Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler

Bugün yemekten gidiyor gibiyim bencelerimde. Vardır bir hayır diyerek başlıyoruz efenim... Yemek yemek bir keyif işi. Bakalım nasıl daha keyifli yeniliyor bunlar?


Çokonat yerken önce dışındaki kaplamayı daha sonra içindeki gofreti yiyiniz efenim.

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Önce üzerindeki baharatlar yalanır daha sonra cipsi yenir mesela Doritos'un. Biliyor muydunuz siz? :D

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Çikolatayı önce damaklarınızda eriteceksiniz karşim. Yoksa çıkmaz onun tadı :D

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Siz boş verin reklamlarını. Magnum, Max yerken önce dışındaki kaplama yenir akıllım :D

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Kremalı bisküvi yerken 2 kremalı taraf birleştirilerek duble kremalı yapılır ve öyle yenilir.

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Domates çorbası yerken kaşar karıştırılmaz. O kaşar ilk kaşıkta mideye inmek için vardır :D

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Eti Cin denen şey öyle lönk diye yenmez. Önce kenarlardan başlanır dostlar.

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Çıbık kraker yerken önce bir tarafı sonra diğer tarafı yenir. Siz biliyorsunuz değil mi :D

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Mandalinanın göbek adı yüzük meyvesidir bir kere. Parmağa takılır da öyle yenir.

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Son olarak da simitimiz, canımız ciğerimiz tam da böyle yenir dostlar.

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler


Tamam biraz acıkmış ve bu yüzden böyle benceler yazmış olabilirim ama idare edin bugünlük. Kalın sağlıcakla...


Diğer bencelerim için bkz:link

Zevkini Çıkartarak Yememiz Gereken Yiyecekler
Cevapla