Bıktım usandım insanların bakışlarından, tepkilerinden, akıl vermelerinden alay etmelerinden. Dayanacak gücüm kalmadı. Her gün çok fazla enerji harcıyorum. İşten yorgun geldiğim için yemek yapamıyorum. Anneme gidip yiyip eve öyle döneyim diyorum. Kadın yemek yapmıyor. Git dışarda ye diyor. Ne vaktim ne enerjim var. Bitmiş haldeyim. Kolay pratik yöntemlerle aşırı kalorili şeyler yiyip günü kurtarmak istiyorum ama olmuyor. Kıyafetlerin bol olmasından nefret ediyorum, belimde pantolon durmuyor, bu beni çok ama çok sinirlendiriyor, üzüyor. Psikolojik olarak çok yıprandım, buna kilo alamama durumu da eklenince daha da psikolojim bozuldu. Hiç kimse anlayamaz bir kıyafetin vücutta durmamasını. Kilo vermek zor diyenler çok saygısız, bencil, tembel grup. Hareket dahi etmeyen insanlar kilo verememekten yakınıyor bense kilo nasıl alacağım diye acı içinde düşünüyorum.
43 kiloyum lütfen yardım edin. 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer