Bugün yemekten gidiyor gibiyim bencelerimde. Vardır bir hayır diyerek başlıyoruz efenim... Yemek yemek bir keyif işi. Bakalım nasıl daha keyifli yeniliyor bunlar?
Çokonat yerken önce dışındaki kaplamayı daha sonra içindeki gofreti yiyiniz efenim.
Önce üzerindeki baharatlar yalanır daha sonra cipsi yenir mesela Doritos'un. Biliyor muydunuz siz? :D
Çikolatayı önce damaklarınızda eriteceksiniz karşim. Yoksa çıkmaz onun tadı :D
Siz boş verin reklamlarını. Magnum, Max yerken önce dışındaki kaplama yenir akıllım :D
Kremalı bisküvi yerken 2 kremalı taraf birleştirilerek duble kremalı yapılır ve öyle yenilir.
Domates çorbası yerken kaşar karıştırılmaz. O kaşar ilk kaşıkta mideye inmek için vardır :D
Eti Cin denen şey öyle lönk diye yenmez. Önce kenarlardan başlanır dostlar.
Çıbık kraker yerken önce bir tarafı sonra diğer tarafı yenir. Siz biliyorsunuz değil mi :D
Mandalinanın göbek adı yüzük meyvesidir bir kere. Parmağa takılır da öyle yenir.
Son olarak da simitimiz, canımız ciğerimiz tam da böyle yenir dostlar. 
Tamam biraz acıkmış ve bu yüzden böyle benceler yazmış olabilirim ama idare edin bugünlük. Kalın sağlıcakla...
Diğer bencelerim için bkz:link
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar