daha sonra sakinleşince daha mantıklı ve olgun davranıyor, bu ruh halini ben de sıkça yaşamışımdır.
+1 yılbir sarki vardi aklima geldi
https://www.youtube.com/watch?v=AsgdA7KZIkM
hakkim varsa haram olsun dünya sana zindan olsun sende benim cektigimi cek diye
Ancak benim hakkim herkese helal olsun.. birde beni üzenlerle öteki dünyada karsilasmak istemem01 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir fazilet örneği. Keşke herkes yapabilse. Ancak nefis buna müsaade etmiyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl4 senelik bir ilişkin vardı kızın beni aldattığını öğrendim ve bu bana çok ağır geldi. Kapısının önünde onu bekledim çıkar çıkmaz ayaklarına iki tane sıktım. Şimdi kalkıp gelse ben pişmanım dese beni affet dese gene de affetmem hakkımıda helal etmem
11 Yorumla- +1 yıl
İhanetin acısı çıkmaz ki.
- Aile & Toplum konusunda 552 cevap paylaştı.
+1 yılGeçen yılki sınıf arkadaşım. Bütün sene okula gelmedi "raporlu devamsızlık dediler" (en az 80 gün gelmedi) sınavlara girmedi performans ödevi yapmadı. Bizse tüm sene eşşek gibi sabah 7 de gittik okula parmağımız çıkana kadar yaptık performansları sonuç ; oda bizim gibi sınıfı geçti hatta teşekkür alıyordu. Herhangi bir sporla ilgileniyor olması bizi ilgilendirmez bu hak tanındığını bilsek bizde sporla ilgilenirdik ama okumayı seçtik.
01 Yorumla- +1 yıl
Haksızlığın yapıldığı yerde hak iddia etmek en büyük hakkınız tabiki.
+1 yılLisedeyken ilk defa sevgilim olmuştu. Çok güzeldik iyiydik filan böyle böyle dört sene birlikteydik. Sonra beklenmedik bir anda herşey guzelken benden ayrildi. Ve meğer beni aylardir aldatiyormuş benim tanidigim bir kizla hem de. Hem en yakin arkadasimi hem sevgilisi hem de ozguvenimi kaybetmistim. Her karsilasmamizda beni tekrar kandırmaya calisti. Barismak için bir araya geldik başka bir kizla geldi yanima. Velhasil asla hakkini helal etmem dediğim tek insandır o kişi.
01 Yorumla- +1 yıl
Etmeyecek kadar da varmış. Hem ihanet hem de Umut hırsızlığı yapmış.
+1 yıltabi ki var.. lise dönemimdeki öğretmenlerden biri.. görüşlerime aşırı saygısız biriydi ve bununla birlikte başka nedenlerde vardı..
12 Yorumla- +1 yıl
İlk kez bir öğretmenin adı geçti. Demekki karakter yoksunluğu meslek tanımıyor.
- +1 yıl
kesinlikle.
yok yere kalbimi kıranlara hakkımı helal etmiorum bir de yalan söleyip kandıran erkeklere dönek erkeklere kalp kıran erkeklere hakkımı helal etmem heralde
11 Yorumla- +1 yıl
Maalesef bu tip erkek müsveddelerinin soruda kulakları çok çınladı.
Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı. bana kredi çektirip, tek kuruşunu ödemeyen,
kredi kartımı çalıp, limit dolana kadar alışveriş yapan iki kişiye hakkımı helal etmem.12 YorumlaEtmeyecek kadar da varmış, resmen soyup soğana çevirmiş sizi.
- +1 yıl
Nerelerdesin arkadas sen yaaa
Bana karşıdaki ne kadar kötulukde etse herzaman hakkımıda helal etmışımdır zor durumda olduğu zaman yardımda etmışımdır
11 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar iyi niyetli olabilmek ve nefsinize hakim olmak zor bir şey, tebrik ederim.
aslında vardı ama şimdi düşününce lise zamanı ergenlikte yaşanan saçma olaylardan biri olarak görüyorum, fikirler değişir.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın, cahillik döneminde yapılan kötülükler hata olarak değerlendiriliyor, zamanla ve insanlar olgunlaştıkça.
Yok. Kimseyi hakkımı helal etmeyecek kadar ''gereksiz'' değer yüklemedim.
23 Yorumla- +1 yıl
Anlamlı bir söz. Yazdım bir kenara.
- +1 yıl
Rica ederim.
Şahıslara takılmıyorum pek bu konuda. Ancak, böyle hissettiğim sistem-kurum-dernekler var.
21 Yorumla- +1 yıl
Mesajınız tasdik edilerek alınmıştır :)
+1 yılMesela Esma, Beyza, Gizem, Fatma...
Daha çok var. Hiçbirine hakkımı helal etmiycem, sürüm sürüm süründürcem onları ahirette...11 Yorumla- +1 yıl
Hepsi de bayanmış :)
bana çok kötülük yapan topluluk var şiddete maruz kaldım tabii ben tektim onlara vurabildiğim kadar vurdum ama aileme küfür ettiler bana halsiyetime küfür ettiler beni tehdit ettiler tuvalette kavga ettik hepsi okulda oldu bunu yapan beni üzen insanlar bana bunu 1, dönemden 2, dönemin yarısına kadar yaptılar ben onlara halbuki çook iyi davrandım onlar aç kaldılar ben yemeğimi onlara verdim onlar doysun diye ben aç kaldım kankam dedğim kız beni sırtımdan hançerledi resmen onlara hakkımı helal etmiyorum öbür dünyada iki elim hepsinin yakasında
00 Yorumla
+1 yıltek söyleyebileceğim..
https://i.hizliresim.com/q2Wkvq.jpg11 Yorumla- +1 yıl
sözün bittiği yer.
+1 yılEvet var.. Sevgilim olucak şahıs bir zamanlar ,, evlenme hayallerini süsleyen, umudlarımı çalan,, hayallerimi yıkan,, ona olan masum içine eden kişi ... Bir zaman gelicek benden helallik isteyecek... O zaman hakkımı helal etmeyeceğim...
11 Yorumla- +1 yıl
Bir insan müsveddesi daha. Allah nesillerini kurutsun diyelim.
Var ortanca abimin esi.. ahiret olsun bu dunya olsun
16 Yorumla- +1 yıl
Görümce soruda ilk kez geçti, halbuki yıldızı barışılmayan ünvanlardan biridir.
- +1 yıl
Görümce çay kaşığı gibidir, arada bir aileyi karıştırır gider :)
Umarım dediğin gibi olur. - +1 yıl
Pardon yaa, ben karıştırdım, sen görümce oluyordun demi, baltayı taşa vurduk :)
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖldükten sonra ahirette yüzlerini görmek istemediğim için helal ediyorum genellikle.
13 Yorumla- +1 yıl
Bu dediğiniz hakkı helal etmemenin ileri bir boyutu sanırım.
- +1 yıl
Helal etmemeye bile değer görmüyorum diyelim :D
- +1 yıl
Vuuuu, bu daha da ilerisiymiş :)
+1 yılVar.. Sebebi bende kalsın. Annesine hakkımı asla helal etmedim, etmeyeceğim. .
14 Yorumla- +1 yıl
Adres belli, gönüllerin birleşmesine engel koyan cadoloz müstakbel kaynana :)
- +1 yıl
Cadoloz demiyelim de onun da sıfatı anne sonuçta.. eks kaynana :D
- +1 yıl
Tamam kabul, eks kaynanalığa terfi ettirdik gitti :)
- +1 yıl
:)))
+1 yılNe kimse benden nefret ediyo ne ben kimseden ediyorum herkesle aram iyidir genelde 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Umarım hep böyle olur.
Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı. Çok şükür yok... Sadece birkaç borç verdiklerim vermiyor... Bilmem belki verirler diye onalarda kin tutmuyorum...
12 Yorumla- +1 yıl
Bana da borç takan çok oldu. Şahsen maddi şeyler için hak talep etmem. Belki bilmeyerek, farkında olmadan başkalarının da bize hakkı geçmiştir.
Aile & Toplum konusunda 842 cevap paylaştı. yaptığı bir hata sonucu hasta oldum bir tek bunu helal etmiyorum normalde pek takmam böyle şeyleri
11 Yorumla- +1 yıl
Sağlınızı bozan birindan hak talep etmek en büyük hakkınız.
Faziletli insan hak helal eder, bu bir erdemdir. Allah onlara ne yapacağını bilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen, bu erdemi gösterebilen kendini aşmış demektir.
+1 yılİnsanlar iyi ilişkiler içindeyken karşı tarafa türlü fedakarlık yapar fakar hür iradeleriyle sonrasında ilişki bozulur hakkımı helal etmiyorum denir ya işte buna kıl oluyorum zorla mı yaptırdık abiiii yok öyle bişey.
10 YorumlaVar olmaz mı haram zıkkım olsun emeklerim ona burnundan her tarafından çıkar inşallah
11 Yorumla- +1 yıl
Allah herkesin duasını kabul etsin desek yanlış olmaz sanırım.
+1 yılÖSYM ve bu Hükümet Devlet başındakiler özellikle bu recep tayyip erdoğan... Eğer sadece benim hakkımı helal etmemle cennete gireceklerini bilsem yinede hakkımı helal etmem o şerefsizlere...
12 Yorumla- +1 yıl
Bu konudan muzdarip olanlardan biriyim.
- +1 yıl
Ben hakkımı helal etmiyorum ama MÜSTEHAKIZ.. Sesimizi çıkarmadığımız için..!
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılVar ama ne bileyim karşıma geldiğinde ederim gibi geliyor...
13 Yorumla- +1 yıl
Helalleşmek isteyen karşınıza dikildiğinde, merhametinizin depreşerek, katı tutumunuzun yumuşayacağını düşünüyorsunuz sanırım. Tabi insan düşünce olarak olgunlaştıkça merhamet duygusu da bununla orantılı yoğunlaşıyor desek yanlış olmaz..
- +1 yıl
Ama affeder miyim? Edemem... Tek dileyim Allah'ından -ki inanırlar mı bilmem- bulsun alayı...
- +1 yıl
Allah'a havale etmek de bir fazilet. Belki doğrusu da bu.
Şu an da yok öyle biri ama bazen sinirle diyorum etmiycem diye
11 Yorumla- +1 yıl
Aslında bu soru ölüm döşeğinde cevaplanacak bir soru
Helal etmem degilde Allah'a havale edip iyiyse iyi kotuyse kotu onlar ne gerekiyosa yapsinlar dedigim var
11 Yorumla- +1 yıl
Faziletli bir davranış
+1 yıladi köpekgin biri her iki cihandada elim yakasinda olacak Allah onun binlerce kez belasini versinn yüreğimi yaktığı gibi oda yansın
13 Yorumla- +1 yıl
Mazlumun ahı konusuna parmak basmışsınız. Umarım gönlünüze göre olur her şey.
- +1 yıl
ahim yerde kalmaz degilmi uc aydr gece gündüz agliyrm ya anlatamam yürek yangini bu heralde kalp kirginligini yurekten hissetm rabbim. binlerce katini ona yasattsn insallh hakli olup haksz yere konulp yerden yere vurdu beni hic acimadi ya
- +1 yıl
Gözyaşı içeren dualar kabul görürmüş, beddua da bir dua olduğuna göre, içini ferahlatacak sonuçları görebilmen mümkün.
Aile & Toplum konusunda 515 cevap paylaştı. Var sebebi kalsın sadece gerçekten canim yandi sevgili meselesi falan degil ama
12 Yorumla- +1 yıl
O değilse daha kötü bir şey sanırım.
+1 yılSeytanlasmis insanlara Hakkimi helal etmiyorum Yikilin yakamdan Rahat birakin beni !!!
11 Yorumla- +1 yıl
Şeytanlaşacak kadar adileşenlere ne dense azdır.
Hak hukuk değilde canımı yakanın canı yansın diyorum sadece.
11 Yorumla- +1 yıl
Kısasa kısas diyorsunuz yani. Buda farklı bir bakış açısı
+1 yılÇok cici kazıklar atan insanlar var ama malesef kinci değilim
23 Yorumla- +1 yıl
kazığın cicisini de ilk kez duydum :)
- +1 yıl
Kinci olmadığımı belirtmek için kullandığım bir ifade :)
- +1 yıl
Hoş bir ifadeymiş :)
- Devamını Gör (255)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar