Alışveriş & Hediyeler Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 (Sayfa 7) Solo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Evde kullandığın ürünlerden birini “suya dayanıklılık* şampiyonu Şahika Ercümen” seçse, bu ne olurdu?🏊♀️🏆 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
hafsanursnck Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Solo olurdu tabikiiiiiu solo solo solooo ajahahaah 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Faydalı bilgiler için teşekkür ederim
Solo dayanıklı teşekkürler
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Bilmem ki ne olurdu acaba
solo olurdu kesinlikle bencd
hahahahaha degisikmis ciddeeeen
bilmem ki ne olurdu suya dayanıklılık
Harika olurdu bence benim fikrimce
İyi bir tişörtüm var sanırım o olurdu
evde solo markasını kullaniiyoruz
Solo olurdu tabikiiiiiu solo solo solooo ajahahaah
Solo bambu gerçekten mükemmel
ne bilelim yahu şu an aklima birsey gelmedi
Sola çok kalıtelı ama fiyat da pahalı
evettt camlar fazla dayanmiyor.. ovvv
Solo kaliteli bir ürün gerçekten
Solo galiba bu işin en iyisi
Soloyu seçerdim tabiiki :)
Banyo tokası veya saç lastiği
Solo kalitede tartışılmaz
Bu tuvalette kağıdı işinde iyi para galiba
Teşekkürler yazı için beğendim
Yıllardır pişman olmadığımız bir ürün
İçme suyu :) su kadını sonuçta
Solo iyidir severiz şükür
Faydalı bir paylaşım olmus
Çoook mantıklı bir reklam olmuş. Gerçekten.
Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler
ailecek solo diyoruz kaliteli
Kesinlikle telefonum olmasını
Solo solo soloo😎😎😎😏😏
Solo gayet güzel teşekkürler
Soloyu kollanıyorum bende
Solo iyidir.. Kullandım memnun kaldım.
solo kağıt havlu olurdu bencee
Bezdense Solo daha iyi pratik
Ben pek igilenmem annem bakar o işlere
Suya baya dayanıklı bir şey olurdu. 😁
Solo çok kaliteli hep kullanıyorum
Suya dayanıksız ürün lazım bize.
Tabii ki solo olurdu iyi ki solo var
Hep kullanıyorum ve SOLOya bayılıyorum
Evime solodan başkasını sokmam