Annem vefat etti ve kendimi toparlayamıyorum, tavsiyeleriniz var mı?

Annem 2.5 yıldır kanserdi ve 25 gün önce vefat etti. Uyuyor sanıyordum odasında o yüzden fazla girip rahatsız etmek istemedim bu arada 16 yaşında kardeşimle birlikte bakıyorduk anneme 1 gün boyunca hiç yanına gitmedim ihmal ettim normalde bir şey isteyeceği zaman zil falan çalardı uyku düzeni yoktu uyuyor rahat diye seviniyordum sonra yanına gittiğimizde tepki vermiyordu gözünü açıp bakıyor ama tepki vermiyordu sonra ambulansı aradım hastaneye kaldırdık 2 gün yoğun bakımda kaldı ve öldü. Annemi ihmal ettiğim için vicdan azabı duyuyorum babamla annem ayrıydı ve şu an başka bir şehire yani babamın yanına taşınmak zorunda kaldık babam sevgilisiyle kalıyor.(annemi yıllarca aldattığı sevgilisi) bu arada geçen yıl lise 4tüm şu an mezunum sınava 5 ay bir süre var masaya oturup kendimi toparlayamıyorum kimseye de bir şey anlatamıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum peste edemiyorum kendimi nasıl toparlayıp dersime odaklanacğaım bu yıl iyi bir üniversite kazanmam gerek çünkü annem hep bunu isterdi bizden onun istediğini yapmam gerek ama eşyalarımı toplayıp evden çıkıp gitmemek için kendimi zor tutuyorum. şu an bir dershaneye kayıt oldum yeni bir şehir yeni bir ortam uyum sağlayabilir miyim bilmiyorum ama çıkmazdayım biraz fazla konuşmuş olabilirim tavsiyeleriniz benim için önemli teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Babamla kavga ettim evi terk ettim. Sabrım buraya kadarmış
Güncellemeler
+1 yıl
Babam otobüs muavininden buldu beni şu an geri eve dönüyorum iyi günler
Annem vefat etti ve kendimi toparlayamıyorum, tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla