Babama nefretimi ve eksiklik duygusunu nasıl yenerim?

Ben babamın ikinci evliliğinden olmuşum daha önceden oğlu var onu çok sever sayar destekler babalık yapar. Beni doğduğumdan beri sevmez yok sayar aşağılar. Cinsiyetçi bir adam. Kadınları hep aşağılar erkekleri yüceltir. Yıllar önce abim eşi çocuğu ve ben onla tatile gittik bana hizmetçiden beter davrandı. Ayak işlerini yaptırdı para vermedi hep saydı sövdü. Abime eşine çocuğuna da krallar gibi davrandı. Baksanız ben güzel başarılı herkesin dışardan hayran olduğu biriyim ama çocukluğumdan beni ezdi sevmedi. Hasta olsam bile ilgilenmedi. Zaten şuanda da hiçbir babalığı yok bazen annemin zoruyla maddi olarak arada para yolluyor. Ama ne ameliyatıma gelir ne korur ne sever ne de iş vs yardımcı olur. Hep banane defol git der çocukluğundan ber. Terapiye gittim ya da onu gitmeye ikna ettim asla istemedi. Ben gittiğimde de hep salla boş ver beklentide olma dediler ama yaşayan ve herkese yardım edip beni yok sayan birini nasıl görmezden geleyim. İğrenç biri. Depresyona girip intihar edeceğim zaman bile banane demiş biri. Ben seni zevkine yaptım istemedim ki demiş biri yüzüme ya da sen olmasan bizim evliliğimiz daha iyiydi annen sana çok bağlandı olunca beni ihmal etti diyen bir pislik. Ölsün istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Üstüne sözel hep şiddet uygulamış korkutmuş taciz etmiş biri. Ama annem hep sessiz kaldı etti diğer akrabalar da öyle çocukluğumdan beri ilgisiz sevgisiz hep bağırıp çağırıp aşağılayarak tehdit ederek taciz ederek büyüttü beni.
Babama nefretimi ve eksiklik duygusunu nasıl yenerim?
Cevapla