Benim inandığım dine göre böyle. İslamda kadın erkeğe emanettir ve erkek kadına bakmakla yükümlüdür. Kadının eve bakma sorumluluğu yoktur ve kadın için en hayırlı yer evidir. Müslümanların inancı bu şekilde
@Tüccar-Bey çok güzel dediniz lakin günümüz şartları acımasız kadının iş hayatında olması güç sağlıyor siz boşol diyorsunuz üç kez iş bitiyor ee kadın ömür boyu mihirini mı kullacanak
Ben karşımda batı özentisi bir kokona olduğunu sanmıştım lakin mümin bir hanımefendi varmış. Bunları duymak güzel yanlış olduğunu biliyorsunuz en azından
Feministler doluşmuş gene. :) Ben karıma gözüm gibi bakarım kardeşim. O sadece evde otursun ev işleri vs. yapsın tabiatı gereği. Onun işi o. (Çok önemli dipnot: Doktor vs. dediğime dahil değildir)
2
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Ya başlarım eşitliğinize. Feminizim diye eşitlik diye by toplumun ahlakını bozdunuz. Sizin yüzünüzden gençler sokakta işsiz. Neymiş kadın otobüs şöforu olmuş. Allah allah!! İşin mi tükendi be kadın! Bırak erkekler çalışsın. Yürü evinde yemek pişir, çocuklarına bak!
Çünkü kendi parasını kazandığında daha iyi hisseder insan. Yüz Lira bile Kazansa kendi parası, kendi emeği. İhtiyaç duyduğunda birinden istemek yerine çat diye gidip alabilir istediği şeyi.
Meslek sadece para için yapılmaz. Kariyer için, işini sevdiği için, kendi ayaklarının üstünde durmak istediği için, kendi köreltmek istemediği için gibi bir sürü sebep sayılabilir. Çalışmak da amaç erkeğin parasının eve yetmemesi değildir. Nasıl ki erkek işsiz olmazsa kadın da ıssiz olmamalı.
Eksileyenler hangi kafayı yaşıyor anlamıyorum. Bir hastalığınız olur çalışamazsınız okey, ama hiçbir neden yokken evde oturup koca parası yemek, kocanın eline bakmaktan daha eziklik ne olabilir? Bir otun bile sizden daha faydalı olduğunu unutmayın.
Ha bak bu da bizim millete özgü birsey. Herkes sürekli mağazada ayakkabı beğenir gibi karşı cinste şu olmalı, bu kesinlikle olmalı, şunu yapan toptur, bunu diyen orspudur gibisinden boş boş konuşuyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Param olmayınca boşlukta hissediyorum açıkçası ailemden bile alamazken koca eli bilemiyorum böyle olmamalı kızlar.. çalışın
Kocası bir kadına ailesinden daha yakındır.
@Tüccar-Bey size göre.
Benim inandığım dine göre böyle. İslamda kadın erkeğe emanettir ve erkek kadına bakmakla yükümlüdür. Kadının eve bakma sorumluluğu yoktur ve kadın için en hayırlı yer evidir. Müslümanların inancı bu şekilde
@Tüccar-Bey çok güzel dediniz lakin günümüz şartları acımasız kadının iş hayatında olması güç sağlıyor siz boşol diyorsunuz üç kez iş bitiyor ee kadın ömür boyu mihirini mı kullacanak
E öyle bir mecburiyet olursa çalışsın ama kadının kariyer yapması erkeklerle haşır neşir olması fitne sebebidir
@Tüccar-Bey haklisinzda ben calisirm lakin erkeklerle konuşmayı sevmem mesela normaldede sevmiyorum
Ben karşımda batı özentisi bir kokona olduğunu sanmıştım lakin mümin bir hanımefendi varmış. Bunları duymak güzel yanlış olduğunu biliyorsunuz en azından
@Tüccar-Bey yok beyfendi siz yanlış anlamissiniz ben öyle değilim
Kocan sana ailenden yakındır , kocanın sözü babanın sözünden ileri geçer evlenince
@Tüccar-Bey Dinini s-keyim
@Tüccar-Bey Erkekler kariyer yapıp kadınlarla haşır neşir olabiliyor ama?
Feministler doluşmuş gene. :)
Ben karıma gözüm gibi bakarım kardeşim. O sadece evde otursun ev işleri vs. yapsın tabiatı gereği. Onun işi o.
(Çok önemli dipnot: Doktor vs. dediğime dahil değildir)
Ya başlarım eşitliğinize. Feminizim diye eşitlik diye by toplumun ahlakını bozdunuz. Sizin yüzünüzden gençler sokakta işsiz. Neymiş kadın otobüs şöforu olmuş. Allah allah!! İşin mi tükendi be kadın! Bırak erkekler çalışsın. Yürü evinde yemek pişir, çocuklarına bak!
Sadece parasına bakıp evleniyosa acizdir iki taraf içinde ama kadının sorumluluğu daha fazla evde oturmak istiyorsa da karışmasın
Nasıl isterse öyle olsun benim için sıkıntı yok. Kraliçe gönlü bilir😌
Bir kadının ekmeğini kendi kazanabilecekken başka birinden beklemesi acizliktir asıl.
Rabbin emaneti nedir arkadaş. Erkek dediğin emanetçi mı? 21. yuzyilda böyle cehalet anca Internet ile mümkün
Bunun acizlikle alakası yok. Bu devirde geçim zor iki tarafında çalışması şart diyebiliriz 😄
Neden acizlik olsun ki sadece erkek para kazanıp ailesine bakacak diye birşey yok kadında ona destek çıkabilir normaldir
Tam tersi çalışmayan eş isteyen nasıl bir kafa ben onu anlamıyorum. Sonra kadın kafayı yiyor işte. Bizim annelerimiz neler çekmiş be😶
İhtiyacı olmayan bir kadın elin patronunun emrine niye girsin ki 3 kuruş paraya?
Çünkü kendi parasını kazandığında daha iyi hisseder insan. Yüz Lira bile Kazansa kendi parası, kendi emeği. İhtiyaç duyduğunda birinden istemek yerine çat diye gidip alabilir istediği şeyi.
Çok enteresan bir bakış açısı. O halde evlenince ben de karımı parayla çalıştırayım. Ütüleri bitir 20 tl. 10 dk masaj 30 tl. Bak tuttum bu fikri
Çalışmalı hiçbir kadın ekonomik özgürlüğünü bir adamın merhametine sevgi düzeyine eve geldiğinde ki kafasının karışıklılığına muhtaç kalmamalıdır
Saçmalamasın bu görüşte olanlar ya. Ne alakası var. Bu ortamla ve kişinin bakış açısıyla alakalı bir mevzu
Kadın çalışmak zorunda parazitlik hiç hoş değil. Ayrıca kaçıncı yüzyıldayız biraz vizyon lütfen
Acizlik değil evliliğin tüm yükünü mali olarak erkekler taşımamalı.
Ben de aksine " ben eşimin çalışmasını istemiyorm" diyen erkekten uzak durulmalıdır diyorum.
neden merak ettim
Saygısı yok kadının iş hayatina. Kendine her açıdan bağımlı bir insan istiyor.
saçmala kadının herşeyine saygı duyar sadece kadınına eşine bulabileceğine inanıyordur güveniyledir bunun onun hayatına saygısızlık nerede
saçmalama kadının her şeyini saygı duyuyordur sadece eşinin çalışmasada ona baka bileceğine inaniyordur
Meslek sadece para için yapılmaz. Kariyer için, işini sevdiği için, kendi ayaklarının üstünde durmak istediği için, kendi köreltmek istemediği için gibi bir sürü sebep sayılabilir. Çalışmak da amaç erkeğin parasının eve yetmemesi değildir. Nasıl ki erkek işsiz olmazsa kadın da ıssiz olmamalı.
kendine guveniyordur bunun saygisizlik nereai anlamadim
Karşı tarafın isteğine saygısı yoksa kendine güvense nolcak.
heee kariyer önemli aile olmanin yanında kariyer kurmak çok önemli haklisin
pof pof seni alan adama acırım acırım yakarsın adamın basını bu hastalıklı düşüncelerinle
Niye ki? bir erkek ihtiyacı yokken eşinin 3 kuruş paraya elin patronunun emrine girmesini niye istesin ki?
@Tüccar-Bey Siz elin kadınıyla yan yana çalışabiliyorsunuz ama?
Her ikiside çalışıyorsa neden sorun olsun eşitlikten yanayım
Bu twitte ki kız harbi canım buna yorum bile yapmıyorum ben.!
Ne diye suç olsun kadın okuyup mesleğini kazandıysa evde oturmak niye?
Hayır tabiki de ne acizliği. İki tarafta çalışmalı bence. Yük sadece bir tarafa verilmemeli
Ne alakası var ya saçmalıyorlar işte yuvayı geçindirmek neden tek bir kişiye yıkılsın
Acizlik olarak düşünmemek lazım günümüz şartları ortada
Eşler birbirine destek olmalı her konuda
Evlat edinmiyor eş ediniyor sonuçta. Bence gayet normal bir durum
Kadınlara çalışmayı zorunlu kılmamalı tabiki kadının isteğine bırakılmalı bence.
Bir avuç evde kalmış zavallı feminazi tarafından uydurulmuş laftır bu :DDD
Kadında çalışsında erkegin evin geçimini kadına yuklemesi :\
Çalışan değil, ama zengin kadın istiyorum
Fakir kadınlarla işim olmaz. para yiyiciler.
Ne alakası var? Kadın çalışmak istiyorsa çalışır. Zorla çalıştıracak değil ya adam kadını.
Yok ya ne alaka bnce acizlik değil. Eşler kendileri karar verir. Belki kadın çalışmak istiyordur.
Teşekkürler
Ne için anlamadım
Günaydın. Engel koymuştun onu kaldirmissin
Eşitlik değilmi kadında erkekte çalısır heleko ekononi bu kadar kötüyken tek çalışanla ev geçinmez
İster Çalışsın ister evde kalsın fark etmez ama bir kadın olarak mesleğini eline alsın ne olur ne olmaz
Hem ev işleri hem iş zor olsa gerek evlendikten sonra buna kadın karar vermeli eşi değil
Burada mevzu olan kadına böyle bir şart koşması çalışmak kadina kalmıştır ama erkeğin böyle aciz bir sebep öne sürmesi hoş değil evlenmek
O adam o kadının eline bakacaksa acizlik değil karaktersizliktir.
Bence güven problemi yoksa, çalıştığı yer iyise her anlamda çalışması iyi bir şey
Ben kendi işimi yaptığım için sorun değil. Karşı taraf işsiz güçsüz olmadıkça.
Ben kimsenin kimseye emaneti felan degilim!
Mk emanet ne ya geri kalmışlık
Sizden binlerce liralık altın bilezik isteyen kızla evlenmeyin, hayat müşterekse buna hakları yok.
Ben erkek olsam çalışmayan bir kadınla evlenmem.
Eksileyenler hangi kafayı yaşıyor anlamıyorum. Bir hastalığınız olur çalışamazsınız okey, ama hiçbir neden yokken evde oturup koca parası yemek, kocanın eline bakmaktan daha eziklik ne olabilir? Bir otun bile sizden daha faydalı olduğunu unutmayın.
Boş beleş, bir erkeğe yamanıp, sonra popolarını devirip yatma peşindeki Türk kadınları işte.
Kendi ayaklarının üzerinde duran kadın istemesi acizlik değildir 👍 aksi acizliktir.
hayir asla. vallaha burasi kalpkirizi gecirmeme sebep olacak
O zaman evlenirken gereksiz bir dünya borca sokmasınlar mümkünse
Çalışan kadın istemek normal ama bunu kriter olarak belirlemek çok doğru olmayabilir
Kadınlar erkeklede emanet ama bilmiyorum saçma geldi
Hayır tabiki değil. Niyetine bakmalı. Ben istemiyorum ama isteyenede bişey diyemem
Ne alaka ya kadinin ben calismam kocam bana bakmak zorunda demesi acizlik.
Burada konu bencillik değil çocuğun iyi şartlarda büyümesi ve geleceği
Postta sıkıntı var kadın doktor olucak ve çalışmıycak dikkat çeksin diye atılmış
Çalışabilir ama işte ilerle sorun olabilir çoluk çocuk olunca zorlanır Anne ondan geçici çalışabilir
Sen rabbimin emaneti olduğunu mu iddaa ediyon bende o emanet sen değilsin 😂
Erkek kadini çalistirmayacak kadar azimli olmalı. Fakat kadin evini gecindrmek ve kendi ayaklari uzerinde durmak icin calismayi tercih etmeli bence
bence kadın çalışmalı ekonomik özgürlüğü olsun kimseye muhtaç olmasın
Calisan istiyoruz desek acizlik istemiyoruz desek geri kafalik ben anlamadim arkadas.
Bence çalımak isteyen kadın çalışmalı istemeyen zorla güzellik olmaz
Bilemedim lakin bence acizlik degildir
Hayır değildir ama erkekte çalışkan olmalı öyleyse
Şöyle olmalı, yok böyle olmalı vırvır vırrrrr 😒
Ha bak bu da bizim millete özgü birsey. Herkes sürekli mağazada ayakkabı beğenir gibi karşı cinste şu olmalı, bu kesinlikle olmalı, şunu yapan toptur, bunu diyen orspudur gibisinden boş boş konuşuyor.
👍👍
Eşinin çalışmasını isteyen erkek de ne biliyim
Günümüzde artık acizlik değil mecburiyettir
Bunu hangi hoca yazmış?
Çalışsın daha iyi para getirir 😂
Aptal olmadığının bir kanıtıdır.