Ben 16 yıldır eşimle evliyim. 18 yaşında çok severek çocuk yaşta evlendik. Birbirimizi çok sevdik. Tartışmalı ve normal bir evliliğimiz vardı, belkide ben gerçekleri göremeyecek kadar toydum oda olabilir. Eşim evliliğimizin başından beri esrar kullanıyor ve bu o kadar aşırı bir hal aldiki şu an sigara içer kadar kolay ve çok içiyor. Eskiden evin balkonunda içerdi, zor bela senelerce verilen savaş sonucu artık evde değil apartmanın çatısında içiyor. Ne yaptıysam vaz geçiremedim kendisini. İyilikle çok denedim olmadı bağırarak küserek ağlayayarak ne yaptıysam ama ne yaptıysam vaz geçiremedim- bu arada birde 12 yaşında bir evladımız var. Psikoloğa götürdüm bir kere gitti birdaha götüremedim. Kendi başına buyruk, bizimle hiçmi hiç alakası yok. Ne ihtiyacımız ne eksiğimiz be oğlumuzun okulu ne bi fatura ne bi hayatın gerceği ne bi baş sağlığı ne bi hayırlı olsun ne bi akraba ziyareti ne bi aile birlikteliği HİÇ BİR ŞEY AMA HİÇ BİR ŞEY UMRUNDA DEĞİL!!! çok çaresizim. Demin ağlayarak dua ettim elimden bişey gelmiyor. Ben çok alımlı bir insanım, güzelim , çekiciyim çok güzel giyinirim öz güvenim çoktur, güzel kokularla gezerim gerçekten bakımlı bir insanım lakin bana dönüp bakmıyor. İhtiyaçlarımı karşılamıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bu arada tahsiliyim ve gerçekten güzel bir işim var. Kendi ayaklarım üzerimde duruyorum. Fakat o benim sevmediğim bir işi yapıyor ve yarı maaşımdan daha az kazanıyor. Ve umrunda değil tabiki. İş yerinde esrarını içiyor. Arkadaşlarıyla takılıyor… kimsede olmayan imkan onda, yurt dışındayız evliliğimizden beri fakat o hiç bir şeyin kıymetini bilmiyor hiç bir şeyin farkında değil. İsteseydi buranın suyunu çıkarırdı fakat o hayata küsmeyi seçti ve en kötüsü 16 senedir içtiği için iyice gerçekten APTALLAŞDI. Ben herkese mükemmel akıl veren ben , kendime aklım 0. Artık beynim durdu aklım basmıyor. Ha birde sormadan söyleyim evet cinselliğimiz berbat durumda çünki evet tahmin ettiğiniz gibi oda eşimi İLGİLENDİRMİYOR! Yorumları merakla bekliyorum teşekkürler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞunu yazıp yatıp uyucam yaş 29 16 yaşımdan belli bende ne yazikki esrar içiyorum kurtaramadim tam kurtardım dedim bı arkadaşım geldi bir duman ondan bir duman bundan derken artık normale döndü ama asla kimyasal kullanmadım çocukluktan gelen piskolojik sorunlariyla hayatın vermiş olduğu sorun nedeniyle Sebeb bulduk içtik hala daha da içiyorum bu arada bunu içerken amatör olarak boks yaptım onu bırakıp özel harekatçı oldum inanki dedimki bunu bı tek benmi içiyorum arkadaş mesleğe girdim ordada içen çıktı içeni tipinden anlıyorum sonra bir şekilde muhabbete dahil oluyorsun velhasil Allah kimseyi bu gibi şeylere düşürmesin esrar gerçekten bı antideprasan gibi geliyor insana mariana yani vücudundaki tüm siniri alıyor yanlız bilinçli içilmediği zaman eşin gibi umursamaz bı hale geliyosun eşinin açısından da kötü bı durum kurtulmak istesede bu sefer aşırı derecede sinirli olacaktır 16 yıl olmuş imkansıza yakın bırakması karşına alıp düzgünce bir konuş derim artık bunu uyumadan önce alsın ciddi anlamda uyar bırakıp gitcegini şöyle bu gibi şeyler ansızın bırakılmıyor maalesef yaşamış oldugun hayat için Allah yardımcın olsun parasının bir çoğunu esrara veriyor ve yetmediğini sanıyorsun sen ona oysaki arkadaşları eşini kullanıyor kendi parasıyla aldığı esrarı onlara istemsizce iciriyor uyandığında ise yine esrar yok tekrar yeniden alıp aynı arkadaşlarla içiyor önce o pic. ler. den kurtulması lazım aldığıni kendisi yatmadan önce içsin git konuş bir anda bırakması imkansız arkadaşlarıyla icmese cebinde parası da olur icimligide direk ayrıl git demiyorum diyemiyorum bir insanı kaybetmek çok kolay eşinle güzel bı istişare yapın bu isde sürekli değil uyumadan uyumaya gün içinde spor yapmaya gidin ihtiyaçlarını cinsel ihtiyacını kendine bakımını dişlerinden saçlarına kadar ayrıca kazandığı parasının yarısını vermesini icersede uyumadan uyumaya içeceksin şartını koy ciddi ciddi konuş ve onu terkedecegini söyle ama kalp kırmadan tartışma yok üzgün bı ifadeyle yoksa bı anda gerile bilir ona bı imkansun ve eğer bunu yapmassa gideceğini şöyle esrarı bıraksın diyemiyorum bırakırsa çok sınırlı olabilir zamanla bırakabiliyor dozunu düşürerek dediğim gibi uyumadan uyumaya şahsen ben öyleyim kimsede bilmez içtiğimi görsen bu hayatta içmez dersen bende çok şükür yakisli biriyim sarışın yeşil gözlü ama ne yapım hayat bizi bu noktaya getirdi şimdilik 1 haftadır içmiyorum bırakmayı düşünüyorum çünkü bana çok şey kaybettirdi insanlar eroin kokain gibi sanıyor ama öyle bişey değil onun yerine antideprasan hap kullandım inanki leş gibi haplar daha kötü yaptı beni icmedigimde aşırı derecede gergin sınırlı oluyorum karşımda biri yemek yiyor gıcık oluyorum mesela ama o şer. ef. sizi içincede çok sakin oluyorum ve cinsel anlamda hiç bir sorunum yok her şey yolunda umarım her şey yoluna girer Allah kimseyi böyle şeylerle sınava tabi tutmasın sen Allah'ın sevgili kulusunki imtahandasin asla bunları yazmazdim için rahatlasın die yazıyorum bı senin eşin kullanmıyor tanıdıklarımin esleride yol veriyor ama onlar eşlerinin her ihtiyacını karşılıyor para cinsel anlamda yemek kıyafet herşeyi alıyorlar tabiki cinselliğini gelip anlatmiyolar ama sürekli bebek ölüyor demekki var biseyler :) bu konuları bizim ortamınızda asla soramayiz ancak böyle anlıyoruz neyse Allah'a emanet ol
26 Yorumla
Soran+1 yılAllah senden razi olsun Bu gün sana dua edicem Rabbim gönlüne göre versin🤲🏻
Cevap sahibi+1 yılÇok teşekkür ederim Allah sendenderazi olsun
Soran+1 yılSen bu yazımdan ders çıkar. Sen daha güzelini daha iyisini yap. Rabbim nasip etsin en iyisinden eş bul ona dört elle sarıl. Çocuguna iyi babalık yap ilgi göster. Herşeyinde bulun. Ve o zıkkımı Allah rızası için bırak. Yazık etme kendine. Her ne kadar çok bilinçli ve akıllı oldugunun farkında olsamda. Ayrıca özel harekat dediğin anda tüm saygımı kazandın. 👏🏻👏🏻👏🏻
bırak boş ver.
Cevap sahibi+1 yılİnşallah bende çok istiyorum kurtaracam bı şekilde bu şekilde hayat yurumicegini biliyorum çünkü maddi olarak çok kayıp veriyorum ve unutkanlık aşırı derecede var sürekli cüzdanımı kaybediyorum telefonu unutuyorum arabanın anahtarını nere koydum bilmiyorum çok sorun yaşıyorum ayrıca kafam güzel ölmek istemiyorum aslında Buralardada işim yok ama insan kendi dertlerini unutmak için başkasının dertlerini dinler ya oyuzden burdayım sanada çok üzüldüm ondan yazdim. yanliz değilsin bu konuda die çünkü ben çok düşündüm sadece benmi kullanıyorum die zamanla baktım ki bir çok insan içiyor kurtarcam yakayı eşinizi sen kurtar bir insanı kaybetmek çok kolay kazanması çok zor sert dille yürüme üstüne aynı benle nasıl konuşuyorsan o şekilde içme dedikçe daha çok içer sadece azaltsin ben öyle yaptım öyle yapıyorum icmicegim anlamında gelmiyor ama içmemek için farklı şeyler denicegim hayırlısı inşallah bu tür şeyleri kim kullanıyorsa Allah hidayet nasip etsin dostum nediyim ya inanki çaresiz kalıyor insan bazen sende üzülme bı yol çıkartacak sana Allah senin sınavın bu
Soran+1 yılYaklaşımın çok güzel. Herkes boşa gitsin diyor. Anlıyorum hepsini. Lakin biz birbirimizi orta okuldan beri tanıyoruz. Çocukluğumuzu biliriz yani. Formalı resmimiz var sınıf arkadaşıydık. 15 yaşımdan beri beraberiz. Bana yakışırmı tekmeyi basmak. Ama kurtaramıyorumda. Benden nefret ediyor. Nasıl kurtarabilirim nasıl? Konuşulmuyor. Düşmanı belliyor beni. Dediğim gibi kendimden zaten geçtim yoksa ihtiyaçlarım derdim çekerdim giderdim. Yazık ettimmi? Evet kendime yazık ettim ! Gül gibiyim yazık ettim. Ama insan hatalarıyla yaşarmış işde. Yanlış eş seçimi bence en acı yanlış! Mutlu olamamak bence çok ağır bir ceza. Etrafda beraber alışverişe, okul çocuğunu götürmeye giden eşleri gördükce içim param parça oluyor! Tadamadım! Akşam tv izleyip çay içip eşimle pinekleyemedim. En normal şeyleri yapamadım ve çok üzülüyorum. Şimdi soruyorum sana gerçekten bilmediğim için soruyorum dayanmalımıyım inanmalımıyım annelerimizin yaptığı gibi yoksa vazmı geçmeliyim? Bilmiyorum !
Cevap sahibi+1 yılSana sided uygulamiyorsa eziyet cekmiuorsan çocuğunu dovmuyorsa eve arkadaşlarını getirip dengesiz hareketlerde bulunmuyorsa kendi kendine yaşayıp gidiyosa elleme bırak içsin bu konuyu en son nezaman konuştun onla bilmiyorum yüz yüze iletişime gecemiyorum diyorsan mektup yaz ona gidebilecegin bı akraban varsa mektubu yaz evden cik. Gez dolaş o onu okucaktir illaki kendi dertlerini her türlü derdini yaz yine anlamiyorsa başka çare bırakmamış sana demektir açıkçası sen elindrn geleni yapmışsındir demektir pişmanlığın olmaz ayrilmani tabiki istemem ama bizim annelerimiz gibi kadınlar artık yok sanırım son nesil olarak sen kalmissin benim annem biz ah ne yaşadık 17 senedir ayrı anam ama bizde dayak vardı bıçak vardı ona rağmen annem yıllarca sabretti takı canımıza tak edene kadar ve bı gün evden kaçtık gittik oyuzden diyorum şidded yoksa çekip gitme ona bı şans daha ver baktın degerlendirrmiyor kendi ayaklarının üzerinde duruyosun yol ver sonucda seninde bı canın var çekmek zorunda değilsin kimse kimseyi çekmek zorunda değil ama bir geçmiş var bı yaşanmışlık var kolay değil hadi ben gidiyorum by demek bekara boşamak çok kolay senin pişmanlığın olmasın istiyorum ben yani bu iş bittikden sonra acaba sunuda yapsaydım duzelirmiydi vs gibi cümleler kafanı yer bitirir 15 yaşından belli tanıdığın için acı çekersin sende ona alismissin varlığına iyi veya kötü pişmanlığın olmassa hiç acı cekmessin
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.
+1 yılÖnçelikle Allah Yardımcın olsun zor Süreç
Hangi Üllede Yaşadığını belirtmemişsin.
Bu sebeble sana 100% doğru bir Tavsiye veremem.
Ama Zor sürecinde bir nevzede olsa kafanın dağılmasına yön verebilirim.
1. Önçelikle hernekadar bizler bilmişlik taslasakta herkes Kendi Yaşadığını bilir gerçekten Azimli Bir Kadınsın Sabırlı Kolay yolu birçok Kadın gibi Seçip Eşini Boşamamışsın helal olsun.
2. Hernekadar 16 Sabretmişte olsan İnsanın Temel İhtiyaçlarından biri Mutluluk Hormonlarının devreye girmesi ve mutlu olduğunu hissetmesi olacak, ne yazıkki bu Senin Hayatında eksik.
3. Her Kadın Sırtını Dayıyacağı bir Liman ister bekler maalesef bu Senin Hayatında Söz bahis değil.
4. Kendi Ayakları üstünde durabilen kimseye Maddi Anlamda muhtaç olmayan Asil bir Kadınsın.
Bu anlamda Şanlı Kadınlardansın.
5. Eşinle birlilte Tıppı destek almaya kalkmışsın buna tepki vermemiş ve Seni ve Çoçuğunu yarı yolda bırakmış bırakıyor buda kabul edilir değil.
6. Katı Adımlar atarak gerçekten Kocan ve Ailen için bir Mücadele vermek istiyorsan ve Evliliğine yeni bir Şanş vermek istiyorsan ozaman
Mahkeme Kararıyla Kocanı bir Kiliniğe yatırmak olacak.
7. Esrar ucuz bişey değil Sürekli içen birisi bunu Maddi anlamda nasıl Karşılıyor.
8. Yarın birğün Sana ya da Çoçuğuna Zarar verme orantısı çok yüksek.
9. Ailesi ve Akrabaları ile ilişkileri Senle Evlenmeden önçe bozuktu galiba ki böyle bir eyleme basvurdu.
10. Yurtdışında nerde hanği Ülkede yaşadığını yazmış olsaydın Sana Linkler atma fırsatım olurdu.
11. Senin herkesden bağımsız bir şekilde Sakin bir Kafayla kendinin ne istediğini sorgulaman ve kendine Cevap verirken Dürüst davranman olur.
Bu nedenle Demem oki Hayat Senin hayatın ve Çoçuğunun Hayatı.
Senin ve Çoçuğunun da Mutlu huzurlu bir Ortamda Yaşaması gerekiyor sonuçta belki farkında değilsin ama o Çoçukta Trauma yaşar onunda Çoçuk Piskoloğunla görüştürmen gerekirse onu Yatılı bir Okula verebilirsin.
Avrupada Maddi anlamda yeterli değilsende Devletin sunduğu imkanlardan faydalanabilirsin.
Umarım Hayat Seninde Yüzüne gülümser ve Mutlu olursun.
Zaman geçtikçe Yaşlanıyorsun ve birgün geriye baktığında Gülümseyerek baktığın güzel anıların olsun, neden Dünyadaki her İnsan Yaşamak için Dünyaya geliyor.
Umarım az Türkçemle kendimi ifade edebilmişimdir beni anlamışsındır.00 Yorumla
+1 yılDurumunuzu gayet iyi anlıyorum ve gerçekten çok ama çok üzüldüm. Saydiklarinizin yanında gerçekten çok ama çok sabırlı bir insansınız. Eşinizin durumu, maalesef en küçük hayati sorumluluktan uzak, aile sevgisi , çocuk sevgisi kadınına karşı sevgi, sosyal ilişkiler ve iletisimler , evde muhabbet , gerek maddi gerek manevi sorumluluklara dair onun hayatında herhangi birsey söz konusu olamaz maalesef ve dediğiniz gibi yıllardır kullanıyor olması beynini iyice etkisi altına aldığı için akli unsurların yetersizlik durumu gözlemlenir. Tüm çerçeveleri ile baktığımızda hayatta onun için tek odak noktası maddedir. Böylesi vizyon sahibi biri olusunuz ne denli kendine dikkat eden bir insan olduğunuzunda açık göstergesi. Madde bağımlısı biriyle görüşmem sırasında , dediği şuydu, abi bizim için hayat bundan ibaret , öyle ki , erkek olarak en önemli zaafımız kadın, dünya güzeli gelsin , hersey tamam, önümüzde dursun bütün açıklığı ile maalesef madde unsuru aklımızdaysa ona dönüp bakamayız demişti. Dua ile devam edin. Eşiniz kendinj düzeltmek istemezse işiniz gerçekten çok zor , 34 yaşında evlisiniz ama gerek ev ve gerekse ev ile ilgili bütün unsurlar sizin sorumlulugunuzda, hadi sorumluluk bende olsun ama , en azından bana ilgisi olsun sevişmeleri sevmeleri olsun muhabbeti olsun , çocuğuna sevgi versin dersiniz ama o da yok. Bütün güzelliğiniz ve cekiciliginizle , olgunluğun en taze en güzel en etkili çağında, en istekli , en tutkulu şekilde yükseldiğiniz dönemlerinizde , ateşlerin sönmeyeceği dönemde külden eser kalmamış şekilde yalnızlık ve yalnız değilken yalnızlık gerçekten çok ama çok zor üzücü ve yıkıcı. Onun ya sözünü geçirebilecek olduğu biri , ya da isyerinde onu bi şekilde tedaviye sürükleyecek biri bir yetkili vb varsa. Belki faydası olabilir. Sizin adınıza gerçekten üzüldüm. Umarım kısa zamanda bir çare bulunur.
29 Yorumla
Soran+1 yılŞair gibi yazmışsınız tebrik ederim👏🏻👏🏻 mısralar sanki benim gönlümden dökülüpde gelmiş. Teşekkürler.
Peki sonuç devam savaşmakmı olmayacağını bile bile sadece umut ederek yoksa kestirip atmakmı? Buradaki yorumlar sayesinde eşime demin konuşalımmı diye mesaj attım ve tabiki çözüm odaklı. Boşanma çözüm odaklı değil. burada şu yazımı okuyan kim varsa Allah razı olsun iyi ki bu siteye girip derdimi yazmışım. Yorumumu en üste nasıl çıkarırım bilemediğim için buraya yazdım. Hepinizden Allah razı olsun yüreğinize sağlık!!!- +1 yıl
Estağfirullah, çok teşekkür ederim. Sizin güzel ve şairane bakışınızın, kelimelerime böyle güzel bir vasıf katmış olmasına çok sevindim 😊. En önemli mücadele sabırdır ki, siz bunu yıllardır veriyorsunuz. Tabiki zaman zaman sadece sabırla değil başka yöntemlerle mücadele etmişsinizdir ve tahmin ediyorum ki , burada ifade ettiklerinizden daha fazlasını yapmış olmalısınız. Benim tavsiyem tabiki öncelikle savaşmak olacak , bu mücadelede eşinize psikolojik değil olabiliyorsa direk tıbbi müdahale öngörüyorum. Oradaki durumlar imkanlar nasıldır bilemiyorum. Fakat Türkiye'de sanırım bu şekilde olan tıbbi müdahale ve mücadeleler ücretsiz diye biliyorum. Kısa bir araştırma ile öğrenebilirsiniz ama tabiki bunun için Türkiye'ye dönüş gerekli. Bu da önünüzde , eşiniz istemediği için önemli engel. Orada bu tıbbi müdahaleyi gerceklestirebilmenizi öncelikle tavsiye ederim. ya da diğer önemli unsur. Eşinizin bir gönül doktoru kapısına gitmesi gerekir. Buraya yazmış olmanın size verdiği memnuniyete sevindim ve bir o kadarda şaşırdım. Burada dalga geçenler, konuyu okumadan yargılayan hatta saldıranlar bile olur , hakaretler edenler , cinsel odaklı yazanlar çok olur. Burada bu şekilde yorumlar görürseniz lütfen itibar etmeyin , sizin derdiniz size yetiyor zaten seviyesizlerin ifadeleriyle moralinizi bozmayın. Genel yorumunuzu , sorunuz içinde güncelle yazan kısım vardır. Oraya tıkladığınızda sorunuzun , altına ek metinler ve medya unsurları şeklinde girişler yapabilirsiniz. Tabiki buraya yazmanız sorun değil. Bilakis memnun oldum.
- +1 yıl
Eşinizle tekrar tekrar sabırla ve sakinlikle konuşmanızı tavsiye ediyorum. Mümkün olan en kısa zamanda onu tedaviye yönlendirmeye çalışmanızı tavsiye ederim. Sadece konuşarak veya sabrederek bu meselenin aşılması gelinen noktada yani bağımlılığın seviyesi sebebiyle gerçekten çok zor. Bir süre konuştunuz, olmadı. Tıbbi müdahaleyi kabul etmedi. Değişik açılardan durumu iyileştirmeye çalıştınız olmadı ki umarım sonuç bu şekilde olmaz. Diyelim ki , hadi böyle oldu. Bu kişiden size sadece ve sadece adınızın evli ve yanınızda başınızda bir erkek var durumunun dışında, kendisi için, sizin için çocuğunuz için sorumluluk bilinclilik , yönetim organizasyon , ilgi, sevgi, yönlerinden , ayrıca bir erkeğin eşine karşı olan sevgisel yaklaşımlarına yönelik , ilgili davranmalar sevgisini ifade etme , gösterme yaklaşımları ile , fiziksel değil cinsel anlamda bir erkeklik anlamında kadının ihtiyaçlarını gidermeye yönelik herhangi bir fayda gelmez. İşte bu noktada tercih ve seçim sizin.
- +1 yıl
Öyle tahmin ediyorum ki , zaten amacınız düz bir ayrılık değil, zaten böyle olsaydı , arayış içine girip buralara uzanan bir çare arayisiniz olmazdı. Geleneksel değerlerinizi sahiplenmiş ve kocanıza karşı hem sevgi hem merhametiniz çok iyi durumda. aidiyetlik ve sahiplenilmislik hisleriniz kuvvetli , onu kaybetmek değil kazanmak istiyorsunuz. Çok ama çok güzel bir durum. Ayrılsam, bir sürü erkek var evet ama , sevmişim, erkekliğini de sevgisini de göremiyorum, dışarıdaki bir sürü erkekten hangisi düzgün koca olur kime güvenilir, erkek mahiyetide sadece cinsellik değil, e hadi öyle bile olsa dışarıdaki herkesin erkekliğinin sağlıklı olduğu garanti değil, yaşı uygun fikri uygun sorumluluğu uygun düşünceleri uygun birini bulmak da kolay değil. Hem durumların böyle olması hemde sizin sevgi ve bağlılığınız gereği önceliğiniz tabiki mücadele olacak. İnşallah başarırsınız. Allah yardımcınız olsun. Rabbim cümlemizden razı olsun. Çok teşekkürler. 😊⚘
Soran+1 yılYa gerçekten iyi ki varsınız. Çok teşekkür ediyorum bana bu kadar zaman ayırıp bu kadar zihin yorduğunu ve gerçekten yardımcı olduğunuz için. Allah razı olsun Rabbim gönlünüzdeki hayırlı olanları versin inşallah. Söyledikleriniz tek tek her kelimesine kadar mantıklı ve uygulayacağımdan emin olabilirsiniz.
- +1 yıl
Ne demek , bu iyi yüreğinizle, güzel olumlu düşüncelerinizle tüm samimiyetimle sizde iyi ki varsınız diyorum. Bu denli içtenlikle iyilikle kurduğunuz ifadelerde yüreğinizin eşsiz güzellikte olduğunu görüyor ve hissediyor olmam , benim için teşekkürlerin en güzeli 😊⚘ benim için ne zaman kaybı, ne yorgunluk olmadı , bilakis böyle zamanlarda insanlık olarak en azından iletisimsel anlamda bile olsa birbirimize yardımcı olabilmemiz her zaman gerekli. Eşinizin benliğine geri dönebilmesi, sizin mutluluğu tekrar kazanabilmeniz yaşayabilmeniz adına en küçük bir faydam olabilecekse ne mutlu bana 😊. Rabbim sizden de razı olsun ve hayırlı gördüklerini size de Nasib eylesin. Amin. Kalben değerli bulmuş olmanıza çok ama çok sevindim çok teşekkür ederim. Site prosedürü içinde eig tercihinde bulunduğunuz için de çok teşekkür ederim ⚘⚘🌸🌸🌷🌷😊
- +1 yıl
Dilerim hersey düzelir ve mutlu bir aile olabilirsiniz 😊🌷
Soran+1 yıl☺️☺️🥰 teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim , 🌹😊🥰😇🌹
+1 yıl16 yıllık bir evlilik, dile kolay bir zaman. Bunca yıldır bu kusuruna rağmen onunla birlikte olmuşsun, her zaman onu düzeltmeye çalışmışsın tatlı dille veya başka bir şekilde. Senin yapabileceğin hiç bir şey kalmamış ki. Adam bağımlı hale gelmiş zaten, seni gerçekten sevse, mantıklı bir insan olarak der ki. Benim karım ve bir çocuğum var, karım beni sevdiği için bunca zamandır bırakmam için uğraşıyor der ve bırakır, tabi ha demeyle olmaz da. Bir uğraşı yok, bir çabası da yok, hiç bir şeye faydası da yok. Bu adamla hala bir yuva olduğunu mu düşünüyorsun? Hala neyi bekliyorsun anlayamadım, sana yazık değil mi? Kendine layık gördüğün mutlu aile tablosu bu mu? Her şey olabilir, unuttu masa da çocuğun da babasından gördüğü gibi merak edip esrar çekti ne yapacaksın? Çocuğunda babası gibi mi olsun istersin, yapacağın tek şey var. Onu boşayacaksın ve oğlunla hayatına devam edeceksin. Zaten her şeyi yapan sensin, onun hiç bir etkisi hiç bir faydası yok ki. Manevi, maddiyat kimsenin desteğine de ihtiyacın yokmuş zaten. Hala gençken ayrıl ve önüne bak. Hala güzel bir yuvan olması için şansın var, düzeltemeyeceğin bir adamla daha fazla vakit kaybetme, kimsenin bakıcısı değilsin, kocalık böyle bir şey değil. Kendisi bunu idrak edemiyorsa, ne hali varsa görsün bırak.
30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
81Cevap
+1 yılMutahasıp bir aileye yapısından geldiğin için ailenin kıymetini biliyorsun. Her ne kadar büyük hataları olda da bu zamana kadar sabretmişsin. Yuvam yıkılmasın diye, ama ortada yuva diye bir şey yok. Sadece senin sabırım ve onun da sorumsuz hareketleri var.
Türkiye de durumu iyimiş orada sıkıntı çekiyorsun. Saçmalamış resmen. burada 2-3 sen iyi olursun sonra işlerim bir bozulur asgari ücret ile fotosentez ile hayatını geçirir. Hem sorunsuz hemde kıymet bilmiyor.
Sen güzel bir mesleği olan hoş ve güzel bir bayansın. Ondan daha fazla kazanıyorsun, evin tüm yükü üzerinde beyfendi ailesine karşı hiçbir sorumluluğu yerine getirmiyor. Saçma sapan insanlar ile takılıyor.
Sen onu boşa köpek gibi 5-6 ay sonra gelir ayağına kapanır.
Çocuğuna iyi bir baba değil, sana karşıda kocalık vazifelerini yapmadığımdan eminim. Biraz ilgi, biraz şevkat, kendini özel hissetmeni sağlamıyor belli. Ayrıca dediğim gibi sana karşı vazifelerini yapmaksa ne kadar çekeceksin.
Daha fazla uzatma, onun hayatında olmamasını sana hiçbir şey kaybettirmez unutma 😊😊00 YorumlaDaha kötü bi madde de olabilir kötünün iyisi diyelim ama sizi mutsuz ediyorsa çok da önemi yok ne olduğunun eşiniz tamamen kopmuş durumda. Psikolog dahil elinizden geleni belki fazlasını yapmışsınız fakat bazı insanları ikinci üçüncü kişi ne söylerse söylesin etkileyemez; tavırlarını, alışkanlıklarını değiştiremez.
Üç seçenek var ya boşanacaksınız bu işkenceye katlanmanın manası yok çünkü ya aileniz için bırakacak bu bağımlılığı bir şekilde ya da son çare kabullenip devam..
Üzüldüm adınıza21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler doğru ve gerçekçi yaklaşım. Eşime ulaşabilmenin yolunu bulamadım. Ulaşamıyorum.
+1 yılDurumunuza üzüldüm. Esrar bügün uyuşturucuların içinde en hafif olanıdır. Esrar kullananlar tembel, unutkan ve umursamaz olurlar. Esrar kullananlar genellikle daha kötü maddelere terfi ederler.
Eşiniz Esrarla yetiniyorsa şanslısınız. Bu arada üzülerek söylûyorum, madde kullansnlar kolay, kolay maddeden vazgeçmiyor ve bırakmıyorlar. Bence çocugu alîp 3 ya da 4 ay ondan bir ayrılın. Bu üç ayda maddeyi bırakmaz ve düzelmezse, size sadece iki seçenek kalıyor. Ya onunla öyle yaşayacak, ya da ayrılacaksınız.
Allah yardımcınız olsun.23 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yorum, teşekkür ederim. Esrar ve madde aynı şey değilmi ki?
Bence çok haklısınız belki çok saçma ama nereye gidim? Ailem burada değil dönüş yaptılar memlekete.. bir insan üç
Ay nereye sığar… okulu var işi var…- +1 yıl
Evet Esrar, ve diger uyuşturucuların hepsi birer madde. Yurt dışında bunlara "Drug"diyorlar. Türkiyede ise "Madde"
Turkiyede Esrar diyorlar, yurt dışında"Marijuana"
Eger gidecek yeriniz yoksa o zaman eşinizi kovun. Bunu yapabilirmisiniz?
Söyle bir sarsılır ve sizi kaybettigini anlar ve gafletten uyanırsa ne ala.
Hangi ülkedesiniz bilmiyorum ama, dikkat edin Sosyal Servis eşiniz yüzünden çocugunuzu elinizden almasınlar.
Bana yazmaya devam edin. Allah rızası için yanınızdayım.
Soran+1 yılAnladım o zaman madde bagımlısı demek doğru oluyor. Aynen öyle evladım için sosyal kurumlardan çok korktum ama Allah’ıma şükürler olsun bir şey olmadı🤲🏻🤲🏻🤲🏻olmaz inşallah. Onu evden çok göndermeye çalıştım güzellikle iyilikle, ev bulmana yardımcı olurum diyerek fakat maalesef olmadı.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAblacım sen haline sükret ki eroin, kokain, buza bulaşmasın dua et elinden geldigince destek ver yapicı ol bu saydıklarımı kullanırsa selam verdigin herkese gider bisiler uydurur para alır hırsizlik yapar düşmanın yanına gider para ister onun yanında otur beraber bile icebilir çünkü kafa sadece ona calışıyor Ama esrar bu saydıklarıma göre çok iyi en azından evini biliyo bu saydıgımı kullanirsa sana herseyi yapabilir hep yanında ol doktora bi götürün ama şunu söylim kendisinde irade olmadigı sürece bu bırakamaz doktor demek istedim bunca sene esrar icen insan esrar ile artik tatmin olmaz islemez eminmisin esrar kullandıgına destek ol kendisine dışlama kendisini çok üzülüyorum böyle durumlara Allah yardımcınız olsun🤲
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yorum teşekkür ederim!!!
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
Senin adına çok üzüldüm çünkü daha beterini yaşadım inan bana kimyasal kadar kötü olamaz hiçbir madde ve benm eşim kimyasal bağımlısıydı tedavi ettirdim ne zorlukla ama olmayınca olmuyor zorlamanın bi anlamı yok hiçbşy için geç değil şükürler olsun ki ben erken davrandım 16 yıl ne demek ya ben 6 yıl zor bela idare ettim arkana bile bakma boşa gitsin
45 Yorumla
Soran+1 yılŞu an gözüm dolu dolu malım ben mal. Hala diyorlarki babadır gölgesi yeter. Oğlum için. O tabiki istemiyor. Onu babasız bırakmaya hakkım var mı? Çok mutsuzum! Herhalde benim yüzüm dahada gülmez. Hepimize yazık ettim.
- +1 yıl
Babalık ayrı kocalık ayrıdır. Gerçekten baba olanın mezarının toprağı bile yeter ama babacıklar için geçerli değil bu yorumları okudum yapamadım falan yazmışsın bende daha tam boşanmadm dava sürüyor korkuyor muyum evet korkuyorum tabiri caiz ise köpek gibi korkuyorum ne olursa olsun alışılmış bi hayat duzen ev alışılmıs bi ses koku ten vb var ortada ama korkulardan kaçmk çözüm olsaydı şimdiye kadar çözülmüş olurdu bu sorunlar demekki kaçmamak gerekiyor
Soran+1 yılSen Iyi bir dinleyici iyi bir yorumcusun tesekkür ederim. Rabbim sanada yardimci Olsun. Haklisin Ama benim Kara ne zaman ve nasil dank edecek
Soran+1 yıl*kafa
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yazıyı okurken benim de dikkatimi çekti gayet düzgün bir anlatımın var ama yaşananlara bakıyorum 18 yaşında evlenmişsin bir de uyuşturucu bağımlısı biriyle 16 yıl süredir evlisin, kendine bakan güzel bir işi olan birisin vallahi açıkçası ben senin yerinde olsaydım 10 kere ayrılmıştım
32 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum. Rabbim yazdı diyorum alın yazısı diyorum. Ben dışdan çok avrupai de gözüksem ailem çok geleneklerine bağlı yetişdirdi. Çok şükür diyeyim. Buna rağmen ayrılcam desem 100 de 100 arkamdalar!
+1 yılGeç kalmışsınız eşiniz sizden vazgeçer otdan vazgeçmez içtikçe de beyin hücreleri gider, zaten gitmiş söylediklerinize göre ALLAH yardımcınız olsun ne desek boş hastaneye yatması gerek olmuyorsa da ayrılın ama ayrılacağınızı nasıl söyleyeceksiniz oda sıkıntı size karşı tavır alırmı ya da kötü bir şey yapar mı sonuçta madde kullanan biri sağı solu belli olmaz yinede karar sizin üzüldüm size ve çocuğunuza
36 Yorumla
Soran+1 yılYok küfür dışında bi zararı yok. Böyle ana avrat düz, rajonsuz bi küfür etme biçimi. Onada ne yazıkki duya duya alıştık lahnet olsun.
- +1 yıl
Gerçekten ne desek boş yaşamayan bilmez sizi durumu en sağlıklı kararı bence siz verebilirsiniz ben olsam kararım belli bir dk durmam kimse kimsenin hayatını zehir etmeye hakkı yok sizi hak etmiyor
Soran+1 yılBen bu konuda sağlıklı düşünemedim!!! Hatam burada!!! Yoksa tanısanız akıl küpüyümdür her derde derman bende çok sevilir sayılırım çevrem mesleğim gereği çok geniştir. Bi kendi derdime derman olamadım. Lahnet olsun
- +1 yıl
O zaman kendinize sorular sorun yaşadığınız hayatla ilgili ama duygusal cevap vermeyin akıl yoluyla cevap verin bu şekil belki kafanızda bir şeyler netleşir
Soran+1 yılBişey sorabilirmiyim: “şunu hiç unutma, bir babanın, bir kocanın gölgesi yeter” bana bunu diyenler çok. Boşanan bayanlar var tanıdığım boşanma diyorlar. Sadece bu cümle hakkında düşüncelerinizi ( her okuyana ricam) söylermisiniz? Bu cümle beni çok etkiledi.
- +1 yıl
Öncelikle babayla eş hiçbir zaman ayni tutulamaz 10 koca olsa bir baba etmez baba anne kardeş bunların yeri ayrı koca gider yeri dolar ama anne, baba, kardeş giderse yeri dolmaz... Size onu söyleyen insanların pişman oldukları görülüyor ama neden pişman olduklarını ben bilmiyorum size bu yüzden kendinize sorular sorun dememin sebeplerinden biri pişmanlık duyup duymayacağınız bunu da ancak siz bilebilirsiniz her ihtimali düşünüp sorular çıkartın kendinize ve o soruları sorun kendinize ama kesinlikle duygusal cevap vermeyin akıl yoluyla cevap verin örnek vermek gerekirse bosanirsam pişmanlık duyarmiyim evli kalmaya devam edersem pismanlik duyarmiyim vs. gibi her ihtimali düşünün şu an kocanız sizinle kağıt üzerinde bir evliliğiniz var siz yoksunuz onun hayatında sizin anlattıklarınız bunu gösteriyor burada yıpranan üzülen kırılan vs. hep sizsiniz ama o öyle değil
Elinden geleni yapmissin. Artık boşanma zamanınız gelmemiş mi sence de. Bu dünyaya iradesi olmayan bi bağımliya bakıcılık etmek için gelmiş olamazsın. Yolla yetistirdigi anası baksın azıcık da. Iyilesirse tekrar bi araya gelmeyi düşünürsün. Yok aynen yine devam ederse bi köşede ölüp gidecek zaten
22 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yorum! Gerçekçi. Kendiside diyor şurda 5 -10 yıl daha yaşıycam diye. Herşeyin çok farkında.
Teşekkürler
+1 yılanladığım kadarıyla onu gerçeekten çok seviyorsunuz ki gerçekten sevmeseniz ona 16 yıldır katlanmazdınız... şimdi size böyle bir adamla olmaz boşanın desen bekara karı boşamak gibi olur... tedavi ettirin desek zaten kocanız tedaviye yanıt vermeyecektir... anlaattıklarınız üzerinde cevap yazarken tıkanmış durumdayım... ne diyeceğimi bilemedim... çünkü derler yaa iki ucu da b. klu değnek... ama iyi düşünün...
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kendimi aptal sanıyordum bu konuda , fakat demekki gerçekten öyleymiş…
- +1 yıl
yorum yazarken sizi incilttiysem özür dilerim... mümkün olduğunca kelimelerimi seçerek kullanmaya özen göstermiştim oysa ki... aptal diye hakaret içerikli bir kelime size yakışmadı...
Soran+1 yılYok esdafirullah öyle değil yani kendime aptalmıyım acaba derken sizin ve burdaki çoğu yorumcununda aynı fikirde olduğunu görmek beni rahatlattı. Değilmişim demek ☺️
+1 yılYa sende başlayacak aynı kafayı yaşayacaksın😄 ya da boşanacaksın, bunun üçüncü bir yolu yok, onun hayat felfesi olmuş, içmek için yaşıyor bildiğin, hergün formatı çakıyor beynine, söylediklerininde bir anlamı olduğunu sanmıyorum, bir kulağından giren diğer kulağından çıkıyordur, bu tür adamların en büyük gayesi ortamı kurmak ve sonrasında sevdikleri şeyleri yapmaktır, işte sohbet etmek, gezmek vb şeyler gibi olan sana ve çocuğuna oluyor çünkü o dünyanın dışında kalıyorsunuz, yazık cidden madem böyle bir insandı evlenip sorumluluk almayacaktı ve sende onu böyle kabul etmeyecektin çok geç kalmışsın.
12 Yorumla
Soran+1 yılBence çok doğru tanımladın onu. Hayatının anlamı bu!!! Format çekim ortamlarda takılim erkek erkeğe takılim bu yani. Bi konuda yanılıyorsun ben onu öyle tanımadım. Tabiki asla kabul etmezdim. Biz evlendik ve evlendikten sonra yurtdışına geldik ve bu yurtdışındaki hayatı kendisi kaldıramadı ve kendi söylemine göre o sebepten dolayı başladı içmeye.. kendisi yurtdışından nefret ediyor hayatından benden her şeyden nefret ediyor. Türkiye’deki hayatın daha güzel olacağını sanıyor………. 😂
- +1 yıl
😄
Okudum tamamını ve maalesef çok üzüldüm bu duruma. Akıllı ailesine bağlı ve alımlı bir kadın.. ailesine sahip çıkmak için kocasına rağmen kocasıyla devam ediyor. Gençliğimde kocan gibi insanlari çok tanıdım ve evet onlar yedikleri b. k dışında hiç bir şeyi yapmıyorlar. Olgun ve akıllı bir eşi hiç bir şekilde tatmin edememesi çok daha kötü ve sonunda dayanamayacak son doğal olarak. Hayatında neler olur bilmiyorum ama umarım güzel olur. Tabi hiç bir şekilde haberim olmayacak doğal olarak olanlardan fakat iyi olduğunu düşünürüm ve iyi de olur umarım.
00 YorumlaBu durum çok kotu cunki çok yakında esiniz hastaneye yatacak beyin tümörü baslicak ben esrar kulanan arkadaşlarım var onlardan biliyorum ve yetmicek bonzai ve met kullanacak yakında izle ve gör siz onu terketmezseniz daha kötü şeyler olacak
14 Yorumla
Soran+1 yılBaşka bişey kullanmaz buna inanmıyorum. Ama hasta olacağını düşünüyorum aşırı kilo verdi kendisi..
Soran+1 yılAslında bunu kullananın iştahı çok açılıyor. Eskiden öyleydi. Şimdi belkide bi sağlık sorunu oluştu ciddi bir şey diye düşünüyorum.
Kadın olmayı be güzel özetlemişsiniz.. acıyorum öyle tiplere. Daha çok eşine çocuğuna, allah sabrını artırsın. Her şeye rağmen yanında durmayı tercih etmişsin ama o bunları hak edecek bir insan değil anladığım kadarıyla. Ve bu senin kaliteli bir insan olduğunu gösteriyor. Allah sabrını artırsın.
20 Yorumla
+1 yılDüzelmesini bekleme düzelmez çocuğun ileride ondan ornek alıp aynı hatalara düşer dikkat et kendini mutsuz hissettigin yerde barınma sana çocuğuna faydasi olmayanla yaşamak zorunda değilsin sizi düşünse bikere en başından o hataya düşmezdi kendi yolunu bulmuş bırakmaz kolay kolay olan sana evladına olur
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadasım zor bir süreç ancak size tavsiyem bunları mutlakaki söylemiş konuşmayı denemişsinizdir ancak basit bir yaklasım ile bu yazınızı ona gösterin derim insanlar bana yardım edemez sen bana yardım etmelisin bu konuda yardım aradığımı sen görmelisin diye de ufak bir konusma size iyi gelebilir ve dozunda kullanması gerektiğini bırakması konusunda isteğinize karsılık zaten bulamazsınız öncelikle birşeyleri görmesi ve denemesi için yardım isteyin ondan derim ama bu yazınız da belki anlamasına yardımcı olur sorunun büyük olduğunu sanıyorum ki sorun oldugunu veya konustugunuz kadar büyük bir sorun oldugunu farkında değil ki birşeyler yapmayı gerçekten denemiyor olabilir. Bol şans.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yılOt kullananlarda birazcık beyin yok zaten olanı da içerek bitiriyorlar. Sana da üzülmeden edemedim şu an. Bağımlılar için özel kuruluşlar var oraya gidip bırakabilir
26 Yorumla
Soran+1 yılBi kere gittik. Ödev verdiler. Hangi durumlarda ve ne sıklıkda içiyorsun not al dediler. Arkasına bakmadan gitti birdahada götüremedim ama tekrar teklif edeceğim teşekkürler bazen insan gözünün önündeki çözümü bile göremez hale geliyor
- +1 yıl
Valla kullanan kişileri tanıyorum bir süre sonra dediğin gibi aptallaşıyorlar. Ve bunu bırakmanın tek çözümü İSTEK. İstemiyorsa zorla asla bıraktıramazsın
- +1 yıl
Sende ona ambargo koy gitme yanına yokmuş gibi davran
Soran+1 yılNe zamandan beri yokmuş gibi yapıyorum biliyormusun. Bu onu iyice içine kapattırdı. İyice silik oldu ve devam ediyor hayatına
Soran+1 yılYani faydası yok
- +1 yıl
Başka bir çözümü daha var ama burada anlatamam
+1 yılşu an esrar kullanıyor ama ilerde daha farklı şeyler içmeye başlarsa kendi hayatınıda sizin hayatınızıda sonlandırır. Zaten yıllarca denemiş ve bununla baş etmeye calışmışsınız. Ama eşinizde bunu umursamıyor ilgi göstermiyor ailesine önem vermiyorsa bence öncelikli olarak çocuğunuzun sağlığı ve psikolojisi için ondan ayrılmalısınız. O çok istiyorsa Türkiye'ye geri dönebilir ve orada düzelebilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılİstemedi dönmeyi.
Soran+1 yılGurur yaptı
+1 yılYazdıklarını okurken sanki bizim sülaleden biri yazmış gibi, öyle içten öyle samimi yazmışsın ki bizden birisin gibime geldi. Allah tan umut kesilmez..
11 Yorumla
Soran+1 yılSenin yorumunda ayni sekilde bilmukabele sagolasin
Bu kadar zor zamanlara ve yaşanmışlıklarına rağmen iyi bir düzen kurup güçlü kalmış olman gerçekten hayran verici. Aslında sorduğun şey bu süreç nasıl biter insanlığıma nasıl geri dönerim sorusu sanırım. Sen bu konuda birşeyler yapmazsan bir 10 yıla hasta bakıcısı gibi evde ki aklını yitirmiş eşine hizmetkar olursun.
Eylemsiz farkındalık pişmanlıktır03 Yorumla
Soran+1 yılBunu bende görebiliyorum on yıl sonrasını inan ben de çok düşündüm fakat diyelim ki senin eşin özürlü kaldı yürüyemiyor sen ona Ömrüm boyunca bakacaksın diye sen onu bırakır mıydın? Herhalde herkesin görüşü farklı bu soruya farklı.. vicdanlı mıyım vefalı mıyım yoksa aptal mıyım onu henüz çözemiyorum… Görüşlerinize açığım
- Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence genel olarak yalan söylüyorsun. Ya da abartarak ekleyerek anlatıyorsun. Mesela dediğin gibi bir insan olsan böyle bir saçmalığa bunca zaman katlanamazdın. Çocuğunu önemseyen biri olsan cocugunu böyle beyinsiz bir ortamda yetiştirmemek için gerekirse Çin'e giderdin.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılAllah yardımcın olsun ama o esrarla devam etmez eğer bir an önce dönmezse o yoldan kimyasala kadar düşer zamanla
22 Yorumla
Soran+1 yılYok kimyasala düşmez eşim biliyorum. Ama Buda dozajı aşırı olduğu için çok kötü. çok.
- +1 yıl
Kimyasala düşmez mi? 😂 bence iyice bir araştır bakalım düşer mi düşmez mi o zaman anlarsın. bu maddeler birbirine bağlantılıdır zincir gibi düşün. Esrar-Eron-Kokain. Madde bağımlılarının %90nı esrarla başlar kokaine kadar düşerler
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yıl16 yıl katlanman bile mucize sabırlı bir kadınsın belli ki ama nereye kadar hani ayrılmak mantıklı daha neden çekeceksin ki.
19 Yorumla
Soran+1 yıl👏🏻 bravo. maalesef çok sabırlıyım. Güzel bişry değil ben maafoluyorum!
- +1 yıl
evet bravo sabırlısın hani sonrası için de kendi ayakları üzerinde duramaz mısın hani zor evet ama imkansız değildir
Soran+1 yılEvelallah çivi gibi dururum öyle bi korkum yok. Bunu söylemek saçmada gelse çok güçlüyümdür. Bunu çevremdeki herkes söyler. Beş kuruş ihtiyacım yokki çok şükür kimseye. Benimkisi vijdan! Yarı yolda bırakamıyorum
- +1 yıl
vicdan evet ama sonuçta seni hep zorluğa çeken bir adam ne zaman yüzün gülecek ki bir nefes almaya şeninde ihtiyacın var ve kadın olarak ihtiyaçların
Soran+1 yılBen kendimi çoktan boşvermişim. Kaderim dedim neden bilmiyorum bunu neden yapıyorum bilmiyorum mutlu olamadım herhalde hiç bir zamanda olıycam… dağ gibi yaslanamadım mesela hiç bir Zaman eşime! Oysaki bunu çok isterdim. Evirse çevirse alsa satsa çok isterdim.
- +1 yıl
istekler çok ama makul seviyede tabi ki artık çocuklarla felan inşallah yüzün güler
- +1 yıl
alsa-satsa ama geniş kavram
Soran+1 yılYok yani karar veren mercih olsa evde babında …
- +1 yıl
hım anladım :) erkeğim olsun kendi kararlarını veren diyorsun ya düzelecek gb de değil yani
- Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı.
+1 yılAllah yardımcinnolsun öncellikle bağımlılık git gide daha kötüye gider güzel bir eşi ailesi var ne buluyor insalar bu işlerde aklım almıyor
12 Yorumla
Soran+1 yılValla bişey deyimmi gerçekten herşeyi Gül gibi! Herkesin özeneceği kadar güzel. Ama kendisi aptalın önde gideni.
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın bu insanlar gözünün önünde ki altının değerini bilmiyor abuk sabuk işler yapıyorlar kör resmen
İşte siz güzel kadınlar saçma canım insanlarla evlenip hayatınızı mahvediyorsunuz.
32 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Ondan baştan bu yana bir aile bir eş olamayacağı belliymiş. Hemcinsimin böyle andaval haller alması da hemcinsim olduğumdan soğutuyor. Salatalık olmadan cacığa girmeye çalışan hıyar bence. Kusura bakma ama öyle. Senin durumunu yasamayan bilemez kardeşim tabi. Allah sabır versin sana da. İnsan olamıyorsa yapacak bir şey yok. On altı yıl çabalamışsın sen.
10 Yorumla
+1 yılAnladım, hanfendi eşinizden boşanmalısınız daha iyi bri hale geleceksiniz muhtemelen size yalvaracaktır, cinsel hayatınız mahvolmuş durumda eminim ama biraz kafa dinleme zamanı gidin biraz hayatınızı yaşayın çok güzel bir işte çalışıyorsunuz inanıyorum ki kendi ayaklarınızın üstünde durabileceksiniz, siz boşanma kararı alınca eşiniz değişebilir, lütfen başka sorunuz olursa sorun.
10 Yorumla
+1 yılHayatım geçmiş olsun boşanmalısın kendi yoluna bakmalısın her zaman onu idare edemezsin kendinide düşünmelisin boşanamıyorsan aldatmalısın bu hayata tek sefer geliyorsun kendi ihtiyaçlarını zevklerini de görmezden gelemezsin sevişmek sevilmek seninde hakkın
20 Yorumla
+1 yılMadem işin gücün yerinde kendi ayaklarının üzerinde duruyorsun çocuğunda küçük değil artık 12 yaşına gelmiş ondan ve bu işkenceden kurtulup hayatının geri kalanını huzur ve mutluluk içinde geçirmeyi neden denemiyorsun
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılİki seçenek var. Ya tedavi olmaya zorlayacaksın. Yaptı yaptı. Yapmazsa ayrılacaksın.
13 Yorumla
Soran+1 yılBugün konuşacağım
- +1 yıl
Bol şanslar 🙏🙏🙏
Soran+1 yılTeşekkür canım
Tedavi olmuyorsa ve bu size zarar veriyorsa kalan hayatinin 30 senesinide böyle gecirmemene tavsiye ederim. Bende yurtdisindayim ve parayi bagimli maddelere harciyorsa cabuk bittebilceginide biliyorsundur. Mutlu degilsen ayrilman gerekir.
20 Yorumla
+1 yılBoşan ayaklarinin üzerinde duruyorsun neden kendine eziyet ediyorsun ki? Sen de onu umursama aptal bir insanla uğraşmak çok zor evet o meret insanları aptallasitiyor diye duymustum. Çekmek zorunda değilsin bırak gitsin. Zaten sonunda düşüp kalacak bir yerde
20 Yorumla
+1 yılallah yardımcın olsun kardeşim bağımlıklık çok kötü. bir şekilde tedaviye ikna etmelisin zaman geçtikçe dahada kötü olacak.
her şey cinsellik değil umarım düzelirsin sabırlar dilerim.21 Yorumla- +1 yıl
seni rahatlatacaksa eğer konuşabiliriz dinlerim seni.
+1 yılSenin mi öz güvenin var? bi daha düşün derim.
12 yaşındaki çocuğu böyle bir ortamda büyütmenin sebebi ne merak konusu.30 Yorumlaİşin zormuş ve iyi tahammül etmişsin ben yapamazdım galiba.. Destek olayına da karşıysa elinden gelecek hiçbir şey yok maalesef.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYarısına kadar okudum yazdıklarını
Gerisini okumaya gerek duymadım
Nerede bir ruh hastası sütü bozuk var
Mıknatıs gibi çekip buluyorsunuz
Benim gibi içkisi sigarası bile olmayan insanları görünce de it görmüş gibi kaçıyorsunuz.
Müstehaksiniz...
Umrumda değil aciniz..11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılVerecek cevabin yok tabi
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. tek seçenek sadece kendi mutluluğunu düşün. onu düşünmenin bir anlamı ve yararı yok. onu düşünmekten ve onu nasıl kazanırım demekten kendini heba ediyorsun. onu asla düzeltemezsin. iki seçeneğin var. ya onu terk edeceksin tamamen kopacaksın. ya da böyle kalıp kendi mutluluğuna odaklanacaksın.
10 YorumlaBu gece kapının önüne koyarım onu. O tip insanlardan hiçbir hayır gelmez insanlığa. Bunlar amatemden kaçıp içmeye devam eden tipler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı. Kötü olmuş. Madem anlattığın kadar iyi durumdasın ayrıl gitsin bu ne zorlama böyle. Boşan gitsin yani.
10 YorumlaHepsini okuyamadım ne yazık ki..144 ü arayıp derdinizi anlatın, onlar sizi yönlendirir. Allah yardımcıniz olsun.
10 YorumlaOnun Yanında kalmak zorunda değilsin ayrıl ve zaman kaybetmeden çocugunla hayatını yaşa düzelmiyorsa tek çare bu onu çekmek zorunda değilsin
20 Yorumla
+1 yılCinsellik mevsusu sorun degil o is her evlilikte belli bir yildan sonra biter. Ama diger konular da kendi aptalliginin sonucu
10 Yorumla
+1 yılÖzet geçiyorum. 16 senelik bir evlilik. Adam başından beri bağımlı. Sen gayet sabırlı ve bir şeylerin düzeleyeceği umuduyla 16 yıl dayanmışsın. 10 yıl önce de bıkmıştın oysa ama hala evlisin. Şikayet var icraat yok neden?
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 966 cevap paylaştı. En makul olanı ayrılmak. Son bir şans daha var o da kliniğe yatırın olmazsa ayrıl.
20 Yorumla
+1 yılBoşasana sen bunu okurken ben sinir oldum 16 yılı nasıl geçirdin böylesi biriyle 🤦🏼♀️
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYillardir iciyorsa yaninda kullandigi baska seylerde vardir. Birakmasida cok zor. Bir sekilde ayril. Sonucta zaten hic bir ihtiyacin olmuyormus. Burada gelir misin
30 Yorumla
+1 yılbazen hayat yasanmaz bitirmek unutmak gitmek istersin... bu dunya da yasamak yuk gelir insama... bağımlı demek de dogru degil ama zararli alışkanlık ona siginiyor iste.
ben de yalnız dan kadınlık hormonuna sarıldım bu kurtulmak unutmak hissizlesmek istiyorsunuz. bir sey demek dogru mi bilemem ama hayat b. ok gibi yasmaya bile degmez. bizim gibileri ölüm kurtarır demek doğru00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Once kendine ne yapabildigini sorman lazim yani biz gibi disardan bakanlar icin sunu yap bunu yap demek kolay onemli olan senin imknlarin neler ona gore bir yol izlenmeli
00 Yorumla
+1 yılEkonomik ozgurlugunde var neden hala tahammul ediyorsun. Bosan ve git kendi hayatini kur. Bu hem. senin hemde cocugun icin en hayirlisi olacaktir
011 Yorumla
Soran+1 yılDemekki hala bişeylere inancım var. Düzelemezmi böyle bir durum?
- +1 yıl
Ne kadar iyi niyetli birisin. Cidden senin gibi kadinkara boyle erkekler denk geliyor bu da bir intihan. ama maalesef düzelmez. Cunku seni kaybetme korkusu bile yok onda. Belki bunu yaratırsan bir ihtimal hatasini anlar
Soran+1 yılTamda sorunu buldun, Bunun bir imtihan olduğunu düşünüyorum ve bu imtihanı yarıda bırakırsam Rabbimin beni daha kötü bir şeyler internetmesinden korkuyorum… evet kaybetme korkusu yok oda doğru! S…git diyor kendisi bana. Yaptığım tüm fedakarlıkları görmüyor! Ufacık bile görmüyor ve ben hala ona insan diye bir ananın evladı diye Allah’ın yarattığı diye çok üzülüyorum. Çamura düşen biri kurtarılmazmı? Bi tekmede benmi çalim? Ama kurtarılmak istemiyorsa ne yapılır? Ben kimseyi yarı yolda bırakmak istemiyorum …
- +1 yıl
bence sen fazla vicdan yapıyorsun. zaten eşine s. git diyen biriyle dini nikahta zedelenmiştir. bence boşuna onun egosunu tatmin ediyorsun. tamam imtihan ama bunu yarı yolda bırakmak allah katında da bir günah değil. sonuçta koca kocalık görevini yerine getirmiyor. yani bitmiş bir evlilik sadece evrak üzerinde yaşanıyor
Soran+1 yılDini olarak beni sinirlendiğinde seneler önce boşadı.
- +1 yıl
eee o zaman. neden hala dini açıdan vicdan yapıyorsun ki. hem çocuğun içinde en iyisi olur. öyle birinden uzak büyütmek
Soran+1 yılHer zaman gölgesi yeter diye durduruyorlar beni
Soran+1 yılHiç de birşry yapmasa dışardan baba ve kocanın olması yeter diyorlar
- +1 yıl
aile baskısı da var yani. kocadır ne kadar kötü de olsa gölgesi yeter. sen inançlı birisin böyle birinin gölgesinden ziyada yaradanın gölgesi sana yeter
Soran+1 yılYok ailem arkamda!!! Ama onların dışında herkes bunu söylüyor
- +1 yıl
o zaman ailen arkandaysa inan tereddüt bile. etme kimin evde ne yaşadığını kimse bilmez. onlar kendi hayatına baksın
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİşin çok zor sebebi maddi olarak sıkıntı çekmemiş olmanız. Bende aynıydım düşe kalka toparlandım maddi çöküş yaşamalı eşin yoksa imkansız onu bırakması
11 Yorumla
Soran+1 yılBiz çok maddi zorlukdan sonra bu günlere geldik. Paramız yokkende oğlumun bez mama parasını o zıkkıma verdiği çok oldu. Bez alacak paramın olmadığını bilirim ve avrupanın orta yerinde yani aslında imkansız bişey düşün
+1 yılEhline düşmeyen her şey ziyan olur can da inci mercan da
127 Yorumla
Soran+1 yılBravo! Ziyan ettim kendimi.
- +1 yıl
Yok ehline düşmedin
- +1 yıl
Ama ondan kendine bile hayır yok
Soran+1 yılmaalesef öyle
- +1 yıl
Sende ayrılmak için birinin sana cesaret vermesini bekliyorsun
Soran+1 yılEvet sanirim öyle
- +1 yıl
Her geçen gün biraz daha zarar ettiğin sermayeni kaybettiğin bir isyerin olsa ne yaparsin
Soran+1 yılZararin neresinden dönersem kar daha fazla maddi zarara ugramayim der o isi sonlandiririm
- +1 yıl
Sermayen hayatinsa
Soran+1 yılNe demek istedigini anladim. Hayatimsa… paradanda degerli
- +1 yıl
Akıllı kadınsın
Soran+1 yılVesselam. Normalinde Evet Bu konuda Hayir
- +1 yıl
Yardıma ihtiyacın var ya da yönlendirmeye
Soran+1 yılSence?
- +1 yıl
Derken
Soran+1 yılPiskologmu yani demek istedim
- +1 yıl
Psikolojik sorunlu olan o
- +1 yıl
Son durumun nasılsın
Soran+1 yılTeşekkür ederim ilgin için. Her geçen gün daha iyiyim. Henüz konuşamadık fakat sakin bir an gözetliyorum.. inşallah oda olucak. Duygusal düşüklüğüm geçti şükür tekrar yükselişe geçiyorum diyelim
- +1 yıl
Kullanıyor mu
Soran+1 yılTabiki sürekli
Soran+1 yılAma asabi falan değil. Aksine içince aşırı sakin. İçmeyince asabi ama sürekli içtiği için öyle bişey yok
- +1 yıl
Bu yükselme tek taraflı
- +1 yıl
Ne kullanıyor met mi
- +1 yıl
Kimyasal mi
Soran+1 yılOt
- +1 yıl
OT kullanan met kullanan kaldiramaz ki sana yaklaşsin
İnşallah esin bırakır esrarı... lakin dediklerine göre de zor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılAh be ablam inan senin için çok üzüldüm durum karışık değil aslında ama seçenek yok galiba karşında
10 Yorumla Sürekli Esra marıjuana skunk gibi şeyleri içime kişilerin aklı düzgün çalışmaz tek haz be mutluluk o olur beyin o olmadan dopomin salgılamaz
20 Yorumla
+1 yılSenin adına üzüldüm boşa giden yıllar hep ziyan olmuş. Kendi ayaklarının üzerinde durabilecek isen yol ver gitsin 😉👍
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Neden bunca zaman ayrılma seçeneğini değerlendirmedin peki?
014 Yorumla
Soran+1 yılÇok değerlendirdim fakat yapamadım
Soran+1 yılOğlum!
Soran+1 yılBöyle deyince oda dogru
Soran+1 yılNey peki?
Soran+1 yılOda dogru. Ikiside var Sanirim oglumda Bu söylediklerinde
Soran+1 yılBelkide öyledir 😥
Soran+1 yılSen poskolog gibi biseysin… güzel yorumlarin.. düsündürücü
Konu esrardan başladı cinsellikle sonlandı güzel kafayla iyi oluodu bide güya hep palavra😂
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBağımsız bir insansan neden onun kahrını çekiyorsun anlamadim
10 Yorumlabakınız erkekler kadını önemsemez onlar için kendileri tatmin olsun yeterli ablacım gel içini bana dök ve ayrıl
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBelli seviyorsunuz, kaybetmek istemiyorsunuz ama tınlamıyor zor iş ne desem bilemedim. Allah ıslah etsin aklını basına getirsin inşallah ama huylu huyundan vazgeçmiyor yinede 😒
00 Yorumla:( tedaviye götürün ya da sizin için zor olsa da bitirin..
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer