İnsanlar bok gibi ama yalnız da canım sıkılıyor ne yapsam?

Ya kız arkadaş ediniyorum hepsi aptal böyle samimiyetsiz kıskanç ve hep işte buluşmaları son anda iptal ediyorlar ya da sevgisiz ve cimriler. Hep benim çabamla gidiyor ilişki gibi sıkılıp kesiyorum. Erkekler desen tek dertleri ucuza bedavaya cincellik vs eğlenmek ben sevgi emek kaliteli ilişki istiyorum. O da yok. Ondan onlarla da olmuyor bakmıyorum uyarıyorum adamların tek derdi cincellik hani bitiriyorum. Ama yalnız da bunalıp sıkılıyorum yani her şeyi tek yapmaktan. Ne yapsam bilemiyorum hep yeni insanlarla tanışıyorum aslında ama hepsi hep benzer. Emek veren sözünde duran gerçekten seven iyi niyetli insan yok.
İnsanlar bok gibi ama yalnız da canım sıkılıyor ne yapsam?
Cevapla