Alışveriş & Hediyeler Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 (Sayfa 6) Solo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
sedaayyyxkdld Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Solo acayip iyi biley tüm herşeyi hızlı emiyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Solo bende kullandım işinin ehli bir marka
Solo olurdu gerçekten çok dayanıklı
Solo tuvalet kağıdı tabiki😅😅
Sizce hangisi dayanıklı ki
cep telefonum olurdu herhalde
Havlu kağıdı da çok iyidir.
keşke benımde olsa dıyenlerdenım
Çok güzel ellerine sağlık
Solo tuvalet kağıdını tavsiye ederim
Solo güzel marka tavsiye ederim
Tavsiye edilir bir tuvalet kağıdı
İyibir tuvalet kağıdı tavsiye ederim
Bence de solo kullanılmalı
Sunumetkiliyici olmus gercektende
Solo tuvalet kağıdı iyi ve dayanıklı
Solo gayet dayanıklı bir ürün teşekkürler
Guzel sunum hazirlamissiniztebrik
Daha önce kullandığım bir marka değil
Solo güzel marka tavsiye ederim
Solo güzel bir marka tavsiye ederim
akvaryum, banyo dizaynı olurdu
denemek lazım :) acaba ne olurdu?
Telefonlar belkı olurdu büyük ıhtımalle
kadinn idol oldu yahu super
Çok güzel olurdu Severim şahikayı
Güzel bir yazı olmuş eline sağlık
Güzel paylaşım olmuş teşekkür
solo bambu tuvalet kağıdı
Harika bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Cok tuhaf gerçekten anlam veremedim şimdi
Paylaşım için teşekkürler.
Çok güzel bi ürün gerçekten
Solo bambu kağıtları favorim
Tabii ki solo solo olurdu.
Deneyip görmek lazım, merak ettim
@Solo olurdu tabi ki Marka ve kalitede tek
denemek lazım teşşekkürler
Ne kadar kalın o kadar iyi :)
Bilmiyorum bunun üzerinde düşünmedim
Arap sabunu olur bence gayet iyi
Blendır ya da traş makinası
solo emiciliği çok güzel, kaliteli
Solo evimizin vazgeçilmez markası
solo olurdu kalite ve dayaniklilik
Dayanıklıysa soloyu alıyoruz o zaman
Solo tualet kağıdı olurdu.
Harika bilgiler için teşekkürler
Kullanıyorum memnunum solodan
rahatlık yumuşaklık önemli
Tuvalet terciğinin rakibi yok bu konuda 😂
Solo acayip iyi biley tüm herşeyi hızlı emiyor
Güzeldir heralde diye umuyorum
Bulaşık makinası olurdu herhalde
Her eve lazim bizde var bol bol
Solo gerçekten güzel ürün
Güzel olurdu. Ne seçerdi acaba?
solo iyidir iyi öneririm kesinlikle
En ucuzu hangisi onu alır geçerim
Solo dayanıklı kullanıyoruz.
Sanırım solo markası olurdu