Komşumuzun büyük oğlu bugün intihar etti.

sabah saat 09.30 da kendini çarşaf ile asmış. ben işten geldim cenaze vardı gömdüler çok araba var insan var. kardeşi piskopat eroinden sabıkalı birini öldürmüş falan da diyorlar ama jandarma almamış anne baba sinir krizleri geçiriyor ambulans hep burada. çocuk sessiz sedasız birisiydi zararı yoktu. akşam annesi ile halıları yıkamış temiz olsun ev demiş misafirler gelirse diye. annesi ağlıyor yatak örtülerini öpüyor kokluyor. sizin de başınıza böyle felaketler geldi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
çocuk 28 yaşında ve hiç sorunu yoktu sessiz sedasızdı ruhsal tedavi ve ilaç kullanıyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
lütfen çevrenizde ki sessiz insanları yalnız bırakmayın. sessiz insanlar depresyona girebilir. bu ruh bu beden bizim değil allah ındır. bize can vermiştir. eğer bu canı istemeyip intaar ederseniz kesinlikle sonsuz cehenneme gidersiniz. ölmek bir son değil bir başlangıçtır burada ki gibi birkaç on sene de değil sonsuz yaşamdır. fakat bura da insanlar karışık yaşıyor. cennetlik ve cehennemlikler. ama ölünce ayrılacağız herkes hak ettiği dünyasında yaşayacak böyle inanıyor böyle kesinlikle olacak.
Komşumuzun büyük oğlu bugün intihar etti.
Cevapla