Evde tek yaşıyorum, arkadaşlarım kafa dağıtmak için hep bana geliyorlar fakat artık bıktım. Bunu nasıl dile getirebilirim? (Sayfa 2)

Evde tek yaşıyorum, arkadaşlarım kafa dağıtmak için hep bana geliyorlar fakat artık bıktım. Bunu nasıl dile getirebilirim?
Cevapla