yazmaya bile mecalm kalmd
Kendime zarar vermenin eşiğindeyim ne yapacagm bilmiyorum?
yazmaya bile mecalm kalmd
ben ilaç içmiştim ama olmadı. tam olarak hislerini bilmiyorum ama oturup iyice bir düşün derim. hem vazgeçme hemen yeni şeyler bul mesela ben kendimi buldum. zaten hayatta yaşamak için bir şey yok. ailen yanında olmadığı sürece eksik olman da normal. kendime çok zarar verdim ve şu an sadece izleri var bazen neden yaptın ki ne gerek vardı diyorum. gerçekten buna gerek yok lütfen yapmamaya çalış. insanları seviyorsan sürekli onlarla iç içe ol aileni düşünmemeye çalış. insan sevmiyorsan kitap bul. dertte dinleyebilirsin. dert dinlerken (bazen) insanları kurtarıyorsun ve bir amacın oluyor. kendine amaç belirle ne olursa olsun. belki ailenden uzaklasmak için bile bulabilirsin. ama lütfen zarar verme. ölmek çok kolay (belki) yaşa be bu hayatta gözyaşı dökmek bile saçmalık. kendin için bir sürü şey yap. aileni unutturacak şeyler mesela. elinde bir gücün olsun ve o güçle kendinden başkasına ihtiyaç duymadan devam et. istersen seninle konuşurum konuşmak değiştirirse. kendinden başka bir şey değiştirmeyecek bu durumunu. psikologa gitsen ilaç verip gönderecek sürekli uyuyup aynı hayata uyanacaksın. arkadaşlarınla konussan sürekli aynı şeyleri geveleyip duracaklar. bırak her şeyi ve kendine odaklanmaya bak. sana yapmış biri olarak söylüyorum, ölüm veya kendine zarar vermen sana iz bırakır zaman akıp gidiyor. ayağa kalk ve yürü.
Sakin ol ve şöyle düşün : Sen ne kadar kendine zarar versen de hayatın yine aynı olacak , hiçbir şey değişmeyecek. İnan bana tecrübeliyim ben bu konularda. Ölsen de yaşamaya devam edecek seni bu hale getirenler, ailen de olsa o kişiler bir raddeden sonra unutacaklar seni. Ama sen değişmeye karar verirsen bundan sonra hayatın çok farklı olacak. Bunları bir düşün ve kesinlikle kendine zarar verme çünkü daha sonra o zararın izlerine baktığında çok ama çok pişman olacaksın. 💙
Kendine zarar vermek çözüm değil aksine kendine daha çok sarıl daha çok sev bu hayatta tek dostumuz kendimiz. Ve aile konusuna gelecek olursak alttaki arkadaşın da dediği gibi çoğu aile bu durumda bende seninle aynı durumdayım ama inan ki kendine zarar verince hersey daha da kötü olur sen biraz bazı şeyleri görmezden gelip yaşamaya devam et.
bu tür durumlarda sağlıklı düşünen insanlar ile iletişim kurup, deneyimlerinden faydalanın, kendinize zarar vermek kadar kötü bir hareket yoktur. bunu unutup, kötünün iyisini seçebilmek için kendinize zaman ayırın, herhangi bir konuda destek isterseniz seve seve yardımcı olurum
Cevap
2Cevap
Ya zaten şu an çoğu aile bu şeklde çoğu insan da sen gibi düşünyor. Yapma nolur ya kendine gel. Gel ayrı eve çıkalım
Herkesin başına gelir öyle şeyler sakin kalmaya çalış olayın iç yüzünü her ne kadar bilmesem de hiçbir neden bir cana kıyılmaya gerekçe olmamalı
devlet desteği al ayrıl ordan ama kçma kimseye kendin sevmen çok iyi birşey bu
Neyin var anlat k istermisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?