AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
Yanlış değilsem cennette her erkeğe 4 5 kadın düşeceğini okumuştum ama dünyadayız cennette değil çok eşliliğe gerek yok
Daha guclusunu bulduğunda yanındaki erkeği terketmemek kadının doğasına ne kadar aykırı ise bu da o kadar aykırıdır evladım. Hesabınızı siz yapın.
Böyle diye diye şımardılar zannedersin kapılarında 40 tane kadın bekliyor hepsinin bir tane bulurlarsa şükretsinler
Puhaha
Neden aykırı olsun suç sadece erkekte değil erkekler kadar kadınlarda da suç var
Hayir ya insan olan tek kişiyle bir olur 10 kişiyle kerane
ben öyleyim onu sevdiysem neden bırakayım onu hayatıma almışken neden başkasına bakayım ki çok saçma
O zaman erkeklerle hayvanlar arasında fark yok. Fark olan erkekler için geçerli değil.
EVET onlar bizim gibi değil birden fazla kadını sevebilirler.
umarım sana öylesi denk gelir o zaman
@SosyoPsikopat sen mal mısın yav senin kafanı skm. Sanada Allah akıl verir umarım.
Evrim ağacının insanlar çok eşli mi videosunu izlemenizi tavsiye ederim.
Herkesi birbirine düşürmesene teyze, ortalığı karıştırıp durma. Git torunlarını sev.
Hahahahhah
jsjdifjckddijidjdidu
Pkssjsjsjsjsjskskss
Teyze sensin terbiyesiz gözümden kaçmış xjdjx
Bunu ancak erkeklerden canı yanan kadın söyler.
Hahahah ne alaka be 😀
Erkekte, kadınlar neden aldatır derse cümleyi erkek kurmuştur, karşı cinsten canı yanmış işte. Alaka kurmak zor değil aslında.
Sadakat her iki cins için çok zordur. O yüzden nadir görülür.
Kişiden kişiye göre değişir bu İslam da sadece erkeğe caiz
yav sefili sadece erkege caizmiş xjxmmcmxmmx
Aykırı ancak bunun üstesinden gelebiliriz zor da olsa. Siz en iyisi fazla zorlamayın.
😄
Kadinlar normalmiki erkeklere camur atiyorsunuz aynibdurum. kadinlarlardada var
Bencede öyle. Boşuna kızmayın bize. Suçlu olan genler
Eger ki normal olsaydı 4 ese kadar izin verilmez idi
Cahil cühela seni, oksijen israfı
Sana hakaret etmeden, madem müslümansın sana Kuran dilinden tatlı tatlı anlatıcam, Kuran'ın indiği dönem şartlarında kadınlar ve kız çocukları çok hor görülüyordu, canlı canlı gömülüyordu. ama bir erkeğin himayesi altına alınınca korunuyordu. Bi nevi sahipli hayvan gibi. Bu yüzden hz Muhammed kendinden cok büyük yasta ve cok kücük yasta kadınlarla evlendi. Onları korumak için. 4 taneye kadar kadını himayene alabiliyordun. Simdi ise kadınlar kendi ayakları üzerinde duruyor, hatta bir cok alanda erkekleri yönetiyorlar, zeka gerektiren alanlarda da çok başarılılar (üniversite sınav sonuclarına bakarsan kızların ortalaması her alanda erkeklerden daha iyi her sene bu sekilde).
Su an dünyayı kadınların yönettiği bir gerçek. Tüm testler kadınların daha zeki olduğunu gösteriyor, sayısal, sözel alanlarda. İstediğin bir sınav sonucunu inceleyebilirsin. erkekler sadece güç ve yön bulma yönünden bizden üstün. Eskiden güç zekadan üstündü. Artık zeka çok daha önemli. kadınlar insandır, erkekler insanoğlu :)
@mavigoz1234 yahu bir troll atayım dedim galyana gelmişssiniz.
Eşim birtane dünya tatlım o benim ama başkasına gönderir arada buna göz yumar hatta...
Ciddi misin
O adamsa doğal olan o zaten değilse zuzular çok eşli olurlar
bana göre birden fazla eşlilik için bir sorun teşkil etmiyor
Evrimsel olarak bakıldığında tam tersi oldugunu görüyoruz
Allah adaletli olma şartı ile 4 e kadar izin verdi ise demek ki fıtrata uygundur 1 den fazla kişi ile kalmak. Ama dikkat edin ayet ve hadis ışığında söylüyorum
Allahta 1 kişiyle olun diyor ki zorunlu durumlar olmadıkça
@2PSiCóPaTa 7siz bu işlerden anlamaz siniz
asıl sen anlamazsın araştır
@2PSiCóPaTa ya sen ne okudun ki anlıyor sun
Allah tek eşliliği destekliyor ǧötünden uydurma
@2PSiCóPaTa Evet ama 4 e kadar da musade var
ama fıtrata göre değil zorunlu durumlarda kadın sayısı fazla erkek yetersiz olursa diye
@2PSiCóPaTa hayır öyle değil
öyle araştır
cahil
@2PSiCóPaTa ben hafızım ve arapça biliyorum hadis biliyorum da konuşuyorum sen peki
buna inanmamı mı bekliyorsun yani
elimin altında internet varken tek bir kişiye inanıcak değilim
@2PSiCóPaTa ya
ayn bir kadının 5 kuması olmalı en az :Ddfngıudfngu
ve hepsi çalışıp adama bakmalılar hayali bile güzel sfjıhnsjf
Yo kadına aykırı hiç görülmedi yüz den asag erkek le yetinen
Katılıyorum tek eşlilik erkeklere göre değil.
Hatta bazı kadınlara göre bile değil
Aşk arıyorsam tek kadında fazlasıyla bulurum. Cinsellik arıyorsam 4 kadında yetmez.
Ahlaksız erkeklerin doğasına ters evet.. Evlenmeyeyim daldan dala konayim, derdin de bazıları...
Erkek doğasına değil şeref*sizlerin doğasına aykırı
Şerefsiz çok var ben aldatmam. Başka kadınla olmak istesem zaten biriyle evlenmek çok saçma olur.
aslında herkes tek eşli yaşayabilir ama erkeklere dinden özgüven geliyo o konudan sanırım
genede aldatan erkeği terkedin
Bunun cinsiyet ile alakası yok ahlak ve insanlıkla alakası var
Ben de düşünüyorum 2 🍒 bi şeyden sıkılmıyorlar mı diye ben ilk gördükten sonra sıkılabilcek bi tipim
Haklisin
Bütün insani duygular bi yana ne kadar karın sevgilin olsa da gördüğümüz güzel kızlarla yatmak istiyoruz, bu bizim içgüdümüz elimizde değil. Şahsen ben de öyle ha bu durum böyle diye aldatcaz diye bir şey var mı tabii ki yok
eminim ki sadık kalan varmış bunu şükürler olsun ki babamdan gördüm ama günümüzde bulmak zor o yüzden bilemiyorum🤷♀️🤷♀️
Her kalbi kalbine uygun gören ve her teni tenine layık gören bir insan midesizdir. Adam gibi seven erkek tüm kalbiyle ve ruhuyla tek bir kadının erkeğidir, hayvan değiliz biz.
Erkeğin değilde kadının doğasına aykırı olduğu için ve erkeklerde kadınlarla beraber olduğu için çoğu kadın bunu kabul edemeyeceği içinde erkeklerin o ilkel doğası değişiyor
böyle feminazi yorumlar yapıyorsunuz sonra "erkekler neden feminizmden nefret ediyor" diyip ciyakliyorsunuz. neymiş erkekler tek kadına sadık kalamazmışmış, en çok aldatma oranına bakın yine kadınlar...
eski zamanlarda olsaydik.. sadik kalirlar derdim ama artik nerde o eski asklar sevdalar erkekler derim.. belki vardir ama ben hic denk gelmedim.. azalmislardir ondan.. ve sansli olanlar kapmisdir.. 😂😂😃😃
aslında eş kavramına nasıl baktığınıza göre değişir. eşeğe bakar gibi bakanlar için çok eşlilik gayet doğaldır elbet.
Bir cinsiyetin tek eşli, diğerinin çok eşli olması durumu matematiksel olarak imkansız olduğu için insan doğasına aykırı.
Sadık insan az bulunur ama aykiri degil seven tek eslidir zaten
surilerden 4 5 tane alıp gelmek gerek bizim kızlardan olmayacak 😄
Onlar da alışkın zaten tam uyarsınız😀
Uydurmaya çalışacaz artık sağlam bir ekip kurmak lazım hanımlar çocuklar ilerde torunlar felan 😀
Bakabilecek misin ondan haber ver 😀
4 tane kadına 40 tane çocuğa bakamıyacaksam artık 😄
😀😀
Ahahahaj iyi dedin
Hep iyi derim ben 😀
Öyle kötü şeyler düşünmem 🙃
Valla insanları diğer hayvanlara benzetiyorsanız.
Ve hayvanlarda duyguszca çok eşlilerse.
İnsanlarda öyledir.
Yok benzetmiyorsanız , ozaman öyle değildir.
Karakter meselesi bence. Ama ben hiçbir zaman bitiyle beraberken başkasıyla olmayı düşünmedim. Daha doğrusu yanlış birşey. Kalbim de biri varken başkasını sokmam.
tek eşlilik doğaya aykırı nokta. erkek kadın ayrımı olmaz
Saçma sapan sorular, insanın bir tane namusu olur, bence boş konuşmayın
Erkek tek eşli olamaz , üretmek için zevk için çok eşlilik doğası gereği vardır
alfa erkeksin abi adamsın keşke bende senin gibi olsam
Ulan bunu eksileyen mallar kimmmm
Sözde feminist özde kasarlar eksiler :D
@delirdimmmmmm Annen de çok eşli galiba
Soft girl sen hiç kümeste 20 horoza bir koyun gördün mü
Tavuk olacaktı ya da 1 koyuna 20 Koç gördün mü
avanağın teki yukarı bir yorum bırakmış çomarlar da bunu pohpohluyor. Ne saçmasınız. En havalısı sizsiniz üzülmeyin
o 20 koç da ayrı ayrı sana grsn ya
@SoftGirIlL çomar mı? Asıl çomar erkelerle yatıp kalkıp her haltı yedikten sonra tekme yiyip erkekler hep böyle dişyen kezbanlardur
Zoruna gitmesin sen 20 koça verirsen kaşar olursun ben senin gibi 20 tavuğa girersen horoz olurum 😎😂😂
@delirdimmmmmm Of bu ülkenin erkekleri hep mi böyle mal. Siz kadınlarla birlikte oluyorsunuz bu meziyet oluyor, kadın erkekle birlikte olduğunda kaşar oluyor anlıyorum sizi
İşte eğitimsiz olunca böyle oluyor
@SoftGirIlL bakir erkek çok onlara ezik gözle bakıyorsunuz sizde. Evlenirsiniz ancak. Bu ülkenin kadını kadar ikiyüzlü kadın türü yok ergen cıyaklamaya devam et. :DDDDD
@SoftGirIlL Sizin gibileri peçete kullanıp atacaksın :D
@delirdimmmmmm Sizin gibi erkeklerin başarılı olduğu tek konu skinin boyuyla övünmek. Başka hiçbir b*ka yaramazsınız. Kalitesizsiniz işte ne olacak :D
@SoftGirIlL :DD diplomamı bilmeden konuşma :D hadi yallah arabistana ergenus :D
Ya uzatmayın artık gidin başka çöplükte konuşun bildirim geliyor
Şu kızı da ciddiye almak istemiyorum gereksiz
@delirdimmmmmm Laflara bak 5 yaşındaki çocukla mı konuşuyorum
Kızım konuşma uzaaa
Allah aşkına beni ciddiye al :D
Uzatma lannnn
biri şu kurdu evcilleştirsin
Ben yabaniyim uzak dur yemeyim senş
hoşt
Lan uzak dur diyorumm avluysam
Yooo... Bulursam kafa dengi birisini tek eşli kalırım. Neden dısarda olayım.
Duygular, düşünceler olduğuna ve karakter/kişilik oluşturulabilip geliştirilebildigine göre aykırı olmaması gerekiyor.
Yetmiyor valla aynı anda 3 sevgilim varken bile yoldan geçen onlarca güzel kadına bakıp iç çekiyorum
hayvan doğasına aykırı ama cinsiyet olarak bilemicem homosapiens gelişmiş bir yaratık kuralları kendi koyar kendi uygular suanki kurallara aykırı bir durum
Hem cinslerine sormalısın bence bu soruyu yanlış tarafa sormuşsun
İlkel kabile dönemlerinde hem erkeklerin hem de kadınların tek eşli olmadığını hatta çocukların babalarının kim olduğunun bilinmediğini savunan bilimciler var.
kaynak k. cinmi
Tek eşlilik insan doğasına aykırı kadın erkek fark etmez
Erkeğim, ben kendimde bugüne kadar bir aykırılık görmedim, yaşamadım.
Bu konuda kadınlar suçlu. Çünkü, çok tatlı başbelaları
ben çok eşli değil ama yatakta hizmetçi formatında bir kadın hep istedim. bazen de katılsın ama
Zamparanın doğasına aykırı çünkü tek amacı sekss aşk olsa bu kadar kolay olmazdı.
Kadında erkekte eşit aldatıyor şaçma soru sadece erkekler aldatıyor sanki
Herkes bir degil. Karincayi bile incitemeyecek erkekler de vardir yani...
Helal olsun. Yüreğimize su serptin