Zayıfım ve utanıyorum insanların tepkilerinden çok yoruldum. Kolay yoldan kilo nasıl alacağım?

Bıktım usandım insanların bakışlarından, tepkilerinden, akıl vermelerinden alay etmelerinden. Dayanacak gücüm kalmadı. Her gün çok fazla enerji harcıyorum. İşten yorgun geldiğim için yemek yapamıyorum. Anneme gidip yiyip eve öyle döneyim diyorum. Kadın yemek yapmıyor. Git dışarda ye diyor. Ne vaktim ne enerjim var. Bitmiş haldeyim. Kolay pratik yöntemlerle aşırı kalorili şeyler yiyip günü kurtarmak istiyorum ama olmuyor. Kıyafetlerin bol olmasından nefret ediyorum, belimde pantolon durmuyor, bu beni çok ama çok sinirlendiriyor, üzüyor. Psikolojik olarak çok yıprandım, buna kilo alamama durumu da eklenince daha da psikolojim bozuldu. Hiç kimse anlayamaz bir kıyafetin vücutta durmamasını. Kilo vermek zor diyenler çok saygısız, bencil, tembel grup. Hareket dahi etmeyen insanlar kilo verememekten yakınıyor bense kilo nasıl alacağım diye acı içinde düşünüyorum.

43 kiloyum lütfen yardım edin. 😔

Zayıfım ve utanıyorum insanların tepkilerinden çok yoruldum. Kolay yoldan kilo nasıl alacağım?
Cevapla