• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

16 yıldır evliyim, eşim bağımlı. Ne yapacağım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
310
Yapay Zekaya Sor
16 yıldır evliyim, eşim bağımlı. Ne yapacağım?
Cevapla
Maaş Soruları İş Soruları Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

34

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • görmüş_geçirmis
    görmüş_geçirmis Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 31%
    +1 yıl

    boşanma kararını çoktan alman gerekirdi bence boşan iflah olmaz o evlilik de o adamda

    0
    0 Yorumla
  • Linndis
    Linndis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Yarın birgün çatıyı yakmasın bırak balkonda içsin bari

    2
    0 Yorumla
  • technocrates
    technocrates Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Benzer bir sıkıntı yaşadım. Boşanmak dışında seçenek kalmadı.

    2
    0 Yorumla
  • greedthh
    greedthh Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    durum çokk berbat maalesef..

    1
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol 😂

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      ama sen dik durr..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eğilmiyorum

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      brawu deriz..

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      az baksana, orada mısın..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Efendim

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      moralin nsll..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla yorumlar sayesinde düzeldi. Yeniden güç buldum

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      güçlü olmalısın bence de..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsanlık hali arada zayıf anlar oluyor fakat sonra Rabbim yeniden güç veriyor ne diyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama sağol teşekkürler

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      inançlı mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyleyim

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      namazına riayet ediyor musun..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      maalesef

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      anladım..
      az gel sohbet edelim istersen..

      Yorumla
    • greedthh
      greedthh
      +1 yıl

      neden sustun

      Yorumla
  • TheBlossom
    TheBlossom Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yorucu ve üzücü bir durum nereye kadar katlanmayı düşünüyorsun bütün bu olanlara

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Gerçekten üzüldüm. Eşin bu değişmeyecek. Ben boşanırken şu soruyu kendime sordum. Bu evliliğin birine faydası var mı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ay hiç okuyup gözükmüyor ama şu saatten sonra ne yapacaksın 16 yıl geçmiş yeni dank etti

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu yorumu pek anlayamadim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evleneli 16 yıl olmuş Ne yapacaksın diyorum şu saatten sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden Bu kadar sabredebildim: kandisi 15 yasimda cocukluk askim, ilk göz agrim, eli elime ilk degendim. Birlikte büyüdük. En yakin Arkadas gibiydik… sonra Ben gelisdim o hep ayni kaldi sonra esrar esrar esrar Bu ayni kalmayi birak cok geriledi. Ve burada kimsesi yok. 16 senedir yanliz. Benimde isde Bu kör olasi lahnet vijdanim hep…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İlginç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ilginc olan hangisi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani yorumu biraz daha ac Bende anlayim…

      Yorumla
  • Katalitik
    Katalitik Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    soylecek cok süöz var senin bu yazdıklarına karşın lakin polemige girmek istemediğim için susuyorum

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Lütfen söyle görüşlere açığım, ilk defa internete bişry yazdım çünki belki burdan bi fayda göreceğimi düşündüm.. fikrini söylersen sevinirim. Benim polemiğe girecek halim kalmadı. Teşekkürler

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      Ha birde sormadan söyleyim evet cinselliğimiz berbat durumda çünki evet tahmin ettiğiniz gibi oda eşimi İLGİLENDİRMİYOR! Yorumları merakla bekliyorum teşekkürler
      Ben çok alımlı bir insanım, güzelim , çekiciyim çok güzel giyinirim öz güvenim çoktur, güzel kokularla gezerim gerçekten bakımlı bir insanım lakin bana dönüp bakmıyor. İhtiyaçlarımı karşılamıyo

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      bu sözler careşizliğin değil de.
      kendisinin beklediğini karşılanmamış birinin sözleri gibi geldi bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O sözleri neden yazdım: mümkün olduğunca az soru alabilmek için. Belki bakmıyorsun kendine. Belki paspalsın. Belki salıverdin. Salımıverdin? Diye bişeylere cevap vermemek için. Yok aksine her zamankinden daha bakımlıyım. Sen yanlış algılama kardeş. Ben arayış içinde değilim. Çare arıyorum. Demekki bakış açım yanlış başka bakış açısını duymak istiyorum. Belki bi yerde yanlış yapıyorum. Yardımınızı istiyorum. Bu.

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      Sen yanlış algılama kardeş. Ben arayış içinde değilim.
      ben sana arayış içindesin demedim.
      eger bu sözleri eşine karsı da söyluyorsan orada hata yapıyorsun demek tir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ha pardon ben yanlış anladım. Yok ona demiyorum. Tam tersi o 1.83 boyunda zayıf biri. Tam tersi gencsin yakışıklısın boylusun çoğu kişinin sahip olmadığı vucuda sahipsin neden kafede oturup bişeyler içip onun dışında hayatına bakmıyorsun diyorum. Park köşelerinde , üstü başı özensiz, saçı yağlı, arkadaş dedikleriyle afedersin fare gibi çatılarda….

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      anladım.
      ben elimden gelen özveriyi yapıyorum diyorsun.
      aynı maddeyi bende kullanıyorum.
      lakin bir şirketim var sabah 6,30 da iş yerimi açiyorum işimde gücümdeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki sen neden içiyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birde esdafirullah elbette benimde var hatalarım. Hatasız kul olmaz ki

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      ben müptela degilim.
      iş saatinde kesinlikle içmem.
      bi kere baslatık ama oyle bir bagımlık yok.
      ben daha sakin oluyorum içtiğimde onun için

      Yorumla
    • Katalitik
      Katalitik
      +1 yıl

      bunu bir müptelalık haline getirmek yanlış işine gucune evine cocuklarına eşine bakacaksın.
      yoksa olmaz

      Yorumla
  • emreciksss
    emreciksss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Dirense de , onu tedavi olmaya yöneltin. Başka çaresi yok. Sonraki adımlar, sonra…

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Serserileri severseniz sonucu böyle olur yapıcak bir şey yok devam ed

    0
    0 Yorumla
  • balhatunn
    balhatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Boşan gitsin neden bu adamla hala berabersin

    3
    0 Yorumla
  • Clark111
    Clark111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Neymiş efenim tanımadan evlenmemek lazımmış o çocuğun suçu ne o babayı hak edecek ne yaptı şuçlusu sensin ilerde sana hesap soracak

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üç sene beraberdik. Neymiş efendim bilmeden konuşmaymış. Bu seni sadece küçük düşürür böyle. Sen yazma kardeşim. Senden fayda gelmez

      Yorumla
    • Clark111
      Clark111
      +1 yıl

      Niye küçük düşürcek esrar çeken adamla evlenip bide çocuk yapan sensin o çocuğa üzülüyorum ben senin yüzünden babasız büyüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yarım yamalak okuyup ya da tam okuyup yarım aklınla anlamışsın.. öyle değil işde. Hadi hayırlı akşamlar. Sen akıl verme tekrar söyleyim. Git sen başka sarı saçmı kızıl saçmı falan anketine katıl bu sana bi numara fazla gelmiş. Önce bi doğru oku doğru anla ki kimseyi yoktan yere yanlış zanla yargılama.

      Yorumla
  • hayalmee
    hayalmee Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Bu yükü sırtından atmak için neyi bekliyorsun

    1
    0 Yorumla
  • sordumsoruyu4520
    sordumsoruyu4520 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 73%
    +1 yıl

    Yolun sonuna gelmişsin ilişkinde

    1
    0 Yorumla
  • Karahan83
    Karahan83 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 95%
    +1 yıl

    Kendın yazmıssın ıste cahıl yasta yapılan evlılıkler ve sonucları..

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu yorumun kime ne faydası oldu şimdi. Sağol çok yardımcı oldun.

      Yorumla
    • Karahan83
      Karahan83
      +1 yıl

      Kendı düşen ağlamaz.. bıle bıle lades dememelıydın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendine faydası olmayan insanlardan fayda beklememek lazım onun için yorumun bu kadar demekki. Bakalım sen ne zaman kendin düşeceksin sanada öyle yorum yazarlar bay umursamaz.

      Yorumla
    • Karahan83
      Karahan83
      +1 yıl

      Neden hatanı kabul etmiyorsun hanfendı neden çıkıp evet erken yaşta müptezel on bırısyle evlendım hata yaptım demıyorsun? Sımdı gelmıs benı elestırıyorsun ne bekliyorsun bu ınsanlardan? Bak boşan yazmışlar asagıda boşan hadı !! Bosa esını gıt kurtul bakalım ne yapıcaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorumlarimin hepsini okumaniz imkansiz. Ben sucluyum hata ettim. Cocuk aklimla evlendim. Inkar etmiyorum ki fakat beni taşlamanız neyi değiştirir? ! Karşınızda birde sizlerden akıl almak isteyen biri var Nihayetinde akıl akıldan üstündür. Çok da değerli akıl verenler oldu sağ olsunlar. Fakat kendin düştün senin suçun ne halin varsa gör demek için bence yorum yapmanıza hiç gerek yok

      Yorumla
    • Karahan83
      Karahan83
      +1 yıl

      Dılerım hersey gönlünce olur boş ver ne yazdığıma aldırma bak asagıda gereklı aklı vermişler zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dilerim her şey seninde gönlüne göre olur. Karşımızdakinin tavrı kendi tavrımızın aynasıdır. İyi geceler

      Yorumla
    • Karahan83
      Karahan83
      +1 yıl

      Yüz asma hemen ben senın net olarak yapmış olduğun hayati bir yanlısı hatırlattım sadece.. kendıne su soruyu sor sımdıkı aklın olsaydı? İyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdiki aklım olsaydıııı…………………..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demenin kimseye bir faydası yok. Ortada bi sorun var ve o sorununda her sorunda olduğu gibi bir çözümü vardır. Çare bulunmaz değildir , çare görüşmezdir bazı durumlarda. Tıpki benim durumumda oluğu gibi. Ben şimdi tabiki şimdiki aklım olsa diye başlayabilirim çokta şey söylerim ama keşkelerin hiç bir zaman kimseye faydası yoktur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ** çare görülmezdir bazı durumlarda

      Yorumla
    • Karahan83
      Karahan83
      +1 yıl

      Aklından yüreğinden mutlaka bırsey gecıuordur hatta mantıklı olan ve ılk gelen şey.. sadece onunla yüzleş korkularının uzerıne gıtmelısın bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak bu şekilde yazınca ne kadarda dostani ne kadar insancıl geliyorsun. Ne gerek var insanı yerden yere çalmaya. Ayrıca teşekkürler güzel yazmışsın

      Yorumla
  • Zorgeliyor34
    Zorgeliyor34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Allah yardimcin olsun şiddet yoksa dayan ama sonucunda ayrılık gibi duruyor

    0
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    polise sikayet et

    1
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eee? Oğlumun gözü önünde hapse atsınlar.. içmek burada legal lakin satmak yasak. Arada arkadaslarınada alıp satıyor maalesef çok çok üzülerek ve ezilerek zöylüyorum

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      oglunun bir babasi seninde bir kocan zaten yok :)
      ya tedavi gorucek ya da hapis yatarak uzak kalicak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burası yurt dışı. Bu yaptığı bir suç değil. Ne hapse girer ne bişey. Bana el kaldırsa direk alırlar! Acımazlar. Ama esrardan içeri girilmez.

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      bunun yurt disi yurt ici diye birsey yok :) iciciliginde temin ettigi gr ma gore cezasi var sen durumu cozme degil sikayetlenip kendini hakli gorme derdindesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Polis bişey yapmaz. İçicilik serbest. Yardımcı olmak istiyorsun eyvallah ama keşke o sondaki hakkımda zan yürütmeyi yapmasaydın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İçini rahatlatacaksa: ben suçluyum

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      en az kocan kadar suclusun bu benim icimi sıkmadıki rahatlatsin :)
      cok net soyluyorum 18 yıldır kocanizin bu zaafina karsilik ona kusmek disinda bir girisiminiz oldu mu? hayır :) hala cezasi yok diyorsunuz :) anlatiyorum icicilikden ceza almaz hergun temin eden birisinin iciciligin uzerindedir tesebbusu :) neyse iyi aksamlar

      Yorumla
    • Ebrruulii34
      Ebrruulii34
      +1 yıl

      Benim bir arkadaşımın eşi kadın ne yaptıysa adam birden kesti on beş yıldır ağzına sürmüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Ebruuulii eğer olurda sebebini ögrenirsen bana da bildirirsen duacın olurum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @nomorobets35 eyvallah. Saygı duyuyorum görüşüne

      Yorumla
    • Ebrruulii34
      Ebrruulii34
      +1 yıl

      Bana bir takip atarsan akşam arar bir sorar sana mesajla bildiririm ayrıca seni kınayanlara tek sözüm başa gelmeyince bilinmez kocan cocuklarının babası davulun sesi uzaktan hoş duyulur

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      @Ebrruulii34 bakin kinama sikayetlenme degil dert sizin :)
      hayatin bir kurali vardir :)
      hergun aynı davranısda bulunup farklı cozumlere ulasamazsiniz :)
      hayatinizin kalitesini yasantinizin duzenini bozan durumlar icin cozumler ararsiniz :) bu dua ettim eltime sordum arkadasimi aradimla olmaz :) net kararlar alir uygular ve cozumu dusunursunuz :) yoksa hocaya git haciya okut suyuna tuz dok vs ile bu durumdan kurtulamazsiniz
      bol sans

      Yorumla
    • Ebrruulii34
      Ebrruulii34
      +1 yıl

      Canım sordum ben aktardan bir karışım hazırlatmış yemeğine katıyormuş onu yedirdikten sonra diskinti gelmiş sigara bile içmiyor şu an dedi o galiba o zehire ters etki yapıyormuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu gerçekmi? 😱😱😱😱

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biliyorum şimdi Kezban gibi olucakda nasıl takip edilceğini bulamadım ebrruulii bana özelden yazarmısın?

      Yorumla
    • Ebrruulii34
      Ebrruulii34
      +1 yıl

      Sordum o şekilde söyledi takip at dedim ama şimdi burada da sosyal medyasını paylaşmam doğru olmaz takip atarsan veririm sosyal medyasını konuşursunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @ebrruulii34 : takip ediyorum

      Yorumla
    • Ebrruulii34
      Ebrruulii34
      +1 yıl

      Takibin gelmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tekrar yolladım

      Yorumla
  • Ebrruulii34
    Ebrruulii34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Üzerine gitmeden tedavi olmaya yönlendirin derim

    1
    4 Yorumla
    • Mhmtkrds63
      Mhmtkrds63
      +1 yıl

      O dediginiz tedavinin başı hastanın kendi iradesin olması buda uyusturucu madde kullananda çok onemli bu kanama degil hemen kapatabilinsin hepsi psikolojik bi durum bu da uyusturucu kullanan bisirisi üzerinde tedavi olmasi kolay degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ve o buna devam etmek istiyor. Benim kimseye zararım yok içen eden döven aldatan kocamı arıyorsun gibi şeyler söylüyor

      Yorumla
    • Mhmtkrds63
      Mhmtkrds63
      +1 yıl

      Bana yazarmısınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica etsem burdan yazın. Ne özele geçmesini bilirim nede geçerim. Yanlış anlamayın. Derdim belli.. zaten döktük herşeyi açık açık çok şükürki şu anonim olma opsiyonu var😂 yoksa nerde böyle. 16 senede ilk defa eşimi anlattım ben bunun rahatlığı bile yetti

      Yorumla
  • Dreamorning
    Dreamorning Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Esrar içen erekte olamaz zaten

    1
    7 Yorumla
    • Dreamorning
      Dreamorning
      +1 yıl

      Kaç yıldır yapamıyor

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım

    • Dreamorning
      Dreamorning
      +1 yıl

      Sana kaç yıldır yaklaşmiyor

    • Dreamorning
      Dreamorning
      +1 yıl

      Her defasında tövbe ettim derler

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konu o degilki boş ver

    • Dreamorning
      Dreamorning
      +1 yıl

      Konu ondan baba da olmaz

    • Dreamorning
      Dreamorning
      +1 yıl

      Fazla uzatma ondan ancak iskele babası olur

  • denizkaradeniz
    denizkaradeniz Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    üzüldüm senin adına

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En çokta senin yorumun üzdü beni. Bende kendi adıma çok üzgünüm. Yanlış seçenekler yaptım ve geri dönüşü olmuyor.

      Yorumla
    • denizkaradeniz
      denizkaradeniz
      +1 yıl

      benim yorumum niye üzdü ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel yorumladin. Icten ve beklentisiz.

      Yorumla
    • denizkaradeniz
      denizkaradeniz
      +1 yıl

      hayatta bazı şeyler insanı çaresiz bırakıyor bu da cidden üzülmekten başka yol bırakmıyor

      Yorumla
  • Yordenisugas
    Yordenisugas Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Eşinin bir derdimi var

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eşim çok mutsuz. Türkiye’den gelmek istedi fakat hata olduğunu ilk haftasında anladı. Buradan nefret ediyor , ailemden nefret ediyor, benden onu getirdiğim için nefret ediyor. orada durumu o zamanlar 16 sene önce çok çok iyiydi. Buraya geldi yokluk gördü. Çalışmayı gördü. Nefret etti her şeyden. Yeni evliyken durumumuz kötüydü mesleğimi daha sonra yaptım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca güzel yaklaşım tebrik ederim 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayatdan nefret ediyor. Çok konuşduk. Dönmeyi bile teklif ettim zamanında. Ne yaptıysam nafile. Dönmeyi gururuna yediremedi. Zaten küçük evlendik çocuklar yapamadı diyecekler diye.

      Yorumla
    • Yordenisugas
      Yordenisugas
      +1 yıl

      Anladım esra ra yurt dışında başladı yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok tr deyken içiyordu ama nadir. burada günlük sigara gibiye çevirdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu arada biz evlendik Türkiye’de yaşadık başta. Ailesinin yanında kaldık. Sonra olmadı ayrıldık yurt dışına çıktık benim doğup büyüdüğüm yere. Yanlış Anlaşılmasın. O ilk evli olduğumuz zamanlarda çok nadir içiyordu arkadaşlarıyla. Onu demek istedim.

      Yorumla
  • Semsumee
    Semsumee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşık mısın neden boşanmıyorsun?

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok. Çocukluk aşkımdı. Kendisi bataklığa düştü diye bi tekmede ben vurmak istemedim …

      Yorumla
    • Semsumee
      Semsumee
      +1 yıl

      Bataklığa düşmüş tekme de vurmamışsın ama 16 senedir çıkmak istemeyen biri için bence yardımın dokunmaz ve artık çocuğunu düşünmelisin önceliğin çocuğun böyle bi rol model babayla büyümesi bence doğru değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fakat kötü babaylami Yoksa babasizmi büyümek Sence daha kötü?

      Yorumla
    • Semsumee
      Semsumee
      +1 yıl

      Babasız büyümesi daha iyidir zaten ilgilenmiyormuş çocuğuyla çocuğunun da bağımlı olma ihtimali yüksek babasını böyle gördükçe çocuğunun hayatınız kurtar derim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler yorumun için bana zaman ayırdığın için teşekkürler

      Yorumla
    • Semsumee
      Semsumee
      +1 yıl

      Ne demek. Umarım en doğru kararı verirsin

      Yorumla
  • Gregor35
    Gregor35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Boşan tazminat bile alırsın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun elinde avucunda yok. Bildiğin gariban. Aklını çalışdırmadığı için yoksa her imkanı vardı. O herkesin çok seveceği bir tip. Arkadaş ortamlarının bir numarası lakin ne eş ne baba olabildi

      Yorumla
    • Gregor35
      Gregor35
      +1 yıl

      Orası seni ilgilendirmez boşan bir an önce

      Yorumla
  • MuYılmaz99
    MuYılmaz99 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    sansiz bir kadinmişsin ne diyelim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagol Yilmaz ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasil yardimci Oldun

      Yorumla
  • umutsuzum64
    umutsuzum64 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 58%
    +1 yıl

    Devletten yardım iste

    0
    0 Yorumla
  • S1GMA_
    S1GMA_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 93%
    +1 yıl

    Bitirsene neden uğraşıyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Amatem var orayı ara bir konuş

    0
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Neden boşanmıyorsunuz peki?

    0
    0 Yorumla
  • qqPSiCoPaTa
    qqPSiCoPaTa Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    eee sen bile bile evlenmişsin şimdi çek cezasını

    1
    3 Yorumla
    • qqPSiCoPaTa
      qqPSiCoPaTa
      +1 yıl

      evliliğinizin başından beri esrar kullandığını söyleyen sensin yani daha önce de içiyordu üstelik boşanmak bile aklına gelmemiş bile bile yapmışsın işte daha ne sen kendi haline acı bu devirde evlenmek neyine görmüyon mu evlenenlerin halini bir de 18 yaşında evlenip halt ediyon

      Yorumla
    • qqPSiCoPaTa
      qqPSiCoPaTa
      +1 yıl

      boşanmayı akıl edemiyorsan bana ne bundan sen kendi haline üzül yazık insanları tanımadan çocuk yaşta evleniyonuz sonra akıl isteyin

      Yorumla
    • qqPSiCoPaTa
      qqPSiCoPaTa
      +1 yıl

      sen defol lan gte bak 18 yaşında evlenenin max zeka seviyesi bu kadar olur zaten

      Yorumla
  • Keyfe123
    Keyfe123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah yar ve yardımcın olsun

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sana çocuğuna Zarar veriyor mu şiddet var mı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En ufak bi zararı yok. Fakat Söyle düsün bildigin yok. Herseyden mutsuz hic bir seyi begenmez bir gün yüzü gülmez hic bir zaman sükür etmez. Yer Kusur bulur. Beni asla takdir etmez. Aşırı derecede küfür vardı böyle çocuğun yanında ağza alınmayacak şeyler, kötü kadınlığımdan tut herşeye ama onu bıraktırabildim çünki 16 sene boyunca küfür işittim artık en son patladım. Onu anladı. Tek iyi yanı oğluyla PlayStation oynaması- oda aslında kendi oynuyor ve oğlu da dahil oluyor. Oynama işini hiç sevmememe rağmen en azından Baba oğul bir ilişkileri olduğuna seviniyorum. Onun dışında bizi kendiliğinden Bir yere götürmesi gezmek için ya da sen şunu seversin sana şunu aldım sen bunu yemeye seversin seni yemeğe götüreyim gibi normal şeyler asla olmadı ve olmuyor maalesef…
      Bir de içtiği zıkkımlarını ortalıkta bırakırdı herkezden önce uyanır koştur koştur kaldırırdım çok şükür o günlerde geçti. Yeri geldi yarım kiloluk poşetlerle cebinden çıktı.. bu gözler neller gördü.. o günlere nazaran düzelme var. Kendisi tam tersi aşırı silik ve aşırı sinik bir tip..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşin zor eşin düzelecek gibi gelmiyor severek evlenmişsin ama o sevgi her iki tarafta da bitmiş sabır etmişsin ama nereye kadar daha sabır edeceksin sıkıntılı günler olur bir müddet sabır edersin ama değişmiyor bence boşanmalisin böyle devam edersen çocuğunun psikolojisi bozulur Allah yardımcın olsun 🌺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim görüşün için

      Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Boşan

    1
    0 Yorumla
  • FunnySunny
    FunnySunny Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Boşanacaksın

    1
    0 Yorumla
  • GeceEkspresi
    GeceEkspresi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 71%
    +1 yıl

    Boşan gitsin uğraşma

    1
    0 Yorumla
  • Üyeismi123__
    Üyeismi123__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Bosanacaksin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Üzücü durum ben okurken içim sıkıldı gerçekten

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    adamın madde kullanmaktan ereksiyonu da olmuyordur

    0
    0 Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Ne içiyor bu herif

    0
    5 Yorumla
    • xgerard
      xgerard
      +1 yıl

      Esrar içiyormuş, ama esrar cinsel artışa neden olur, kocasının onu şey etmemesi mümkün değil 😂

      Yorumla
    • Ayzıiıttt
      Ayzıiıttt
      +1 yıl

      Asıl senin bilgin yanlış

      Yorumla
    • xgerard
      xgerard
      +1 yıl

      neden ki?

      Yorumla
    • Ayzıiıttt
      Ayzıiıttt
      +1 yıl

      Madde kullanımı her şeyi olumsuz etkiliyormuş. Kadına dönüp bakmaması ondan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bencede olumsuz etkiliyor.

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Kötü olmuş ya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • merhooo56
    merhooo56 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Nerelisiniz?
    Neden boşanmıyorsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boşanmak herkesin yapabileceği bir şey ben düzeltmek istedim. Oğlum babasız kalmasın ve eşimi tek bırakmayım istedim- iyi günde ve kötü günde söz verdik diye- karakterimden ötürü fakat gücüm tükendi çok çaresiz kaldım

      Yorumla
  • kaanov
    kaanov Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    boşansana

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok zor geliyor bilmiyorum neden

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      maddi olarak kendine yetebilri misin mesleğin var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkesi sollarım😂

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      beyaz yaka mısın peki :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O ne?

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      değilsin yani :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötü kadin falanmi?

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      hayır. şirkette çalışan iş kadınları.

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      sen zengin misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Memur gibi biseyim iste bi önemi Yok Ama Yani evelallah kimseye ihtiyacim yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gönlüm cok zengin.

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      yani düzenli gelirin var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      o zaman boşanmana engel bir durum yok o halde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslina bakarsan yok. Belkide piskolojik destek almaliyim

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      yazışmak ister misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok sagol belki gercekten yardimci olmak icin diyorsun ama Ben öyle seyleri Yarmadim yapamam. Burdan yaz

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      sohbet için sadece. istemediğin bir konu hakkında konuşmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya burdan yaz isde ne sohbeti ne odasi Ben onun icin gelmedim burada gözüm yasli derdim var derdim!

      Yorumla
    • kaanov
      kaanov
      +1 yıl

      peki rahatsız ettiysem özür dilerim..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagol !

      Yorumla
  • Muratogul12
    Muratogul12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Selam. dertleselm yardımcı oömak ksterm

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Murat işini bak. Akıl vereceksen burdan ver. Ben arayış içinde değilim!

      Yorumla
    • Muratogul12
      Muratogul12
      +1 yıl

      Dertlesıp cozum arayacaktm sen blrsn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burdan Ara kardes

      Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Ben olsam ayrılırım.

    1
    0 Yorumla
  • gevezeyazaristanbul
    gevezeyazaristanbul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun

    0
    0 Yorumla
  • topaLhamsi
    topaLhamsi Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 60%
    +1 yıl

    İşinzor..

    0
    0 Yorumla
  • tugkanabenziyorum
    tugkanabenziyorum Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Allah yardımcınız olsun

    0
    0 Yorumla
  • sedat_demir
    sedat_demir Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    boşan cinsel hayatını da yaşamını da heder etme

    0
    0 Yorumla
  • Lim1Ox
    Lim1Ox Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 89%
    +1 yıl

    Boşanmayı denedin mi

    0
    0 Yorumla
  • backDoor06
    backDoor06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Boşan

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Umm sen ne istedigine karar verdin mi. Biri mi var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    allah sabir versin

    0
    0 Yorumla
  • Kotucocuk0707
    Kotucocuk0707 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Amatem yatırmalısın

    0
    0 Yorumla
  • Qartman
    Qartman Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sen malaın

    0
    0 Yorumla
  • kardanadam28
    kardanadam28 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    türk mü

    0
    0 Yorumla
  • anonimmm__0007__
    anonimmm__0007__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bışan

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 16 yıldır evliyim, eşim bağımlı. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evliyim, bir kızım var. Gece hayatım aktif, alkol de kullanıyorum. Bu yüzden eşimle problem... 54 cevap verildi
70 günlük evliyim ve eşim beni hiç dışarı çıkarmıyor, bunalımdayım. Ne yapmalıyım? 280 cevap verildi
15 yıldır evliyim, eşim bakımsız ve kötü görünüyor. Boşanamam da ne yapmalıyım? 183 cevap verildi
2 senedir evliyim geçinemiyorum girdaptayım sanki ne yapmalıyım? 26 cevap verildi
Eşimi sevmiyorum ama bağımlılık gelustirmisim kopamiyorum? 20 cevap verildi
Evlenip boşandım. Zehir zemberek geçen 3 sene geçirdim. Şimdi ne yapmalıyım? 151 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨