Evlilikten de çocuktan da bıktım. En uzun geceyi yalnız geçireceğim, mapusta gibiyim. Ne yapabilirim?

Eşim gece çalışıyor. Bende yalnız kalıp kafamı dinlemek istiyorum. Çocuktan inanılmaz bıktım. Şu kanepeye oturma şunu yapma. Yeter artık resmen mapustayım. Dört yaşında uyumamak için direniyor. Öğlen de uyumuyor. Devamlı kapıları kitlemekten bıktım düşecek diye. Onun yüzünden işlerimi erteliyorum hep. Az önce de kulaklığımı kopardı ve bana gösterdi. Çocuğuma iyi davranıyorum Niye böyle yapıyor. Yeter artık. Dayanamıyorum. Evin içinde özgür değilim. Kocam olacak adam yemek yemek diye tutturuyor. Neye seviniyorum biliyor musunuz? Bugun en uzun gece ve çocuk uyur, eşim de çalışıyor gece. İşte bende en uzun geceyi yalnız geçireceğim. En çok buna seviniyorum. İkisinden de bıktım. Kitap okusam kitabımı yırtıyor. Durup dururken kulaklığımı kopardı. Dışarı çıkamıyorum çocuk küçük diye. Dayanamıyorum artık. Resmen mapustayım. Kocam olacak herifte boşamakla tehdit ediyor. Yemekte yapmayacağım bana ne. Yeter ya yeter. Bir daha çocuk istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuğum altı dakika içinde uyudu ve şaka gibi hemde bu saatte. Bu kadar erken.
Çünkü konuyla ilgili video dinledim. Faydasını gördüm. Yapıcı bir şekilde yorum yapan herkesten Allah razı olsun.
Hadsizlere gelince kalplerinin ekmeğini yesinler.
Benim gibi çocuğunu uyuturken güçlük çeken anneler varsa bu videoları izlesinler. Ben faydasını gördüm.
https://youtu.be/CKrOZ9EzLxg
https://youtu.be/O-fVpVTuIeI
her şey kolaymış 😊
Evlilikten de çocuktan da bıktım. En uzun geceyi yalnız geçireceğim, mapusta gibiyim. Ne yapabilirim?
Cevapla