AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
boşanma kararını çoktan alman gerekirdi bence boşan iflah olmaz o evlilik de o adamda
Yarın birgün çatıyı yakmasın bırak balkonda içsin bari
Benzer bir sıkıntı yaşadım. Boşanmak dışında seçenek kalmadı.
durum çokk berbat maalesef..
Sağol 😂
ama sen dik durr..
Eğilmiyorum
brawu deriz..
az baksana, orada mısın..
Efendim
moralin nsll..
Valla yorumlar sayesinde düzeldi. Yeniden güç buldum
güçlü olmalısın bence de..
İnsanlık hali arada zayıf anlar oluyor fakat sonra Rabbim yeniden güç veriyor ne diyim
Ama sağol teşekkürler
inançlı mısın
Öyleyim
namazına riayet ediyor musun..
maalesef
anladım..
az gel sohbet edelim istersen..
neden sustun
Yorucu ve üzücü bir durum nereye kadar katlanmayı düşünüyorsun bütün bu olanlara
Gerçekten üzüldüm. Eşin bu değişmeyecek. Ben boşanırken şu soruyu kendime sordum. Bu evliliğin birine faydası var mı
Ay hiç okuyup gözükmüyor ama şu saatten sonra ne yapacaksın 16 yıl geçmiş yeni dank etti
Bu yorumu pek anlayamadim
Evleneli 16 yıl olmuş Ne yapacaksın diyorum şu saatten sonra
Neden Bu kadar sabredebildim: kandisi 15 yasimda cocukluk askim, ilk göz agrim, eli elime ilk degendim. Birlikte büyüdük. En yakin Arkadas gibiydik… sonra Ben gelisdim o hep ayni kaldi sonra esrar esrar esrar Bu ayni kalmayi birak cok geriledi. Ve burada kimsesi yok. 16 senedir yanliz. Benimde isde Bu kör olasi lahnet vijdanim hep…
İlginç
Ilginc olan hangisi?
Yani yorumu biraz daha ac Bende anlayim…
soylecek cok süöz var senin bu yazdıklarına karşın lakin polemige girmek istemediğim için susuyorum
Lütfen söyle görüşlere açığım, ilk defa internete bişry yazdım çünki belki burdan bi fayda göreceğimi düşündüm.. fikrini söylersen sevinirim. Benim polemiğe girecek halim kalmadı. Teşekkürler
Ha birde sormadan söyleyim evet cinselliğimiz berbat durumda çünki evet tahmin ettiğiniz gibi oda eşimi İLGİLENDİRMİYOR! Yorumları merakla bekliyorum teşekkürler
Ben çok alımlı bir insanım, güzelim , çekiciyim çok güzel giyinirim öz güvenim çoktur, güzel kokularla gezerim gerçekten bakımlı bir insanım lakin bana dönüp bakmıyor. İhtiyaçlarımı karşılamıyo
bu sözler careşizliğin değil de.
kendisinin beklediğini karşılanmamış birinin sözleri gibi geldi bana
O sözleri neden yazdım: mümkün olduğunca az soru alabilmek için. Belki bakmıyorsun kendine. Belki paspalsın. Belki salıverdin. Salımıverdin? Diye bişeylere cevap vermemek için. Yok aksine her zamankinden daha bakımlıyım. Sen yanlış algılama kardeş. Ben arayış içinde değilim. Çare arıyorum. Demekki bakış açım yanlış başka bakış açısını duymak istiyorum. Belki bi yerde yanlış yapıyorum. Yardımınızı istiyorum. Bu.
Sen yanlış algılama kardeş. Ben arayış içinde değilim.
ben sana arayış içindesin demedim.
eger bu sözleri eşine karsı da söyluyorsan orada hata yapıyorsun demek tir
Ha pardon ben yanlış anladım. Yok ona demiyorum. Tam tersi o 1.83 boyunda zayıf biri. Tam tersi gencsin yakışıklısın boylusun çoğu kişinin sahip olmadığı vucuda sahipsin neden kafede oturup bişeyler içip onun dışında hayatına bakmıyorsun diyorum. Park köşelerinde , üstü başı özensiz, saçı yağlı, arkadaş dedikleriyle afedersin fare gibi çatılarda….
anladım.
ben elimden gelen özveriyi yapıyorum diyorsun.
aynı maddeyi bende kullanıyorum.
lakin bir şirketim var sabah 6,30 da iş yerimi açiyorum işimde gücümdeyim
Peki sen neden içiyorsun?
Birde esdafirullah elbette benimde var hatalarım. Hatasız kul olmaz ki
ben müptela degilim.
iş saatinde kesinlikle içmem.
bi kere baslatık ama oyle bir bagımlık yok.
ben daha sakin oluyorum içtiğimde onun için
bunu bir müptelalık haline getirmek yanlış işine gucune evine cocuklarına eşine bakacaksın.
yoksa olmaz
Dirense de , onu tedavi olmaya yöneltin. Başka çaresi yok. Sonraki adımlar, sonra…
Serserileri severseniz sonucu böyle olur yapıcak bir şey yok devam ed
Boşan gitsin neden bu adamla hala berabersin
Neymiş efenim tanımadan evlenmemek lazımmış o çocuğun suçu ne o babayı hak edecek ne yaptı şuçlusu sensin ilerde sana hesap soracak
Üç sene beraberdik. Neymiş efendim bilmeden konuşmaymış. Bu seni sadece küçük düşürür böyle. Sen yazma kardeşim. Senden fayda gelmez
Niye küçük düşürcek esrar çeken adamla evlenip bide çocuk yapan sensin o çocuğa üzülüyorum ben senin yüzünden babasız büyüyor
Yarım yamalak okuyup ya da tam okuyup yarım aklınla anlamışsın.. öyle değil işde. Hadi hayırlı akşamlar. Sen akıl verme tekrar söyleyim. Git sen başka sarı saçmı kızıl saçmı falan anketine katıl bu sana bi numara fazla gelmiş. Önce bi doğru oku doğru anla ki kimseyi yoktan yere yanlış zanla yargılama.
Bu yükü sırtından atmak için neyi bekliyorsun
Yolun sonuna gelmişsin ilişkinde
Kendın yazmıssın ıste cahıl yasta yapılan evlılıkler ve sonucları..
Bu yorumun kime ne faydası oldu şimdi. Sağol çok yardımcı oldun.
Kendı düşen ağlamaz.. bıle bıle lades dememelıydın
Kendine faydası olmayan insanlardan fayda beklememek lazım onun için yorumun bu kadar demekki. Bakalım sen ne zaman kendin düşeceksin sanada öyle yorum yazarlar bay umursamaz.
Neden hatanı kabul etmiyorsun hanfendı neden çıkıp evet erken yaşta müptezel on bırısyle evlendım hata yaptım demıyorsun? Sımdı gelmıs benı elestırıyorsun ne bekliyorsun bu ınsanlardan? Bak boşan yazmışlar asagıda boşan hadı !! Bosa esını gıt kurtul bakalım ne yapıcaksın
Yorumlarimin hepsini okumaniz imkansiz. Ben sucluyum hata ettim. Cocuk aklimla evlendim. Inkar etmiyorum ki fakat beni taşlamanız neyi değiştirir? ! Karşınızda birde sizlerden akıl almak isteyen biri var Nihayetinde akıl akıldan üstündür. Çok da değerli akıl verenler oldu sağ olsunlar. Fakat kendin düştün senin suçun ne halin varsa gör demek için bence yorum yapmanıza hiç gerek yok
Dılerım hersey gönlünce olur boş ver ne yazdığıma aldırma bak asagıda gereklı aklı vermişler zaten
Dilerim her şey seninde gönlüne göre olur. Karşımızdakinin tavrı kendi tavrımızın aynasıdır. İyi geceler
Yüz asma hemen ben senın net olarak yapmış olduğun hayati bir yanlısı hatırlattım sadece.. kendıne su soruyu sor sımdıkı aklın olsaydı? İyi geceler
Şimdiki aklım olsaydıııı…………………..
Demenin kimseye bir faydası yok. Ortada bi sorun var ve o sorununda her sorunda olduğu gibi bir çözümü vardır. Çare bulunmaz değildir , çare görüşmezdir bazı durumlarda. Tıpki benim durumumda oluğu gibi. Ben şimdi tabiki şimdiki aklım olsa diye başlayabilirim çokta şey söylerim ama keşkelerin hiç bir zaman kimseye faydası yoktur.
** çare görülmezdir bazı durumlarda
Aklından yüreğinden mutlaka bırsey gecıuordur hatta mantıklı olan ve ılk gelen şey.. sadece onunla yüzleş korkularının uzerıne gıtmelısın bence
Bak bu şekilde yazınca ne kadarda dostani ne kadar insancıl geliyorsun. Ne gerek var insanı yerden yere çalmaya. Ayrıca teşekkürler güzel yazmışsın
Allah yardimcin olsun şiddet yoksa dayan ama sonucunda ayrılık gibi duruyor
polise sikayet et
Eee? Oğlumun gözü önünde hapse atsınlar.. içmek burada legal lakin satmak yasak. Arada arkadaslarınada alıp satıyor maalesef çok çok üzülerek ve ezilerek zöylüyorum
oglunun bir babasi seninde bir kocan zaten yok :)
ya tedavi gorucek ya da hapis yatarak uzak kalicak
Burası yurt dışı. Bu yaptığı bir suç değil. Ne hapse girer ne bişey. Bana el kaldırsa direk alırlar! Acımazlar. Ama esrardan içeri girilmez.
bunun yurt disi yurt ici diye birsey yok :) iciciliginde temin ettigi gr ma gore cezasi var sen durumu cozme degil sikayetlenip kendini hakli gorme derdindesin
Polis bişey yapmaz. İçicilik serbest. Yardımcı olmak istiyorsun eyvallah ama keşke o sondaki hakkımda zan yürütmeyi yapmasaydın
İçini rahatlatacaksa: ben suçluyum
en az kocan kadar suclusun bu benim icimi sıkmadıki rahatlatsin :)
cok net soyluyorum 18 yıldır kocanizin bu zaafina karsilik ona kusmek disinda bir girisiminiz oldu mu? hayır :) hala cezasi yok diyorsunuz :) anlatiyorum icicilikden ceza almaz hergun temin eden birisinin iciciligin uzerindedir tesebbusu :) neyse iyi aksamlar
Benim bir arkadaşımın eşi kadın ne yaptıysa adam birden kesti on beş yıldır ağzına sürmüyor
@Ebruuulii eğer olurda sebebini ögrenirsen bana da bildirirsen duacın olurum
@nomorobets35 eyvallah. Saygı duyuyorum görüşüne
Bana bir takip atarsan akşam arar bir sorar sana mesajla bildiririm ayrıca seni kınayanlara tek sözüm başa gelmeyince bilinmez kocan cocuklarının babası davulun sesi uzaktan hoş duyulur
@Ebrruulii34 bakin kinama sikayetlenme degil dert sizin :)
hayatin bir kurali vardir :)
hergun aynı davranısda bulunup farklı cozumlere ulasamazsiniz :)
hayatinizin kalitesini yasantinizin duzenini bozan durumlar icin cozumler ararsiniz :) bu dua ettim eltime sordum arkadasimi aradimla olmaz :) net kararlar alir uygular ve cozumu dusunursunuz :) yoksa hocaya git haciya okut suyuna tuz dok vs ile bu durumdan kurtulamazsiniz
bol sans
Canım sordum ben aktardan bir karışım hazırlatmış yemeğine katıyormuş onu yedirdikten sonra diskinti gelmiş sigara bile içmiyor şu an dedi o galiba o zehire ters etki yapıyormuş
Bu gerçekmi? 😱😱😱😱
Biliyorum şimdi Kezban gibi olucakda nasıl takip edilceğini bulamadım ebrruulii bana özelden yazarmısın?
Sordum o şekilde söyledi takip at dedim ama şimdi burada da sosyal medyasını paylaşmam doğru olmaz takip atarsan veririm sosyal medyasını konuşursunuz
Tamam
@ebrruulii34 : takip ediyorum
Takibin gelmedi
Tekrar yolladım
Üzerine gitmeden tedavi olmaya yönlendirin derim
O dediginiz tedavinin başı hastanın kendi iradesin olması buda uyusturucu madde kullananda çok onemli bu kanama degil hemen kapatabilinsin hepsi psikolojik bi durum bu da uyusturucu kullanan bisirisi üzerinde tedavi olmasi kolay degil
Aynen ve o buna devam etmek istiyor. Benim kimseye zararım yok içen eden döven aldatan kocamı arıyorsun gibi şeyler söylüyor
Bana yazarmısınız
Rica etsem burdan yazın. Ne özele geçmesini bilirim nede geçerim. Yanlış anlamayın. Derdim belli.. zaten döktük herşeyi açık açık çok şükürki şu anonim olma opsiyonu var😂 yoksa nerde böyle. 16 senede ilk defa eşimi anlattım ben bunun rahatlığı bile yetti
Esrar içen erekte olamaz zaten
Kaç yıldır yapamıyor
Anlamadım
Sana kaç yıldır yaklaşmiyor
Her defasında tövbe ettim derler
Konu o degilki boş ver
Konu ondan baba da olmaz
Fazla uzatma ondan ancak iskele babası olur
üzüldüm senin adına
En çokta senin yorumun üzdü beni. Bende kendi adıma çok üzgünüm. Yanlış seçenekler yaptım ve geri dönüşü olmuyor.
benim yorumum niye üzdü ki
Güzel yorumladin. Icten ve beklentisiz.
hayatta bazı şeyler insanı çaresiz bırakıyor bu da cidden üzülmekten başka yol bırakmıyor
Eşinin bir derdimi var
Eşim çok mutsuz. Türkiye’den gelmek istedi fakat hata olduğunu ilk haftasında anladı. Buradan nefret ediyor , ailemden nefret ediyor, benden onu getirdiğim için nefret ediyor. orada durumu o zamanlar 16 sene önce çok çok iyiydi. Buraya geldi yokluk gördü. Çalışmayı gördü. Nefret etti her şeyden. Yeni evliyken durumumuz kötüydü mesleğimi daha sonra yaptım.
Ayrıca güzel yaklaşım tebrik ederim 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Hayatdan nefret ediyor. Çok konuşduk. Dönmeyi bile teklif ettim zamanında. Ne yaptıysam nafile. Dönmeyi gururuna yediremedi. Zaten küçük evlendik çocuklar yapamadı diyecekler diye.
Anladım esra ra yurt dışında başladı yani
Yok tr deyken içiyordu ama nadir. burada günlük sigara gibiye çevirdi
Bu arada biz evlendik Türkiye’de yaşadık başta. Ailesinin yanında kaldık. Sonra olmadı ayrıldık yurt dışına çıktık benim doğup büyüdüğüm yere. Yanlış Anlaşılmasın. O ilk evli olduğumuz zamanlarda çok nadir içiyordu arkadaşlarıyla. Onu demek istedim.
Aşık mısın neden boşanmıyorsun?
Yok. Çocukluk aşkımdı. Kendisi bataklığa düştü diye bi tekmede ben vurmak istemedim …
Bataklığa düşmüş tekme de vurmamışsın ama 16 senedir çıkmak istemeyen biri için bence yardımın dokunmaz ve artık çocuğunu düşünmelisin önceliğin çocuğun böyle bi rol model babayla büyümesi bence doğru değil
Haklisin
Fakat kötü babaylami Yoksa babasizmi büyümek Sence daha kötü?
Babasız büyümesi daha iyidir zaten ilgilenmiyormuş çocuğuyla çocuğunun da bağımlı olma ihtimali yüksek babasını böyle gördükçe çocuğunun hayatınız kurtar derim ben
Teşekkürler yorumun için bana zaman ayırdığın için teşekkürler
Ne demek. Umarım en doğru kararı verirsin
Boşan tazminat bile alırsın
Onun elinde avucunda yok. Bildiğin gariban. Aklını çalışdırmadığı için yoksa her imkanı vardı. O herkesin çok seveceği bir tip. Arkadaş ortamlarının bir numarası lakin ne eş ne baba olabildi
Orası seni ilgilendirmez boşan bir an önce
sansiz bir kadinmişsin ne diyelim
Sagol Yilmaz ya
Nasil yardimci Oldun
Devletten yardım iste
Bitirsene neden uğraşıyorsun?
Amatem var orayı ara bir konuş
Neden boşanmıyorsunuz peki?
eee sen bile bile evlenmişsin şimdi çek cezasını
evliliğinizin başından beri esrar kullandığını söyleyen sensin yani daha önce de içiyordu üstelik boşanmak bile aklına gelmemiş bile bile yapmışsın işte daha ne sen kendi haline acı bu devirde evlenmek neyine görmüyon mu evlenenlerin halini bir de 18 yaşında evlenip halt ediyon
boşanmayı akıl edemiyorsan bana ne bundan sen kendi haline üzül yazık insanları tanımadan çocuk yaşta evleniyonuz sonra akıl isteyin
sen defol lan gte bak 18 yaşında evlenenin max zeka seviyesi bu kadar olur zaten
Allah yar ve yardımcın olsun
Sana çocuğuna Zarar veriyor mu şiddet var mı
En ufak bi zararı yok. Fakat Söyle düsün bildigin yok. Herseyden mutsuz hic bir seyi begenmez bir gün yüzü gülmez hic bir zaman sükür etmez. Yer Kusur bulur. Beni asla takdir etmez. Aşırı derecede küfür vardı böyle çocuğun yanında ağza alınmayacak şeyler, kötü kadınlığımdan tut herşeye ama onu bıraktırabildim çünki 16 sene boyunca küfür işittim artık en son patladım. Onu anladı. Tek iyi yanı oğluyla PlayStation oynaması- oda aslında kendi oynuyor ve oğlu da dahil oluyor. Oynama işini hiç sevmememe rağmen en azından Baba oğul bir ilişkileri olduğuna seviniyorum. Onun dışında bizi kendiliğinden Bir yere götürmesi gezmek için ya da sen şunu seversin sana şunu aldım sen bunu yemeye seversin seni yemeğe götüreyim gibi normal şeyler asla olmadı ve olmuyor maalesef…
Bir de içtiği zıkkımlarını ortalıkta bırakırdı herkezden önce uyanır koştur koştur kaldırırdım çok şükür o günlerde geçti. Yeri geldi yarım kiloluk poşetlerle cebinden çıktı.. bu gözler neller gördü.. o günlere nazaran düzelme var. Kendisi tam tersi aşırı silik ve aşırı sinik bir tip..
İşin zor eşin düzelecek gibi gelmiyor severek evlenmişsin ama o sevgi her iki tarafta da bitmiş sabır etmişsin ama nereye kadar daha sabır edeceksin sıkıntılı günler olur bir müddet sabır edersin ama değişmiyor bence boşanmalisin böyle devam edersen çocuğunun psikolojisi bozulur Allah yardımcın olsun 🌺
Teşekkür ederim görüşün için
Boşan
Boşanacaksın
Boşan gitsin uğraşma
Bosanacaksin
Üzücü durum ben okurken içim sıkıldı gerçekten
adamın madde kullanmaktan ereksiyonu da olmuyordur
Ne içiyor bu herif
Esrar içiyormuş, ama esrar cinsel artışa neden olur, kocasının onu şey etmemesi mümkün değil 😂
Asıl senin bilgin yanlış
neden ki?
Madde kullanımı her şeyi olumsuz etkiliyormuş. Kadına dönüp bakmaması ondan.
Bencede olumsuz etkiliyor.
Kötü olmuş ya
😂
Nerelisiniz?
Neden boşanmıyorsun
Boşanmak herkesin yapabileceği bir şey ben düzeltmek istedim. Oğlum babasız kalmasın ve eşimi tek bırakmayım istedim- iyi günde ve kötü günde söz verdik diye- karakterimden ötürü fakat gücüm tükendi çok çaresiz kaldım
boşansana
Çok zor geliyor bilmiyorum neden
maddi olarak kendine yetebilri misin mesleğin var mı
Herkesi sollarım😂
beyaz yaka mısın peki :D
O ne?
değilsin yani :D
Kötü kadin falanmi?
hayır. şirkette çalışan iş kadınları.
sen zengin misin
Memur gibi biseyim iste bi önemi Yok Ama Yani evelallah kimseye ihtiyacim yok
Gönlüm cok zengin.
yani düzenli gelirin var mı
Var
o zaman boşanmana engel bir durum yok o halde
Aslina bakarsan yok. Belkide piskolojik destek almaliyim
yazışmak ister misin
Cok sagol belki gercekten yardimci olmak icin diyorsun ama Ben öyle seyleri Yarmadim yapamam. Burdan yaz
sohbet için sadece. istemediğin bir konu hakkında konuşmam
Ya burdan yaz isde ne sohbeti ne odasi Ben onun icin gelmedim burada gözüm yasli derdim var derdim!
peki rahatsız ettiysem özür dilerim..
Sagol !
Selam. dertleselm yardımcı oömak ksterm
Murat işini bak. Akıl vereceksen burdan ver. Ben arayış içinde değilim!
Dertlesıp cozum arayacaktm sen blrsn
Burdan Ara kardes
Ben olsam ayrılırım.
Allah yardımcın olsun
İşinzor..
Allah yardımcınız olsun
boşan cinsel hayatını da yaşamını da heder etme
Boşanmayı denedin mi
Boşan
Umm sen ne istedigine karar verdin mi. Biri mi var
allah sabir versin
Amatem yatırmalısın
Sen malaın
türk mü
Bışan