Anneme nasıl davranacağımı bilmiyorum sizce nasıl bir davranış sergilemeliyim?

27 yaşında bir kızım. Ailemden ayrı yanlız yaşıyorum. Bundan iki yıl önceye kadar annemin bir dediğini iki etmezdim. Lisede iç çamaşırı almaya bile abimler olmadan gidemezdim. Bir arkadaşımla gitme ya da tek gitme hakkı vermediler. Ünivde bile aynı şehirde okursan gidebilirsin dediler. Aynı şehirde de okul saattleri dışında dışarı bırakmadılar ve haftasonuda bir arkadaşımla buluşma hakkım dahi yoktu anneme göre. Bu yaşa kadar hep annem ne isterse öyle yaşadım. Onu giydim onu düşündüm onu okudum onu oldum... arkadaşlarımı bile seçti öyle arkadaş oldum. İlk defa iki yıl önce bir kedi aldım evime. Oda sokakta kalacaktı küçücüktü kıyamadım aldım. İlk ay annemden gizledim çünkü izin vermeyecekti. Bir ayda çok alıştım benimsedim.. öğrenince sokağa bırak ya da sahiplendir istemiyorum ben dedi. Bende olmaz o benim artık imkansız bu hem bak bir aydır haberin dahi yok bu eve de getirmicem dedim. Sen iki kuruş kazandın diye beni dinlemiyosunda kazancın bu saatten sonra bana haram olsunda neler dedi. Şaka sandım başta ama iki yıldır öyle. Evime gelirken kardeşlerime evime boş gelmeyi sevmiyorum fakat o haram etmiş. Bugün misafirin yanında bile benim aldığımı yemedi. Ağırıma gitti... gerçekten hatam nerde nasıl davranmalıyım bilmiyorum ama çok üzülüyorum
Anneme nasıl davranacağımı bilmiyorum sizce nasıl bir davranış sergilemeliyim?
Cevapla