Demokrasi en iyi yönetim biçimi midir yoksa bir saçmalık mıdır?

Başını sokrates'in çektiği bir çok filozof ve politikacı demokrasinin çok yüce bir yönetim biçimi olduğunu savunur ve bunu destekler. ancak nietzsche başta olmak üzere bir grup filozof ve politikacı da demokrasinin bir saçmalık olduğunu ve bilgisiz cahil bir grbun kendini var etme çabası olarak yorumlar. peki sizce demokrasi nasıl bir sistemdir?

🖊️📙
🖊️📙
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!😊✌️
Çok teşekkürler...
Demokrasi en iyi yönetim biçimi midir yoksa bir saçmalık mıdır?
Cevapla