15 yıllık evliyiz 1 cocuk var fakat kocamın dişleri döküldü ve 3senedir dissiz. Korktugu için dis yaptırmıyor dissiz geziyor. Disari çıktığımızda. Benim iş ortamından birileri görmesin diye dua ediyorum çünkü utanıyorum onun görüntüsünden daha 43 yasinda fakat dissiz 3 4 ayda bir saç trasi olur. sakaltrasi düzenli olmaz. giydikleri hep saçma sapan çirkin seyler. Başkalarının kocalarının bakıyorum tertemiz pırıl pırıl. sansima sıçayım diyorum. cocuk var bosanamam:(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yıl
Söylediklerinizi duyduğumda, gerçekten zor bir durumla karşı karşıya olduğunuzu hissediyorum. Evlilik, yalnızca fiziksel değil, duygusal bir bağ da gerektirir. Bu tür dışsal görünüşle ilgili hisleriniz, doğal olarak sizi zorlayabilir. Ancak bu hislerinizin yalnızca görsellikten ibaret olmadığını, içsel bir tatminsizlik ve belki de gizli bir üzüntü barındırdığını göz önünde bulundurmalıyız.Eşinizin yaşadığı zorluklar, onun da duygusal ve psikolojik bir yük taşımasına yol açıyor olabilir. Belki de dişlerinin dökülmesi, onun özsaygısını olumsuz etkiliyor ve bunu dışa yansıtmaktan kaçınıyor. Onunla daha açık bir şekilde konuşmak, belki de empati kurarak, birlikte bir çözüm bulmak, ilişkinizi daha sağlıklı bir yere taşıyabilir. Çünkü dış görünüş, çoğu zaman içsel sıkıntıların bir yansıması olabilir. Eşinize bu konuda destek olabilmek, belki de birlikte çözüm aramak ilişkinize katkı sağlayabilir.
Bunu bir aşkla, birliktelik ve sabırla ele alabilirsiniz. Gelişen teknoloji ve estetik imkanlarla bir çözüm yolu bulmak da mümkün. Fakat, bir başka önemli nokta ise, dışarıdan bakıldığında önemli olan şeylerin aslında içsel değerler olduğunu kabul etmektir. Evlilik bir yolculuk, her aşamada birlikte olmanın ve birbirinize desteğin de bu yolculuğun en değerli parçası olduğunu unutmayın.
Zaman zaman zorlanabiliriz, ama en önemlisi birbirimize duyduğumuz sevgi ve saygıyı koruyabilmektir.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBana soru çok trol gibi geliyor ama gerçekse şunu sormak istiyorum eşini tanıyarak evlendine eminmisin onu böyle kabul ettiysen bunları tahmin edebilmen gerekir ayrıca sen sevdiğine cidden eminmisin çünkü 4lük oldunu varsaysak ve allahtan bi kaza gelse suratı yansa sakat olsa demekki sen bırakacaksın sen acaba gerçekten sevdiğine eminmisin bana kalırsa tek çaren boşanmak başkalarının eşlerine bakıp keşke diyebiliyorsan bencillik yapmamalısın belliki yemiyo ki boşanamıyosun e bu durumdada bakamıycanız çocuğu yapmayacaksınız hangi evlat anne babasının boşanması ister ki ama işte iş yürütemeyen insan olunca sana empati yapamamın sebebi tamemen insanlara özenmen ve utanma cümleleri ne olursa olsun karşındaki bir insan ve sen onu rencide ederek iyi olmuyorsun kusura bakma ona bakalırsa evi olmayan durumu olmayan çöplerden karton toplamak zorunda kalan belkide yıkanmayı daha çok isteyen insanlar var sağlıklı olmayı güzel şekilde yaşamayı olabilir hayatta ne olmaz ki senin o özendiğin şeyler belkide sana mutluluk vermeyecek gerçi sen bu durumdanda mutlu değilsin ya ne anlatsam boşa anlatım tabirini hiç sevmedim hoşumada gitmedi bu yüzdende empati kurmakta zorlanıyorum kusurada bakmayın sadece yaşamayan bilemez biz anca tahmin edebiliriz belkide içsel olarak senden daha çok takılıyordur kendine belkide umursamıyodur böyle mutludur biz sadece tahmin edebiliriz böyle yaşamak istiyorsa onun tercihidir bu sana uymuyorsa boşarsın bu kadar basit
81 Yorumla
Soran1 yılSoru trol değil gerçek. Inanin gerçek olmayan bir şey için bir paragraf yazmazdım. kaza olsa sakat kalsa veya yüzü yansa bebek gibi bakarım ona. Cunku elinden gelen bir şey olmaz kazadir olabilir hepimiz yaşayabiliriz diye düşünürüm. Dis mevzusuna gelince herkesin olabilir dişlerinde problem ama bunun çaresi var halledilir. Sac sanal trasi olma. ak farklı kaza geçirmek farklı. Ben evlenirken yanima gelirken yuz maskelerini yapıp gelirdi. Boyle değildi son 4 5 senedir böyle. Bekara karı boşamak kolay tabi. Dusundugunuz kadar da basit değil boşanmak. cocuk varken aileler varken... vsYorumunuz için teşekkürler😊
Hanımefendiler ne güzel tavsiyelerde bulunmuşlar vallahi, hepsini tebrik ediyorum 👏🏻👏🏻 Bence de öğütleri kulak vermelisin. Kocan kendine bakmıyor ve bu durum onda alışkanlık haline gelmiş olabilir. Belliki sihirli dokunuşlar ihtiyacı var, sen eşi olarak madem bu kadar bakimlisin, aynı şekilde kocanı da baştan aşağı değiştirebilirsin. Erkeklerin yapması zor ama kadınlar için bu hiç de zor değil. Öncelikle kocana dolu dolu bak, sevgiyle yaklaş ve bugün benim dediklerimi yapacaksın de. Hiçbir ortamda rencide etme dağa kötü yaparsın. Vur kıçına tekmeyi, sok hamama güzelce bi yıka adamı. Ellerinle giydir istediğin kıyafetleri abartmadan ama , yavaştan alıştır hemen birden değil. Sık güzel parfümlerini, dışarı çıkın biraz gezin. Kuaför gördün mü , bugün tras olsan seni yakışıklı görmek hoşuma gidiyor, bugün özel bi gün olsun bizim için diye söyle.. bugün ilgilen adamla iyice mest et, kemikleri erisin hali kalmasın. iyi bor dis hekiminden al randevuyu, gidelim sadece konuşalım de bakalım dr ne diyecek diye bi şekilde ikna edersin. Öyle veya böyle siz karı kocasiniz,. Evet kocan hatalı ve bunları kendisi yapmadı gerekiyor ama yapmadığına göre bu iş tamamen sende bitiiyor. Ya böyle yaşamaya devam etceks8niz, ya da sen bu sihirli dokunuşu yapacaksın.
30 Yorumla
1 yılEşinin kıymetini bil eminim sana bir sürü iyiliği dokunmuştur. İnsan görüntüsü şimdi öyledir yarın bosanirsin gider bakar kendine senden iyisini bulur duman olursun. Sana her şartta güvendiği için kendisini salmış ama dişlerini yaptırma konusunda mutlaka ikna et. Ve son olarak başlarim senin iş arkadaşlarına şekilci misiniz nesiniz. O arkadaşlarinin kocaları da dişleri dökülse seninkinden kötü gorunur eminim. Diş konusunda ne yap ne et ikna et kendisi için yaptırdım senin beş para etmez iş arkadaşların için değil
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Anlıyorum, gerçekten zor bir durum. Evlilikte karşındaki kişiye olan ilgi ve saygı, onların dış görünüşlerinden çok daha derin bir bağdan kaynaklanmalı. Ama, elbette ki eşinizin kendine daha çok özen göstermesini istemeniz de doğal. Eşinle bu konuları nazik bir dille konuşmayı denedin mi? Belki korkuları konusunda onu destekleyebilir ve birlikte bir çözüm bulabilirsiniz. Ayrıca, eşinle birlikte aktiviteler yaparak birbirinize olan bağlılığınızı yeniden keşfetmeye çalışabilirsiniz. Kimi zaman, bir başlangıç noktası bulmak tüm bu süreci olumlu yönde değiştirebilir 💪💖. Bu duygusal karışıklık içinde kendinizi yalnız hissetmemeniz çok önemli. Bir arkadaş veya terapist yardımı almayı da düşünebilirsin. Sen neler yapmayı düşünüyorsun?
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
60
Cevap
118Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılValla gadası 15 senede adam olmayan eşine karşı sorumluluk bilincini yerine getiremeyen biri şimdi biraz zor kendisine bakım yapar. Ama şöyle yapabilirsin belki bı ihtimal ise yarar. Sen kendin daha bakımlı olmaya başlar giyimine kuşamına daha çok dikkat edersen belki sana ayak uydurmak isteyebilir
20 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılboşanın o halde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBende bu sebeple dis gorunusu iyi, yakisikli ya da yakisikli buldugum biriyle evlenmek istiyorum. Dis gorunus gercekten önemli. Surekli o kisiyi goruyorsun, en onemlisi yatakta bir seyler yasiyorsun. Goze de hitap etmeli, arzu duymaliyim, gozum bayram etmeli. Ruha da, goze de hitap etmeli.
Bende evlenirsem ya arzulamazsam, begenmezsem vs diye dusunuyorum. Evlilikten sonra salsın da istemem. Beraber spor yapalim, saglikli beslenelim. Saç genetik mi bilmiyorum ama turk erkeklerinde sac cabuk dökülüyor, bakim vs yapsin ya da beraber yapalim. Biberiyedir, karanfildir saclari guzel gur kalsin. G*tu gobegi salmasin, biraz yapili olsun. Oyle hamur işi falanda yedirip kilo aldirmak, yaglandirmakta istemiyorum adami.
Nerede yeni evli erkek gorsem 3-5 ayda gobek sahibi oluyor. Evlilik en cok erkeklere yariyor o ayri da gobek, sac dokulmesi, cokmek vs cok cabuk oluyor. Bende evliligimde esimi ilk gun ki gibi arzulamak isterim. Bunun icinde dikakt etmesi lazim ama bizim erkekler pek dikkat etmiyor. Evlilikten sonra daha da bakimsizlasan erkekler var. Hadi bekarken parfumdur, dustur, dis fircalamadir vs yapiyorlar. Sonra nasil olsa evlendik diye yapilmasi gerekeni de yapmayanlar var. Kocam gozume evlilik suresince hitap etmeli. Benim icin onemli.
Bende eger bu sorudaki gibi olursa yurutemeyebilirim. Sonra disarda ne erkekler var oluyor. Yanimdan gecerken guzel kokuyor oluyor. Tarzina, giyinmesine bakiyorum ne guzel kombinlemis, utusu vs de yerinde diyorum. Insan her zaman kendine dikkat etmeli. Kadinlar daha cok dikakt ediyor bakim, kilo vs. Kadinlardan da salan. var yok degil evlilikte ama erkekler daha baska bir evrim geciriyor. Bende sanirim esim bekarken ki halini fazlasiyla kaybederse arzulayamam gibi geliyor.
21 Yorumla
1 yılEvlenirken seviyordun şimdi mi sevmiyorsun, ne olursa olsun o senin kocan hiçbir şartta hiçbir yerde onu bu şekilde küçük düşürecek tarzda konuşmamalısın, bu konuyu açmanız gereken kişi kendisi, dişlerini yaptırmaktan çekindiği şeyler vardır mesela ücreti gibi Türkiye şartlarında sıradan bir ailenin ödeyebileceği miktar değildir diş tedavileri, en basitinden 50-60.000 lira tutar, eşiniz korktuğu için değil belki de bu para sıkıntısı ve size yetememe endişesiyle böyle fedakarlıkta bulunuyordur kendine de bir şey almıyordur. Eşiniz güzel giyinmiyorsa pırıl pırıl elbiselerini siz alın. Arkadaşlarınız eşinize bakıp yargılayacak tipten insanlarsa onlardan çekinmek yerine aranıza mesafe koyabilirsiniz
82 Yorumla
Soran1 yılMaddi sıkıntımız yok sorun dis yaptırmanın pahalı olması değil. Kiyafet alıyorum fakat giymiyor. Kıyamıyor bunu ozel önemli bir yere giderken giyerim diyor öylece kalıyor. hep bakımsız sac bas sakal birbirine girmiş bir de dis olmayınca her baktığımda midem bulanıyor ben niye bunla evlendim ne kadar salağım diye kendimi suçluyorsun. ben bakımlı giyimine kuşağına dikkat eden beğenilen ve her daim parfüm kokan biriyim.
- 1 yıl
Eşinle bu durumu konuşman lazım senden soğuyorum demen lazım gerekirse, ona mühlet ver kendine bakması için
Gizli Üye(25-29)1 yılZaten sen onu baştan sevmemişsin. Evlenmeseydin daha iyiydi. Diş yaptırmaktan korkan kaç kişi var destek olup yanında olabilirsin korkmasına engel olabilirsin sende yanında git. Tarzını mı beğenmiyorsun? Birlikte alışverişe çıkın ona yakıştırdıklarını seç giyinsin beğensin alın. Öbür şeyleri de kendin sevgi diliyle halledebilirdin böyle alçaltmayarak. Ama sevmediğin için sadece iğreniyorsun. Ayrıca 43 yaşında bir adamdan ne bekliyorsun? 20 yaşlarında gibi her hafta traş mı olacak? Adamlar kendilerine bakıyor bir dert bakmıyor bir dert vallahi. Baksa diyeceksiniz neden bakıyor başka biri mi var bakmayınca da böyle alçaltıp iğreniyorsunuz yanında olmak varken
80 YorumlaÖnce karşına alıp konuşmalısın. Dediğine göre birden bire böyle olmuş Belki kendi içine attığı bir psikolojik sıkıntısı olabilir. Bir sebebi olabilir. Bilemezsin. Önceden böyle değilmiş çünkü. Önce anlamaya çalış ve ona yardımcı ol. Daha sonra kendine bakım yapmasını sağlayabilirsin ztn. Eğer seviyorsan her türlü yanında olursun zaten. Ama kişisel bakımda çok önemli tabi. Önce senin kırmadan, güzel sözle, saygı çerçevesinde anlatman gerek durumu. Çözüm odaklı olun. Bir tek dış görünüş olarak mı değişti? Davranışlarında bir değişiklik var mı peki?
30 Yorumla
1 yılOfff ya okurken yaşadığın mutsuzluğu hissettim gerçekten, çok çok zor bir durumdasın. Bir insan kendini nasıl bu kadar salıp hayatla ilişkisini sıfırlayabilir, özensiz olabilir, aklım almıyor. Geçtim seninle karı koca olarak ilişkisini, insan kendine saygı duyar her şeyden önce, kendisi için düzenli olur, titiz olur, özbakımını gerçekleştirir. Böyle bir halde nasıl yaşayabiliyor inanılmaz. Bir de sana karşı hiçbir sorumlulğunu yerine getirmemesi çok daha acı verici, bir kadın olarak ondan beklentilerin, eş olarak isteklerin vs, üzücü... Bu mutsuzluk içinde hayatını tüketme, sana iyi gelecek ve seni iyi hissettirecek şeylere ver enerjini, kendini. Çünkü bu tiynetteki bir adamın düzelebilmesi, sana herhangi bir duygu veya konuda olumlu bir desteğinin olması imkansız gibi.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılNet adam süslenecek ortada birisini bulamamış. bu devirde kendine bakipta dışarda kucağında kadın hoplatip zıplatan bir sürü bakimli erkek var. en nihayetinde kocanın sadakati var mı sana karşı birgün gözü acilursa o bakımını yapıp av pesinede çıkabilir. :) kadınlarda aynıdır. evlenirler sonra bı bakarsın eşi ile arasındaki geçen olayalr kadını erkekten soğutur ve bakımını kaybeder. ne Zaman birisini bulur o zamn bakım yapar. Çoğu öyledir yani erkeklerde de aynı adama ne yaptin da adam bu hale geldi )))) ayrıca ilişkiniz bitmiş maalesef. Elinde beğendiği birisini kaybedecek olan ancak dikkatli olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇocuk var boşanamam demek en büyük saçmalığın. İnsanlar kaç çocukla boşanıyor sen 1 çocuk ve yaşı da büyüktür 15 yıllık evlilik olunca, sen mi boşanıyorsun güldürme beni. Bak şöyle düşün sen bu kadar berbat duruma gelmesen bile yarısı bile olsan eşin seni bir gün düşünmez ya aldatır ya boşar, ikincisi bu adam daha bu yaşında böyle bunu bir ömür bu şekilde çekebilecek misin yaşlılıkta ona nasıl tahammül edeceksin bunu da ayrı düşün. SENİN UTANDIĞIN KOCANDAN ÇOCUĞUN UTANMAYACAK MI BUNU DA DÜŞÜN. Tüm bunların yanında yaşayacağın psikoloji sonucu aklını kaçıracak duruma geleceksin ve nereye kadar arkadaşların görmeyecek bunu da düşün. Yahu bu bizim Türk kadınının fedakârlığı boynuna borç gibi kabullenmesi de deli ediyor insanı, neden kadınlar fedakar olmak zorunda, erkekler en ufak şeyde çekip giderken bizim kadınlar hiçbir zaman akıllanmayacak çok yazık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYani bu boşanma fikrini bir kenara koyup kocanı değiştirmeye çalışman ve ona destek olmanı öneririm insanın kendisini sevmesi lazım bu biraz da onun içinden gelmesi lazım ama boşanma için pek de haklı değil bazı insanlar kendine bakmayı sevmez götu göbeği sallar affedersin söylemeyi bu biraz da karakteristik bende de var az salmışlık ama o kadar da değil bazı adamlar da kendine çok iyi bakar ben de mesela önümüzdeki zaman diliminde Allah nasip ederse spora başlayacağım vücudumu geliştireceğim 25 yaşındayım saçlarımda beyazlar var bunları boyamayı düşünüyorum ayrıca kaslarim çok kalın aldırmak istiyorum biraz daha kendime bakmak istiyorum ben bekarım ve kendim için yapacağım çünkü kendimi iyi hissetmek için yapmak istiyorum rabbim nasip ederse yarın öbür gün evleneceğim dış görünüş de önemli insan kendisini sevmeli kendisine değer kıymet vermeli kendini sevmeli bu insanin içinden gelmeli
00 Yorumla
1 yıl15 yıl önce bunu bilmiyor muydun?
Kalbi temizse dış gorunusu kirli olsa ne yazar. Seninki de dert mi kadınlar kocalarından şiddet görüyor. Hem de öyle temiz giyimliler ki görsen ancak bu kadar şık giyimli olunur dersin ama karakter yok işte ne yapacaksın.12 Yorumla- 1 yıl
Güzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Bizimle değil de eşinle konuşmalısın. Ciddi bir şekilde konuşup bu durumdan aşırı rahatsız olduğunu dile getirmeli ve diş için acilen randevu alması gerektiğini böyle bir şekilde dışarda dolaşamayacağını belirtmelisin. Sen dede değilsin, çocuğun okuluna yarın öbür gün gitsen "deden mi" diye dalga geçerler diye de belirt.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNerdeyse hak vereceğim ama şu kısım "Benim iş ortamından birileri görmesin diye dua ediyorum çünkü utanıyorum onun görüntüsünden" Başkalarının görüşüne göre ilişki yaşama durumdan bağımsız başka sebeplerde olsa hata yaparsın sadece bu hariç gerisi doğru
10 Yorumla
1 yılEşinize yardımcı olun destek verin dişlerini yaptırması konusunda cesaretlendirin korkabilir bu çok normal bir durum giyinmesi konusunda yardımcı olabilirsiniz sonuçta ilk evlendiğinizde böyle olsaydı evlenmezdiniz kaç yıllık evliliğiniz var eşinizden utanmayın kılık kıyafetini değiştirir saç sakalı düzelir insan olsun yeter ki iyi bir koca iyi bir babaysa bunlar düzelir onunla konuşun kırmadan üzmeden anlatın 🤍
10 Yorumla
1 yılSen yap ona kombinini felan elinin altına tras makinesi koy koku koy ne bilim erkek bakım ürünleri al hep görebileceği biryere koy banyoda felan göz önünde olsun dişleri içinde takma diş yaptırsın takma diş te delme kesme felan olmuyor diye biliyorum alıp takical yani korkucak bir şey yok
00 Yorumla
1 yılBence boşanılcak bi durum yok eşine direk söyle yani kişisel bakımına ve görüntüsüne önem vermesi gerektigini bu ayıp bisey degil 3,4 ayda traş olmak ne yani ben 1 ay olmayinca duramıyorum eşinle düzgunce konuş bence kendini degiştirir diye düşünüyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 863 cevap paylaştı.
1 yılErkek dediğin kendine bakacak yaş kaç olursa olsun bakacak. Saçına sakalına herseyine. Ben ayda 2 sefer gidiyorum berbere. Bi giydiğim tişörtü pantolonu bidaha giymem. Erkek dediğin hem temiz olacak hem kendine bakacak. Bakım sadece kadına özgü bir durum değil çünkü. Erkeğe de özgü bi durum. Temiz olacaksın birlikte yürüdüğün kadının yanına yakisacaksin. Ortada ne olursa olsun kendini dagitmayacaksin. Eşinle konuşmayı denedin mi?
00 Yorumla
1 yılÇol basit senin dısında değer verdiği kişilerle konuş güvenilir kişilerle seni satmayacak kişilerle sohbet aramızda kalsın de sözünü dinleyeceği kişiler desin ya kıyafetlerini hanım secsin düzenli kesilmiş saçlar sana yakısır bunu başkası desin dişten tek korkan senmisin kelimesini başkası desin yani birileri öz güven aşılasın kendi fikriymiş gibi yapar bunları sen desen yapmaz bir daha diyorum sen desen yapmaz
00 Yorumla
1 yılKarşına alıp konuşman lazım. Başka yapacak bir şey yok. Fakat bilmelisin ki düzenli olmak, giyimine kuşamına özen göstermek gibi şeyler insanın içinden gelir. Sokma akılla onu titizliğe yönlendiremezsin. Başarabilsen bile kendi istemediği sürece kalıcı olmaz.
00 Yorumla
1 yılAlacaksın karşına kırmadan dökmeden anlatacaksın durum böyle böyle zaten bu genelde ilişkiler sessiz kalma yüzünden dağılıyor %90 birbirlerine konuşmuyorlar tutturmuşlar ayrılalım bilmem ne bütün bu evli çiftler konuşarak her şeyi halledebilir
22 Yorumla
Soran1 yılOkuduğum en doğru ve gerçek yorum. Tesekkurler. Kesinlikle sessiz kalmakla ilgili
- 1 yıl
Eyvallah
Gizli Üye(30-35)1 yıltek çocuk iş kadini kendine bakiyir.. kocasini beğenmez oldu iltifatları aloyrosundur sen simdiii... kocanin tipi gozune batmaya başladı buyzuden.. bisanmiyorsun sevdiginden olmadigi zaten belli.. cocugu bahane etme sen.. senin isine gelmiyen bir takim seyler var.. yoksa coktan koymutun tekmeyi..
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen bende böyle düşünüyorum.
Gizli Üye(45 üstü)1 yılValla bacım ne diyeyim ben şimdi bu adama ve sana, bende şansına senin yaptığını yapayım. 150 bine implant yaptırıp (acımaz) sanatçıların gibi dişleri olabilir. Ayda 200 TL ye traş olabilir. 10-20 bine gardolabına 10-15 parça düzgün kıyafet alabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEşinizin korkuları ve bakımsızlık sorununu nazikçe konuşarak çözmeye çalışabilirsin. Diş ve bakım konusunda destek almak, onun da kendini daha iyi hissetmesine yardımcı olur. 👨⚕️💭 Ayrıca, eğer duygusal olarak tükenmiş hissediyorsanız, bir ilişki terapistiyle görüşmeyi düşünebilirsiniz. 💬
00 Yorumla
1 yılLütfen kusura bakma ama sesli güldüm yazarken de güldüm göndere basarken de güldüm şu an sen okurken hâlâ gülüyorum
😆🤣🤣
Öyle içten yazmışsın ki.
Belediyeyle bi konuş istersen belki zehirlerler.15 Yorumla- 1 yıl
Ne yapsaydım yani seni bu zor durumda yalnız bırakamazdım 😄
- 1 yıl
yalnız bırakmak derken ben senin gülmenden bahsediyordum 😄
1 yılKarşına alıp konuşmayı dene bir çocuğunuz oldugunu ve başka çocukların onu bu davranışlarından dolayı laflarıyla kırabileceklerini izaa et sonucda hayat devam ediyor herkesden önce kendine geri saygı duymasını saglayabilirsin
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Evlenince kadın da erkek de kendini bırakmamalı bence. İnsanın öncelikle kendine saygısı. Ha bazen pijamayla da gezmek istersin ama sürekli olmamalı.
20 Yorumla
1 yılaldatmaya giden yol geniş ve rahattır. kadının kıyafeti erkeğin haysiyetini erkeğin kıyafeti kadının şahsiyetini gösterir. kadın erkekten daha zekidi daha kurnazdır. eşini çekip çevire bilirsin. soru şu... istiyor musun?
03 Yorumla- 1 yıl
Bu beyin veya alma veya verme meselesi değil. Konuyu evliler ya da evlenmiş boşanmışlar iyi bilir. Siz radikal MODEREN feminist kadın triplerinize devam edin.
Güzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Sen kansere yakalansan ve saçların-kaşların kemoterapi yüzünden dökülse eşin ne hissederdi acaba?
Bunun dışında sen haklı gibisin. Peki bu sorunları eşine anlattın mı? Yoksa ona sinir olup direkt olarak burada mı paylaştın?00 Yorumla
1 yılHerkes de yok sakat kalsa yok orasına bir şey olsa sevmeyeceksin demiş. Kadın sanki ondan bahsetmiş. Gayet haklısın kendi elinde olan bir şey ve 43 yaş gayet genç bir yaş bakması gerek kendine o ne ya öyle. Açıkça yüzüne söyle bence
00 Yorumla
1 yılÇok güldüm anlatımına 😂 yorumlardan da anladığım kadarıyla durum hem de psikolojik görünüyor. Konuşup terapi alması için yardımcı olabilirsiniz. 2 günlük veya anlık düzeltilecek bir mevzu değil bu.
00 Yorumla
1 yılBunda utanacak bir şey yok yanlış düşünüyorsun bence. Eğer bu bir sorunsa esinle açıkça konuşup onu ikna etmeye bak gerekirse dış doktoruna beraber gidin ben yanındayım bak de onun yanında ol. Ama böyle bir şey bence utanılacak bir şey degilc
00 Yorumla
1 yılbunun benzeri bir durum Hz Ömer döneminde olmuş. kadın boşanmak icin başvurmuş. sonunda adamı adam etmişler üstünü başını temizlemisler falan yani. sonradan boşanmaktan vazgeçmiş. bu tür şeyleri ihmal etmemek lazım. aile büyüğünü devreye koy konuşsunlar eşinle. nasıl bir zihniyet ya. olmadı boşan yani. katlanmak zorunda değilsin.
10 Yorumla
1 yılEşinizle vakit geçirerek onu bazı şeyleri yapmak için teşvik edebilirsiniz belli bir süreden sonra kendisi rutine bindirecektir fakat karşısına geçip pat diye bunları söylerseniz inat edebilir
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 556 cevap paylaştı.
1 yılOnce dişciye gotur ve guzel bir yaptir saclari yoksa ektirt senin istedin gibi olsun ama şoyle bir soz var esege altin semer baglamişlar esek gene esek
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı.
1 yılKonuş kocanla kırmayacak şekilde çok zoruna gidebilir çünkü haklı olarak ikna et klinikten randevu al dişleri için beraber gidin destek olursan yaptıracaktır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu kadar bakımsız biriyle evlenirken hiç mi düşünmedin üstelik 15 sene geçmiş? Ayrıca sende de suç var kendin yerine elalem ne der korkusu içindesin... Git adamla adam gibi konuş bakimli ol seni beğenmek istiyorum de
25 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@snaçkır0 Okuyup yorum yaptım zaten de senin anlayışında sıkıntı var belliki. Bir adam bakımsızsa bu zaten o zaman belli olur 3-4 ay sonra traş oluyorsa o zamanda öyledir neden sonradan bakımsız olsun bir anda dişleri dökülsün. 3 senedir dişsizse demekki çocukluğundan beri dişleriyle ilgilenmiyor bunlar bilinen şeyler.
- 1 yıl
Anlayışımda neden sıkıntı olsun kanka kadın en çok dişlere dikkat çekmiş biri görürse utanırım diyor ve kaç yıllık ilişki yaşadıklarını yazmamış onun için bişey diyemem bu diş ne zaman dökülmüş konıusunda zaten bahsediyor çocuktan dolayı ayrılmıyprum diye çocuk birden olmuşts olabilir
Cevap sahibi1 yıl@snaçkır0 Kimse birden bakımsız olamaz bak adamın dişleri neden dökülsün o yaşta sence? Zaten 3-4 ayda bir traş oluyormuş demekki yıllardır böyle bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur.
1 yılOna eski halinizi hatırlat resimleri göster o zamanlardaki beğendiğin özellikleri tek tek say o zaman çok aşıktım sana de şimdi kendine baksan yine eskisi gibi mutlu olurum de
00 Yorumla
1 yılEşine söyle bence. Önceden böyle değildin kendini bu kadar ihmal etmen beni endişelendiriyor. İyi misin bir sorun mu var filan. İşte onu düşündüğüne inanırsa bence biraz toparlar. O da mı olmalı. Direk söyle o zaman yakışıklılığını eksiltmekten vazgeç diye. Tek başına değilsin ben varım hayatımda yanımdaki kişinin sadece karakterinin değil görünüşünün de güçlü olmasını isterim diye.
00 Yorumla
1 yılSen bu adamı aldıgında aynıysa yapacak bir şey yok yok evlendikten sonra olduysa değişmeye ikna et
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 947 cevap paylaştı.
1 yılÜltimatom ver.
Hayatım dişlerini yaptırmanı istiyorum. Bu şekilde olman beni mutsuz ediyor. Demelisin.
10 Yorumla
1 yılKocasının bakımsız olduğunu fark etmek için 15 senesini vermeyende ne bileyim
11 Yorumla
Soran1 yıl15senemi vermedim bunu fark etmek icin:) Daha önce öyle değildi sonradan oldu
1 yılİlk tanıştığınızda nasıldı peki bunun giyimi kuşamı tavrı? Ve dahası evlendiğinizin ilk 5 yılından nasıldı...
10 YorumlaKafanda kurup buraya yazma bacım. Kocana kırmadan anlat. Kadınların genel sorunu da bu biz nerden bilelim sizin kafanızdakini awq
10 Yorumla
1 yılİlgilenip dolabını düzenleyebilirsin. İzin alıp onunla doktora gidebilirsin. Pırıl pırıl görünen erkeklerin de başka başka sorunları vardır.
10 YorumlaKocana bu durumu açıkla ve onun bakımsız olduğundan dolayı rahatsız olduğunu belirt, paylaşmadan sonuç alamazsın.
10 Yorumla
1 yılE kocana bak giyimine sen dikkat et hazırla al elinden doktora götür
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBoşanamazsan ömür boyu çekiceksin iti çocuk var diyo bide ben hamileyken boşandım kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum da sen mi bosanamıcaksın ben korkağın tekiyim desene şuna
22 Yorumla- 1 yıl
Insanlara saldırmadan kendi düşünceni ifade edemiyorsun hatun sen. Ne çok seviyorsunuz be yuva yıkmayı... Biraz yapmayı öğrenin yapmayı yıkmayı değil...
Gizli Üye(25-29)1 yılEşinle cinsel hayatınız nasıl. Kadın kocasından uzak kaldıkça erkek serkeşleşir. Seks ile kocanı terbiye etmelisin ufak ufak bak sen böyle düzgün oldukça biz seninle daha çok sevişiriz demi daha fazla isterim demeye gerirmelisin olayı. Haliyle senin sözünü dinlemeye başlayacak ve senin aldığın kıyafetleri giyecek sağlığına ve görünümüne dikkat edecek
02 Yorumla
Soran1 yılCansel hayatımız yok. cocuk aramızda yatiyor. yatmasigi günlerde ben istemiyorum.. dişleri olmayan biriyle opusemem.
Cevap sahibi1 yılTamam işte. Öpüşemem diye kestirip atma eşine söyle seni istiyorum ama öncelikle dişlerini yaptıralım diye
Herşeyi anlamışsınız eyvalah. Peki siz bunun için ne yaptınız, mücadeleniz ne oldu ilişki kurtarmak için. Onu yazmamışsınız da?
01 YorumlaÇocuğu mu dert ediyorsun boşan. Allahım yarabbim bakımsız birini ne diye aldın o zaman 🤦🏻🤦🏻♀️🤦🏻♂️
00 YorumlaAma öncelikle konuşmalısın. Ciddi şekilde içini dök eğer kendine bakmazsan boşanırım diye. Baktın düzelmiyor boşan. Emin ol pis insan çekilmiyor
00 Yorumla😀sen üzerinde değişiklik yap üstü kötüyse giydir dişçi için ikna et nebiliyim evlenein bikere ufak tefek rütüş yap 15000 bakımı gibi düşün
00 Yorumla
1 yılAnlatyığınıza bakılır ise eşiniz depresyonda gibi. Hem eşiniz hem de siz terapiye gitseniz hatta ilişki terapistine gitseniz iyi gelir gibi.
00 YorumlaAdam gibi adamsa.. Damak taksın nolcakkk... Dişi dökülmüş müş müş müş... Bi git yaa
10 Yorumla
1 yılMesela neden iletişim kurup kendini ifade etmiyorsun?
10 Yorumla
1 yılEşinize siz yönlendirin o zman istediğiniz tarzda kıyafet alın, traş olmaya gitsen iyi olur vs diyin
10 Yorumla
1 yılBaşka erkekle f*ck olabilirsin. Gizlilik içinde.
10 YorumlaSende kendini sal gitsin o zaman, ayak uydur duruma dkdkd
10 YorumlaKeyfini çıkar başka partner bul ufak kaçamaklar dene güvendiğin kişilerle
12 Yorumla- 1 yıl
@MssÇÎLEKLÎŚUT Seni hiç ilgilendirmez ne dediğim insanların özel hayatı da seni ilgilendirmez işine bak
- 1 yıl
@MssÇÎLEKLÎŚUT senin zoruna gitmiş epey havlama nolur. Milletin derdi seni ilgilendirmez. Kendi işine bak sen
Senin Allah'ını kitabını dinini...
1 yılSeninde sansin bu demekki yapicak bisey olmaz ondan da adam olmaz
10 Yorumla- Devamını Gör (118)
Devamını Gör(163)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > 15 yıldır evliyim, eşim bakımsız ve kötü görünüyor. Boşanamam da ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer