Genç Yaşta Dünyayı Gezmek mi Orta Yaşlarda mı?

Merhaba. Uzun süredir dünyayı gezme hayalim var. Güzel bir şirkette stajer olarak başlayıp yükseleceğim. Sizce genç yaşta, çulsuz dünya turuna çıkmak mı yoksa orta yaşlarda (30-35) parayı cebine koyup rahat rahat gezmek mi?
Genç Yaşta Dünyayı Gezmek mi Orta Yaşlarda mı?
Cevapla