Babama olan bu öfkemi, nefretimi nasıl yenebilirim?

Küçükken babasına aşık bir kızken birkaç senedir babasından nefret eden bir kız oldum. Yaptığım şey bencilce ve psikolojik olarak problemlerim var farkındayım ama psikologa gidecek cesarete şu an sahip değilim sadece önerilerinize ihtiyacım var. Babam birkaç hata yaptı ve maddi olarak bizi batırdı diyebilirim. Zaten benimle muhabbet etmeyen bir babaydı ilgisizdi ve o hataları yaptığı sene her günüm onunla kavga kıyametti. Hiçbir zaman sarılmadı etmedi içimde hep bir burukluk ve kırıklık var. Maddi imkansızlıklardan istediğim bölümün özel sınavlarına giremedim ve 8 yıllık hayalimden vazgeçip başka bölüm okumaya başladim. Şimdi üniversite 3. sınıfım maddi olarak durumumuz eskisi gibi düzeldi ama babamla aram asla düzelmedi. Hep kavga hep bir tartısma. Onunla aynı sofraya oturmayı bırakın yemek bile yemesin annemle benimle aynı masaya oturmasın, bizimle aynı salonda olmasın istiyorum. Öfkem kinim çok fazla ve istemsizfe
Babama olan bu öfkemi, nefretimi nasıl yenebilirim?
Cevapla