Annem bi iyi bi kötü ne yapayım bilmiyorum?

daha demin yemek yerken 5 yaşında kardeşim benimle yarışmaya başladı hangimiz önce bitircek diye bir iki kaşık hızlı yedim diye zaten camış kadarsından başladı allah senin belanı versin ve daha niceleriyle bitirdi. her hareketime laf edecek bir şey buluyor. artık alıştım bu sözlere ama bazen duygulanıyorum onun bana olan nefretini görünce gözlerim doluyor. fark edince bi de ağladığım için sen yılansın diyor ağlama boşuna timsah seni falan diyor. küfür ediyor çok fena. e hadi ağlama kızım güçlü dur diyorum kendime o zaman da merhametsizsin diyor yüzsüzsün diyor yüzüne tükürsem dilini açarsın diyor sonra 2-3 gün sonra kızım çok az yedin diyor alıyor istediğim yerlere götürüyor yanına çağırıp dizine yatırıyor falan. artık mal oldum sürekli baskı var üstümde ve kaldıramıyorum maalesef marka kıyafetler alıp sonra da başıma kalkıyor bi de sürekli

Annem bi iyi bi kötü ne yapayım bilmiyorum?
Cevapla