Anneme nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum?

Merhabalar arkadaşlar. Ben 24 yaşında mezun işsiz biriyim e haliyle sürekli evdeyim. 2 abim var biri evli, annem abilerimin ağzından çıkan her şeye tapıyor resmen. Babamı 4 sene önce kaybettim. Bekar olan abim yeri geliyor 1 hafta boyunca eve gelmiyor, diğeri zaten eşiyle çocuklarıyla. Annemle ben hep yalnızız. Ona elimden geldiğince iyi davranmaya gönlünü hoş tutmaya çalışıyorum, onu asla evde yalnız bırakmıyorum hatta bu yüzden çoğu arkadaşım benimle iletişimi kesti. Ona rağmen annem eve uğramak için gelen abilerimin için canını verir. Hiçbir yere gitmiyorum zaten çalışmıyorum bir de masraf yapmayayım diyorum ve evde ötürüyorum sürekli. Fanatik gsliyim ve yarın maçta locada görev almak üzere garson alıyorlar hem maçı izlerim hem de cebime harçlık girer diye adımı yazdırdım. Ama abim karşı çıktığı için haliyle annem de karşı çıktı. Ne işin var oralarda gibisinden. 3 aydır sadece markete girmek için evden çıkıyorum. Ben de anneme haliyle tavır aldım gün boyunca hiç konuşmadım etmedim. Annem çok telefon tablet kullanmayı bilmez bugün ona filmi tabletten açmamı istedi açmadım kendim için açtım izledim annem yanıms gel beraber izleyelim diyince biraz sert çıktım ve usulca arkasını döndü yattı. Şu an içim gidiyor kendimi yiiyorum izletmedim diye. Kalbim paramparça. Ama gerçekten ne yapacağımı da bilmiyorum artık biraz kararlarımda yanımda dursun istiyorum. Ben onun için bu kadar çabalıyorken onun da biraz bana saygısı olsun istiyorum ama asla ona ters yapamıyorum gün sonunda kendimi ağlarken buluyorum. Sizce ne yapmalıyım

Anneme nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum?
Cevapla