İnsan yaşadıklarıyla mı büyür yoksa yaşıyla mı?

Ne kadar yıl geçerse , yaşanılan olaylarda çoğalır. İnsanın büyümesi için yaşanılan olayın insanin içinde oluşturduğu sarsıntı büyük rol oynar. İnsanın ders çıkarmasıda gerekir tabiki yaşanılan olaylardan.
İnsan yaşadıklarıyla mı büyür yoksa yaşıyla mı?
Cevapla