Ortalama zekaya sahip birisi olarak düşündüğümde hiçbir zaman kafama yatmayan bir yönetim şekli. Hemen "Seni laiklik düşmanı! Alçak p**t!" gibi şeyler yazmadan önce durup bir dinleyin.
Toplumun genel yapısına bakıldığında şu anda en büyük kesimi cahil veyahut nispeten daha az zekaya sahip kişilerin oluşturduğunu görebiliyoruz. Bu yalnızca bizim ülkemiz için değil, pek çok ülke için geçerli bir durum. Belki ben de o kitlenin içerisindeyimdir ki, bu öyle kötü bir durum da değil. Her insan aynı zeka seviyesine sahip olacak diye bir şey yok sonuçta. Ama şöyle bir şey var: Demokraside "aptal" sıfatı yakıştırılan kişiler de ülkeyi yönetecek kişinin seçimine katkıda bulunuyor. Ki tekrar ediyorum, ülkenin büyük bir kısmını (belki benim de içine dahil olduğum) bu grup oluşturuyor.
Bunların üstüne sürekli ülkeyi yöneten grubun-kişinin değişmesi ülkenin yönetim politikasına da ciddi zararlar veriyor. Eğitim, ekonomi vs gibi şeyler bir önceki yönetimden tamamen farklı olabiliyor ve insanlar buna uyum sağlayamıyor.
Şimdi soru şu: Düşük, orta ve yüksek zekalı kesmi bir kenara bıraksak ve %0.1 gibi iyimser bir rakamla ortaya çıkan "dahi" denilebilecek kişileri ülkenin yönetimine koysak. Demokratik bir sistemden çok daha iyi iş çıkartmaz mı?
Ayrıca, işin sonunda bu adam ülkenin başında kalacağından yolsuzluk gibi şeylerle de uğraşmasına gerek yok çünkü zaten ülke teknik olarak onun malı olacak. Tabi, eksileri olabilir ama artılara baktığımda nedense gözüme daha fazla görünüyor.
Her şeyi yazmadım buraya ama birazcık düşünen birisi kurduğum mantığın (veya saçmalığın) nereden geldiğini anlayabilir.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Toplumun genel yapısına bakıldığında şu anda en büyük kesimi cahil veyahut nispeten daha az zekaya sahip kişilerin oluşturduğunu görebiliyoruz. Bu yalnızca bizim ülkemiz için değil, pek çok ülke için geçerli bir durum. Belki ben de o kitlenin içerisindeyimdir ki, bu öyle kötü bir durum da değil. Her insan aynı zeka seviyesine sahip olacak diye bir şey yok sonuçta. Ama şöyle bir şey var: Demokraside "aptal" sıfatı yakıştırılan kişiler de ülkeyi yönetecek kişinin seçimine katkıda bulunuyor. Ki tekrar ediyorum, ülkenin büyük bir kısmını (belki benim de içine dahil olduğum) bu grup oluşturuyor.
Bunların üstüne sürekli ülkeyi yöneten grubun-kişinin değişmesi ülkenin yönetim politikasına da ciddi zararlar veriyor. Eğitim, ekonomi vs gibi şeyler bir önceki yönetimden tamamen farklı olabiliyor ve insanlar buna uyum sağlayamıyor.
Şimdi soru şu: Düşük, orta ve yüksek zekalı kesmi bir kenara bıraksak ve %0.1 gibi iyimser bir rakamla ortaya çıkan "dahi" denilebilecek kişileri ülkenin yönetimine koysak. Demokratik bir sistemden çok daha iyi iş çıkartmaz mı?
Ayrıca, işin sonunda bu adam ülkenin başında kalacağından yolsuzluk gibi şeylerle de uğraşmasına gerek yok çünkü zaten ülke teknik olarak onun malı olacak. Tabi, eksileri olabilir ama artılara baktığımda nedense gözüme daha fazla görünüyor.
Her şeyi yazmadım buraya ama birazcık düşünen birisi kurduğum mantığın (veya saçmalığın) nereden geldiğini anlayabilir.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer