Kendimi kontrol edemiyorum birilerine zarar vereceğim galiba?

1 yıldır psikiyatrik tedavi görüyorum. Bu zamana kadar okb, bipolar ve depresyon tanısı aldım. Ben de psikopati eğilimi, yangın çıkartma hastalığı ve suç geçmişim var. Ayrıca canlılara zarar verme, yalan söyleme, insanları kullanma, büyüklenme sanrıları ve insanlara zarar verme düşünceleri gibi belirtilerim de var. Pişmanlık da nadiren hissediyorum. Son sorduğum soruda birisi ile tehditkar bir şekilde tartışmaya girdim. Ona normal birisi olmadığımı kitleleri kontrol etmek istediğimi, yaptığım şeylerle gurur duyduğumu ve bana komik geldiğini hatta insanların bana zalim ya da kötü demesinin bana zevk verdiğini soyledim. Bugün de ailem ile yine kavgaya girdim. Bana karşı şiddet uyguladılar ama alıştım artık. Ben de onlara bir şey yapmamak için çok zorladım kendimi. Sonra gülmeye başladım. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel 2
Kendimi kontrol edemiyorum birilerine zarar vereceğim galiba?
Cevapla