Sokakta Oynayan Son Çocuklar: Bir 90'lar Nesli Nostalji İçerir

Kimine göre teknolojiden geri kalmış şanssız bir nesil kimine göre ise çocukluğunu sonuna kadar yaşayan nesil. Ucundan da olsa bu nesile yetiştim ve gerçekten çok şanslı olduğumuzu düşünüyorum. Şimdi geçelim nostalji resimlere :)



PTT Jetonları


Sokakta Oynayan Son Çocuklar ( Bir 90'lar Nesli Nostalji İçerir)



Hugo ve Tolga Abi hiç bıkmadan izlerdik Hugo'nun o maceralarını :)





İp Oyunu eskiden çok oynanırdı şu an ise kimse bilmiyor gibi bir şey bize özel :)





Çarli Dizisi hemen hemen hepimizi ekran başına kilitleyen dizi :)





Yumiyum bunu anlatmaya kelimeler yetmez :)




Atari Kaseti


Evet çoğumuzun atarisi vardı fakat bağımlı değildik dışarı çıkar oyunumuzu oynar 1 saat bilemedin 2 saat atari oynardık. Ve o anların unutulmaz oyun kasetleri o kadar sayı olmasına rağmen içinde hep aynı oyunlar vardı :)




Uzun Eşşek bu oyunları oynamayan çocuk oldum diyemez ki :)




Bezirganbaşı


"Aç kapıyı bezirganbaşı, Kapı hakkı ne verirsin ne verirsin, Bir susam iki susam, Üçüncüsünde kapan"




Pokemon Tasoları hangimiz biriktirmedik ki bunlardan.




Tetris Oyuncağı ilk araba yarışlarını bu oyuncakta öğrendik biz :)





Diyeceğim o ki bence çok şanslı bir nesiliz, yedi yirmi dört bilgisayar başından kalkmayan oyun bağımlısı çocuklara göre...


Bunları görüpte duygulanmayan varsa içindeki çoçuğu yitirmiştir.


Umarım beğenirsiniz. Teşekkürler. :)


Sokakta Oynayan Son Çocuklar: Bir 90'lar Nesli Nostalji İçerir
Cevapla