Kilolu olduğum için özgüven eksikliği yaşıyorum ve insanlarla rahat iletişim kuramıyorum, bunu nasıl değiştirebilirim?

Merhabalar, ben 1.61 boyunda 73 kiloyum ancak çevremde arkadaşlarım hep çok zayıf ve onların sosyal çevrelerini, insanlarla kendilerinden emin, rahat bir şekilde iletişim kurduklarını gördükçe kendime çok kızıyorum. Ben de aslında konuşmayı seven biriyim ama kilolarım yüzünden sanki kimse beni ciddiye almıyor gibi hissediyorum ve yaşıyorum bunu. şu an diyet yapıyorum ama bu uzun bir süreç, özgüvenimi nasıl kazanabilirim?
Kilolu olduğum için özgüven eksikliği yaşıyorum ve insanlarla rahat iletişim kuramıyorum, bunu nasıl değiştirebilirim?
Cevapla