Devletimizin bu konuda hiçbir öncü girişimi olmadığından dolayı olabilir. Vücut geliştirme/fitness sektörü ve dolayısıyla bu tür takviye ve ilaçlar hiç alakası olmayan ya da bu işi ticaret için yapan kişilerin ellerinde bulunuyo. Protein tozuna kısır yapar diyende var, gainer yerine dianabol kullan daha iyi kilo alırsın diyende.. o yüzden maalesef bu spora gönül vermiş arkadaşların araştırarak en temiz bilgiye bizzat ulaşmaları daha iyi olucaktır. Bilmeyenin en çok b*k attığı sektörlerden birinde böylesine bir bilgi karmaşasının yaşanmaması elbette mümkün değil. Sağlıklı kalıp uzun süre sahalarda olmak için;kendimiz için, duyduğumuz bilgileri araştırıp teyit etmek zorundayız.
12 Yorumla- +1 yıl
Haklisin bravo ! Hangi beyinsiz danabol kullan gainer kisir yapar diyor ya ahaha danabol steroiddir. Ama kullanmak aklimdan geçmedi değil en azindan 2 hafta kullanmak istedim ama yine de kullanmadim onun yerine yağ yakmak icin bir sure clenbuterol kullandim.
En İyi Cevaplar
Kulaktan dolma bilgilerle ahkam kesenlere anlam veremiyorum. Protein tozları doğal ürünlerden üretilir.
1- Peyniraltı suyundan üretilen proteinler tozları.
2- Soya fasulyesinden üretilen proteinler tozları.
3- Beef ten (sığır eti) üretilen protein tozları
Bunlar kimyasal mı oluyor? Türk insanının bilgisi yok ama her şeye fikri var...10 Yorumla
Mide ameliyati olanlar protein tozuyla besleniyor doktor önerirse. Sahte olmadığı sürece zararlı değil. K okaine bile aynı tepki verilmiyor. Merdiven altı alırlarsa soluğu hastanede alırlar zaten.
124 Yorumla- +1 yıl
Kokaine de uyuşturucu diyorlar hayir kokain uyarici :D evet haklisin maddelere ayni tepkiyi vermiyorlar, sağlıklı yaşamak isteyen vücut gelistiren veya yag yakmak isteyende protein tozlarina yöneliyor kaliteli markalar kullanılmali.
- +1 yıl
Merdiven alti ürünler agir metallar içeriyor tabi ki zarar verebilir sen en iyisini yapmışsın hangi marka satin aldin ben optimum gold standart aliyorum genelde.
- +1 yıl
Onu hic denemedim Arnold un markasını deneyeceğim bu toz bitsin bir :) ben cilek aromali aldim pisman oldum cikolatalilar daha iyi :)
- +1 yıl
Weiderin cikolatalisi cok iyidi ama optimum alirken cileklide 4 servis fazla yaziyordu Çilekli aldim cok iyi değil. O kadar kotu degil az su ile karistirinca aci oluyor.
- +1 yıl
evet bilgim var sorabilirsiniz bende sporcuyum
- +1 yıl
şimdi bölgesel yaş yakmak sporla pek mümkün birşey değil o yüzden bölgesel egzersiz önermiyorum interval cardio ve low carb diyeti yapabilirsin eğer iradem kuvvetli ve verilecek çok kilom var kısa zamana ihtiyacım var diyorsan ketojeniği öneririm ketojenik diyetle ben %26 yağ oranımı %12 lere düşürmüştüm. Ayrıca supplement olarak l-carnitine alabilirsin cardiodan önce ama şart değil yerine yeşil çayda içebilirsin zaten yağ yakıcı ürünlerin cla ve carnitinlerin içinde hep green tea özütü vardır.
- +1 yıl
Ketojenik Diyetle, Aç Kalmak ve Kalori Saymak Tarih Oluyor! ↗ burdan yararlanabilirsin araştırma yaparak ketojenik diyeti çok kolay uygulayabileceğini düşünüyorum benim de çok severek yaptığım bir diyet ve kalori sınırlandırması yok sadece karbohidrat almayacaksın.
- +1 yıl
çatlaklar kilo almaya bağlı oluşur verirken de bir nebze olabilir çatlaklar bende de var çok kafaya takmamak lazım.
- +1 yıl
tabi sorabilirsin bu diyetin tek farkı yüksek yağ ve protein alıyor olman sağlıklı yağların hiç birinde sınırlandırma yok amaç vücuda glikoz eksikliği yaşatarak yağları kullanmasını sağlaması ketozis düşük karbonhidrata verilen bir tepkidir düşünsene yağ metabolizmasında enerji olarak aldığın yağları ve vücut yağlarını kullanıyorsun beyin bile ketonları kullanıyor buda düşünürken bile yağ yakman gerek.
- +1 yıl
Hep degil carb up günün olabilir 2 hafta da bir cikabilirsin o surecte meyve yiyebilirsin, multivitamin haplari vitamin eksikligini giderir ama kapsuller icinde seker olmamasina dikkat ediyoruz. Ketojenik diyette pek bir eksik vitaminim olmamisti aksine b12 dusuktu bu diyet sayesinde yukseldi.
- +1 yıl
Zaten 2 hafta da bile gozle görülür buyuk bir sonuc alirsin.
- +1 yıl
Rica ederim ne demek :)
+1 yılGDOlu tavuk yemektense protein tozu almak iyidir, diyeyim kısaca.
*Gecen bol olsun.*14 Yorumla- +1 yıl
akıllı kafa bir başka oluyor yaa :D
- +1 yıl
Eski sevgilim sağ olsun :) Fitnessçı olduğu için aydınlattı bu konuda beni :)
- +1 yıl
EİG için teşekkürler :)
- +1 yıl
Topluca rica ederim :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Zaten senle bu konuda önceden fikir alışverişi yaptık. Kullanım şekli, vücudun buna verebileceği tepkiler metabolik hız vs. Bir sürü etmen var protein tozunu zararlı veya yararlı kılabilecek. Programlı ve iyi bir şekilde beslenen birinin protein tozu kullanmasında pek sakınca görmem ama yinede vücudunu iyi tanıması lazım. Mesela farklı bazı sağlık sorunları protein tozu tarafından tetiklenebilir.
12 Yorumla- +1 yıl
Böbrek yetmezliği gibi birsey varsa tavsiye etmem zaten ama o kisiler gunluk diyetlerinde de az protein almalilar zaten ve doğrudan tozla alakasi olmayabilir.
Steroidler bile bilinçli kullanılırsa düşünüldüğü kadar zarar vermiyor vucuda. Dün arkadaşımla otururlen protein tozu içtim elinde sigarasını tutan arkadaşım protein tozu zararlı ya böbreklere zarar veriyor taş oluşturuyor dedi gerçekten komik bir ülkeyiz:) Sen ne sporu ile uğraşıyorsun fitness mı?
110 Yorumla- +1 yıl
Hahaha komedi bende sigara içiyorum ama protein tozu zararsiz bunu savunabilecek zekadayim çünkü arastirdim fitness ve pilatesle uğraşırim. Steroidlere gelince küre girmek psikolojik bağımlılık yapan birşeydir hep daha fazlasini istersin eger söylediğin gbi az zarar istiyorsan 2 3 hafta küre girip birakman gerekli ayni zamanda pct ye ve mct ye girmen lazim ama kimse bunlara dikkat etmiyor.
- +1 yıl
Kür şeklinde alınca büyük zararları yok ama bizim insanımız biraz gösteriş delisi başlada bırakamaz yıllarca kullanır 12 haftalık bir kür uygulayıp ara vericeksin sonra tekrar başlanabilir tabi kalp testi kan testi yaptırarak streoidin bile düzgünce kullanıldığı zaman zararı cok yokken protein tozu öldürür demek cahillik gerçekten sporla ayrı uğraşıyorsun birde bu cahillerle ayrı uğraşıyorsun en çok ailene anlatmak zor oluyor geçen gün proteinli çorba aldım annem kahroldu ölücem diye😄
- +1 yıl
hahah napsınlar haberlerde steroidden öldüğü halde oğlunun protein tozundan öldüğünü söyleyen anneler var :D Ve ayrıca steroidin zararı az demekte çok sakıncalı bunu okuyarak heveslenen kullanmaya çalışan olabilir, zararı var ama kar-zarar paydası önemli şöyle bir şey ki profesyonel değilse sırf gösteriş amacıyla basıyorsa aptallıktır. Milyon dolarlara imza atacak olan bir profesyonelse buna değeceğini düşünebilir 12 kez karaciğer nakli olan Arnold steroid kullandığıma asla pişman değilim demiştir. :D
- +1 yıl
12 haftalık küre girip ara versin diyorsun da 12 haftadan sonra artık testisler testesteron üretimini durdurur ve kürü bıraktığı zaman testo salgılamadığı için gelişemez bu yüzden steroide mecbur kalır bırakamaz. Ayrıca testesteron üretiminin durması erkekliği de bitiriyor biliyorsun.
- +1 yıl
Optimum gold standart kullanıyorum taviye ederim yorumu şimdi görüyorum :D
- +1 yıl
Tabi Mr. Olimpia seviyesindeki kişiler asla pişman değiller buna geçen gün izlediğim bir belgeselde eski bir Mr. Olimpia olan bir kişi birçok arkadaşının kalp krizi organ yetmezliği gibi durumlardan öldüğünü söylüyor ve kendisinin de birçok operasyon geçirmesine rağmen asla steroid kullandığına pişman olmadığını söylüyor. Bizde ki durum plaj vucudu yapmak istiyorum steroid kullanayım kafası ama çok yanlış profesyonel düzeyde olup şampiyonalara katılacak durumda olanlar kullanıyor streoidi biraz kas yapıyım plaj vucudu olsun diyip youtube dan falan streoid videoları izleyerek olmaz bu iş. Kaç yıldır sporla ilgileniyorsun?
- +1 yıl
Senelerdir sporun icindeyim ama supplement tuketimim fazla olmadi whey protein ve bcaa bazense kreatin yeterli. Supplementlere de aşırı para harcanmasina karsiyim steroidle zaten isim olmaz plaj vücudu icin değmez eğer üzerine düşseydim fitness bikini modeli olabilirdim ama hobi icin yapiyorum. Adamlar o büyülü hayata sahip olmak icin mecbur hissediyorlar bu yüzden pisman degiller sahip oldukları ünü ve serveti sentetik hormonlara borçlular ama sağlığın yerini asla tutmaz ne kazanirsan kazan.
- +1 yıl
10 yaşında taekwondo, kick boks ve muay thai yapmaya basladim, taekwondo asil bransimdi ve sampiyon oldum 17 yasinda biraktim sonra yoga ve pilates girdi hayatimda en son fitnessa gectim bu sure de calisthenics yapmaya basladim hobi olarak cok dalla ilgilendim. Profesyonel oldugum tek branş taekwondoydu
- +1 yıl
Ne güzel bu yaşlarda spora başlaman ben cok genç anca üniversitede fitnessla uğraştım şimdi kickboks düşünüyorum ama istediğim kadar hacim kazanamadım o yüzden şimdilik fitnessa devam gibi. Senin gibi sporla bu derece ilgilenen kızların olması çok güzel maalesef sadece sporla özellikle ağırlık sporları ile ilgilenen kesim erkekler olmalıymış gibi bir algı var senin gibi kişiler bu algı yıkacaktır eminim. Güzel bir sohbet oldu teşekkür ederim
+1 yılZır cahillik buluyorum. Çok ayrı dünyalar aynı cümlede geçmeleri dâhi hata..
Keza iddia ediyorum sık abur cubur tüketen bir insan protein tozu kullanan bir insandan daha fazla genetik zarara uğruyor. O ambalajli uzun raf ömürlü zımbırtılar daha zararlı.
Steroid konusuna hiç girmiyorum12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle ve ayrica tükettikleri beyaz ekmek bile onlarca kat daha fazla islenerek kimyasi değişmiş bir sekilde sofralara giriyor iddia ediyorum efendim beyaz ekmek protein tozundan daha fazla islem görüyor. Hergun sofralarında işlenmiş pirinci, makarnayi, ekmegi vs yiyorlar protein tozuna laf ediyorlar.
- +1 yıl
İnsan kendinde olmayanı ya da yapmaya cesaret edemediğini elestirir ya en çok, o hesap sanırım.
Protein tozu peynir altı suyundan izole edilen zararsız herkesin kullanabileceği bir üründen steroid genetik hastalıkları tedavi için kullanılan ilaclardir bunlara ulaşmak daha doğru orjinal ürüne ulaşmak çok zordur piyasa da recetesiz satışı yasak olduğu için çoğu da Türkiye de yok zaten ama millet anlamıyo profesyonel olanları protein tozu kullanıyo sanıyo 😄😄😄
13 Yorumla- +1 yıl
hahah katılıyorum gerçekten bilginiz olması şaşırtıcı evet izole whey veya consantre whey seçilmeli en az işlem görenleri bunlar eğer hidrolize kullanmak isteniyorsa firmanın garantisi önemli ayrıca merdiven altı ürünler alınmamalı ağır metallar içeriyor, ve şunu ekleyim protein tozlarının hepsi whey değildir, et proteininden, yumurta proteininden, bitkisel proteinden ve de gainer kalıbıyla karbonhidrat+protein olarak satılabiliyor.
- +1 yıl
Ve şunu belirtmek istiyorum ülkemizde winstrol, deca vs steroidler kullanılıyor hatta netten bile sipariş edenini gördüm ayrıca profsyonellerin hepsi ama hepsi kullanıyor natural yarışmacı göremezsiniz.
+1 yılProtein tozunun fazla bir zararı yok yazdıkların doğru ama daha hızlı gelişmek adına protein tozu kullanmak yerine doğal beslenme ile yumurta - tavuk göğsü - siyah pirinç - yeşil mercimek - peyniraltı suyunu direkt tüketerek vs vs vs protein almayı tercih ederim açıkcası.. Sadece doğal beslenme ve sıkı bir çalışma ile de hızlı bir şekilde de kütle arttırımı yapılabiliyor... Ha kaldı ki şöyle bir durumda Protein vücutta işlenirlen aynı zamanda da kemiklerden kalisyum da çeker ve bu ilerleyen zamanlarda da kemiklerin zayıflamasına da neden olur.. Protein ağırlıklı beslenirkende aynı şekilde kalsiyum ihtiacını da gidermekte de fayda vardır...
02 Yorumla- +1 yıl
Peynir alti suyunu kendi imkanlariyla üretebiliyorsan en ala tabi toz kullanmana kullanmana gerek yok ama bu sefer de gramaji belirleyemezsin protein tozunun bir ölçeği kac litre peynir alti sutuna tekabul ediyor bunu bilmiyorum acikcasi ve protein tozlari düşük kaloriyle yüksek protein ihtiva ediyor besinlerle karşılamaya çalışırken fazlaca yag ve karbonhidrat almis oluyoruz ayrica toz antrenmanin hemen sonunda pratik ve zahmetsiz bir ürün bu yuzden seciyorum ayrica kemiklerden kalsiyum attiracak kadar protein sentezi natural olarak olmuyor. Evet fazla proteinin zararları var ama bunu tozdan alsakta ayni, gidadan alsakta ayni teşekkür ederim yorumun icin.
- +1 yıl
Rica ederim... Yağ ve karbonhidrattan yana sıkıntım yok çünkü şöyle bir avantajim var... Günlük öğünlerimin hepsi yağsız yağ olanda ise sadece zeytinyağlı ve çok az kullanıyorum... Herşeyin dışında sabah 8-10 arası salondayım permbe ve de pazar hariç dinleniyorum haliyle ve spordan sonra ki gün içerisinde şehir içi tüm işerime yürüyerek gidiyorum ve bu da bana günlük 15 KM ortalama bir mesafeye denk geliyor... 45 günde bir düzenli kan testiş yaptırıp karaciğer ve de yağda ki kan oranları - vitamin ve de TSH değerlerimin kontrolünü sağlıyorum... Ben de teşekkür ederim böyle bir yazımda (Konu Başlığı) bulunduğunuz için... İyi Geceler...
eğer ciddi antrenman yapıyorsan ve bunu karşılayacak besin miktarlarını günlük öğünlerinle karşılayamıyorsan kullanmakta sakınca yok..
ama streoide hiç girme.16 Yorumla- +1 yıl
Steroidle isim yok ya dogal beslenmeyle sadece protein degil karb ve yag da aliyorsun protein tozlari hem daha hizli kana karışır hemde düşük kaloriyle ve zahmetsiz yüksek protein ihtiva ederler ee spor salonunda tavuk, yumurta vb yiyecek halimiz yok ha şöyle ki bazi salonlarda protein barlar var ama gerek yok kendi proteinimi kendim alirim servis sayisi olarak daha karli.
- +1 yıl
Proteinsiz bir ağırlık antrenmaninin ne kazanci olur ki bana antrenman isin ameleligi asil kas gelistirmenin yolu beslenmeden ve dinlenmeden geçiyor.
- +1 yıl
Antrenmanin sonunda kas kaybini önlemek icin protein almiyorsan o spordan hic bir verim bekleme yağ ve kas yakarak fit bir bedene sahip olamazsin onceligin yag yakarken kasları beslemek önemli. Yagdan cok kas yakiyorsan niye spor yapcaksin ki?
Bu konuda hiç yok denecek kadar bilgi sahibiyim. Ancak şu yorumu yapabilirim. Yanılıyorsam, doğru bilgiye açığım. Fikrime gelirsek, pastaneden aldığımız basit bir tulumba tatlısı bile, genetik yapısı ile oynanmış mısırdan imal edilen glikoz şurubu içerdiğinden sağlığimızı tehdit ediyorsa, bahsedilen proteinler ve içerdikleri sentetik maddeler kimbilir ne gibi sakıncalar doğurur? Ben masum olduklarına inanmıyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
bütün satın aldığın ürünlerin genetiğiyle oynanmış ve kimyasal işlemden geçirilerek kimyası değiştirilmiştir fakat protein tozları yediğin doğal gıdaların içeriğinde ki proteini alınarak aramotize edilip toz formunda satılıyor. İşlenmiş tüm gıdalardan daha az işlem görmüşlerdir zararları yok denecek kadar azdır hani proteinin de fazlası zarardır herşeyde olduğu gibi ama bunu tozdan alman veya etten alman birşeyi değiştirmiyor.
Ben zararlı diye bilirdim, savunmazdım da bunu yeteri kadar bilmediğimden, sağolasın , spora başlayacağım şu zamanlarda iyi oldu bu bilgiler
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim basarilar :)
Federasyon onaylı 2. Kademe antrenörüm, şimdi protein tozunun zararsız olduğuna dair 10 sayfa şey yazarım ama kimse anlamaz o yüzden vazgeçtim
15 Yorumla- +1 yıl
Ben de yazarim ama okumadan hala zararli, öldürür diyorlar birakalim cehaletleriyle kalsinlar cok zavallica bir durum acirim o insanlara :)
- +1 yıl
Protein tozu dedikleri şeyin aslında yedikleri peynirden yapıldığını, peynir altı suyunu kurutup aromatize edip sattıklarını bilseler, ve yedikleri cipsten topkekten bisküviden aldıkları zararlı şekeri almadıklarını bilseler keşke, ama senin de dediğin gibi anlatsak ta okumadan yine zararlı diyip geçecekler. onlara "he kardeşim he protein tozu zararlı, yaşlanınca sarkıyor" diyip geçmek lazım :)
- +1 yıl
Ben bunlarin hepsini bencelerimde anlatiyorum ama hala gerizekalica zararli oldugunu savunarak steroidlerin zararlarini protein tozunun zararlari gibi anlatabiliyorlar. Yedikleri unlu mamuller, beyaz ekmekler, cikolata, cips, kek, kola vb butun paketlenmis gıdaların besin ogeleriyle oynaniyor kimyasal isleme maruz kalarak değiştiriliyor keske bunlari tuketceklerine peynir alti suyunun tozunu tuketseler haklisin ve bu arada protein tozlarinin hepsi whey degil yumurta, sut, bitkisel, karb+protein seklinde tozlar da mevcut ama hic birinin yedikleri o paketlenmis gidalsr kadar zararı yok hele ki rafine şeker tuketen bir insanin protein tozunun böbreği bitirdigini soylemesi yok mu kopuyorum :D Proteinin limitsiz alinmasi zararlı evet ama bunu tozdan alsalarda ayni etten alsalarda ayni ayrica protein tozu düşük kaloriyle protein ihtiva ediyor icinde yağ bile yok.
- +1 yıl
Bilgili kişileri gördükçe cok seviniyorum yorumunuz icin tesekkur ederim :)
- +1 yıl
Ya şimdi adamlar kendilerini aştı sığır eti protein tozu bile var, tabi dediğin gibi sadece protein tozu değil karbonhidrat, creatin, glutamine, arginine, bcaa bir sürü şey var. Aslında steroidler bile o kadar zararlı değil dozunda kullanılınca, millet peptit kullanıyor asıl mevzu o.
+1 yılProtein tozuyla steroid arasındaki farkı bilmeyen çok kişi var ya da şu koluna vs sıvı enjekte ederek şişirenler ikisi aynı şey olmadığını bakalım ne zaman öğrenecekler
10 YorumlaSizin sayiniz artsin ya ne guzel, bazilari nato kafa nato mermer en başta canan karatay
16 Yorumla- +1 yıl
Canan Karatay'ın karbonhidrat ve yağlar hakkında ki fikirlerine katılırım ama protein tozunda epey çuvalladı o ütopya kafası yaşıyor resmen :D
- +1 yıl
Bide Steoid kullandigin esnada iyi korunursan deve dikeni enginar hapi vs iyi beslenirsen biraktigin zaman zararsiz atlatabilirsin. canli kanitlarini gordum tum testleri pozitif cikti karaciger enzimleri biraz fazla cikti o kadar. toza zararli diyen milletime bunu anlatmak imkansiz ejxjd
- +1 yıl
Millet kulaktan dolma toz kelimesini duyunca herhalde uyuşturucu uyarici maddelerle karistiriyorlar ya da su var haberlerde oğlum tozdan öldü diyen cahil ailelerden feyz almislardir ki zaten hepsinin otopsi sonuclarinda steroidden öldüğü ortaya cikti :D küre girenler iki hafta girip biraksa sorun yok ama pokunu cikaran milletiz ve bilinçsiz her yöntemi denerler igneler, kremler, haplar vs bir çok yöntemi var.
- +1 yıl
Hala araştırmadan yorum yapabiliyorlar cehalet çok acinasi bişey
+1 yılPurotein tozunu dengeli kullanırsan günlük gerekli puroteini alırsan sadece birşey olmaz
14 Yorumla- +1 yıl
evet keşke şunu anlasalar ya
- +1 yıl
BCAA Whey tavsiye ederim
- +1 yıl
bcaa da alıyorum ve belli bir miktar bcaa whey protein içinde de var, çok şart değil aslında ama ileri seviye de bcaa ve creatin alınmalı :)
- +1 yıl
Haklısın ama dozunu kaçırma ve sürekli lif ve purotein karbonhidrat alabileceğin gıdalar tüket porsiyon miktarlarında
Halen bu ayrimi yapamayanlar varsa spor yapmasinlar.
10 Yorumla
+1 yılCahil alimden bilgedir demişler :)
Gülüyorum okumadan etmeden bilgi vermeye çalışan insanlara.10 YorumlaTozun zararı çok az gerçekten ama yinede doğal. yolla almayı tercih ediyorum 1 kilo tavuk göğsü yediğinde zaten günlük proteinimi alıyorum toza ihtiyacım yok
015 Yorumla- +1 yıl
Whey protein almayinca nasil yikimi tamir ediyorsun? Tozun zarari oldugunu sanmiyorum tozun degil ama fazla proteinin bobrege zararlari var yani proteini tozdan da alsan tavuktan da alsan gunluk limitinden fazla aliyorsan bu zarardir. Ve ayrica spor salonunda tavuk göğüsú pisirme imkanin olmadigi icin kas kaybina ugrarsin yani kazanacagin kas kutlesinin %40 ini elde ediyorken %60 ini kaybediyorsun.
- +1 yıl
Zarari yok derken şunu ekleyeyim eger merdiven alti bir ürün aliyorsan agir metallar iceriyor ve zararı olabilir bu yuzden guvenilir markalar tercih edilmeli.
- +1 yıl
Protein tozunun zarari olduğunu iddia eden tekelden aldigi sigara ve alkolun zehrine hic bisey soylemezler ayrica paketlenmis aldigin tum urunlerin zarari mevcut bunlar islenmis karbonhidratlar; makarna, pirinc, beyaz ekmek veya cikolata, cips vs bunlarin zararli oldugu söylenmiyor, protein tozunun zararli oldugu soyleniyor saçmalık neye dayanarak diyorsunuz bunu izole wheyler cok az islem görmüştur ve bazi gidalarin işleme de ihtiyaci vardir ornegin satin aldigin peynir zararli degil ama islem görmüş.
- +1 yıl
Ben kimyagerim nasıl işlem gördüğünü biliyorum ayrıca dediğin gibi paketlenmiş bisküvi makarna çeşitleri de çok zararlı alkol ve sigarayı söylemiyorum bile hiç birini kullanmıyoruz ailecek yoğurt oeynir makarna çoğunu evde üretiyoruz ekmek te dahil buna tabiki protein tozu da bunlar kadar zararlı değil belki ama mümkün oldukça işlenmiş gidadan uzak duruyorum tavuk göğsü için olan tavuklar bile bizim kümesten alıp kesiyoruz 😊 amacim sana muhalefet olmak değil yanlış anlama tam tersine paylaşımlarını çok begeniyorum
- +1 yıl
Begendigin icin teşekkürler peki şehir hayatinda nasil bu kadar natural yasayabiliyorsunuz. Nerde yaşıyorsunuz? Çok merak ettim hayal ettiğim bir hayattir tum kimyasallari hayatimdan silmek ama imkansiz iste ayrica sigarayi bende tüketiyorum saglikli beslenip, spor yaptığım halde. Ve her kullandığım seyi savunmam zararlarini ve yararlarini ayiririm.
- +1 yıl
Ouww korkunç nasıl yaptin bunu hahaha :D Zararlarini soyledigim halde bende çöp beslenirim bazen ödül günlerim vardir çikolata zaafi bende de var malesef ama yag yakma donemimin hergununu 20 gr altinda karbonhidrat alarak geçirmiştim. :D
- +1 yıl
Sana bir tavsiye vereyim bu arada mümkün oldukça peynirden uzak dur ülkedeki üretilen süt peynirntalebini karşılamıyor bu yüzden sahte peynir üretiyorlar 😊😊 lüleburgaz tarafına gelirsen güzel bir köy kahvaltısı yaparsin bizim ciftlikle sevgilinize getir ki kıskançlık olayı olmasi n sonra 😊😊😊😊
- +1 yıl
hahah teşekkür ederim köy kahvaltısı yapmayalı uzun zaman olmuştu bu arada sevglimin kıskanç olduğunu nasıl bildin ki? :D Ben de doğalını isterim aslında inek sütünden peynir altı suyu çıkararak tüketebilirsin sende ille natural olmak istiyorum dersen zaten whey protein tozları peynir yapımında çıkan sudan oluşuyor. :)
- +1 yıl
evet bunu da bildin taekwondo, kick boks ve arada muay thai yaptım. Taek asıl branşımdı 6 sene sürdürdüm fakat sen beni tanıyorsun gibi geldi bana :D
- +1 yıl
Gerçekten tanımıyorum tahmin ettim sadece gücünden dolayı diğer sorularında güçlü olduğunu farketmiştim bu arada soruma görüş yazabilir misin En iyi cardio sporu nedir? ↗
- +1 yıl
whey marka değil aslında sütten üretilen bir protein sütte iki çeşit protein vardır şöyle açıklayım %70 i kasein iken %30 u wheydir. Whey peynir yapım aşamasında caseinden ayrılır, whey caseinden daha hızlı emilim sağlar, tozlar içerisinde wheyler de 3 e ayrılır izole whey, consantre whey, hidrolize whey yani toz seçimi yaparsınız izole whey tercih edilmeli besin ögeleriyle oynanmamış en natural tozlar izole ile consantredir, Whey bir marka değil çeşittir kısaca :)
Yanlş protein tozunun tek zararı karaciğer yaplanmasıdır tabiki dozunu aşmadığınız sürece
01 Yorumla- +1 yıl
Karaciğeri yaglandiracak yag ve kolestrol tozda yok ki nasil yaglandiriyor?
Zararlı olup olmadığını bilemem ama, mantıken kolay ulaşılan hiçbir şey sağlıklı olmuyor...
05 Yorumla- +1 yıl
Kolay ulaşılan derken sen protein tozuyla çok kolay kas gelişiyor mu sanıyorsun yine anaboliklerle karıştırdınız.
- +1 yıl
güldürdün :D
+1 yılSpor Zaten Sağlıklı Yaşam İçin İlaç Gibi Şeyleri Kullanıp Sağlık Açısınıdan kötü
08 Yorumla- +1 yıl
protein tozları ilaç değildir. İlaç olanlar steroidlerdir yani sentetik hormonlar.
- +1 yıl
Protein tozu da zararlı bir yerde 👍👍
- +1 yıl
Hayat işte naparsın ama Vucut geliştirmek için yapmıyoruz onu yaşamak için yapıyoruz
- +1 yıl
İstersen sen saydıkları yeme 😂😂yapamazsın çünkü çok tüketiyorsun
- +1 yıl
Ben sigara ve alkol dışında zararlı bir şey bünyeme sokmuyuyorum organik besleniyorum yaptığım şey zararlı bile olsa yaparım ama zararlı ve zararsızı ayırt edecek bir beyin lazım. Cahile laf anlatmak boşa iştir cehaletle vücutta gelişmez çok kasma
- +1 yıl
Onları yiyerek uzun ve sağlıklı yaşamayacaksın zaten boş yorum atma.
- +1 yıl
Ben zaten ölüyüm 😂😂
- +1 yıl
Yaşamıyorum zaten 😂😂
+1 yılTozla mı yaptın diyen arkadaşlar okusun bunları.
14 Yorumla- +1 yıl
tozla mı yaptın diyenlere aşırı gülüyorum toz sadece kaslara gereken proteini ihtiva ederek zarar görmüş kas dokunusunu tamir ediyor yani antrenmansız kilo kilo protein tozu içsinler asla kas gelişmez.
- +1 yıl
Aaa hiç olur mu? bir içiyorsun tozu,5 dakikada Arnold gibisin (!). :D
- +1 yıl
hahaha cahiller keşke ölse insan bilmediği duymadığı bir şey hakkında yorum yapmamalı ya acıyorum bu insanlara :D
- +1 yıl
Aynen. :D
- Spor konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSporcu bu katkı şeylerini içmemeli. Sonrası fena oluyor. Kortizonları biliyorum yaşlanınca şaftını kaydırıyor insanın
011 Yorumla- +1 yıl
Protein tozu elde edilirken proteinin kimyası değişmiyor besin ögeleri aynı kalıyor bence sedanterler beyaz ekmeği ve işlenmiş gıdaları kessin protein tozundan daha fazla kimyasal işleme maruz kalarak kimyaları değişiyor.
- +1 yıl
Değişiyor ya, bana hastanede ondan veriyorlardı, şaftın kayıyor 😂
- +1 yıl
Yaşlanınca etkisini gösteriyor sporcularda, hastalarda hemen çünkü yüksek doz alıyoruz
- +1 yıl
yüksek dozu sen tozdan da alsan etten de alsan zarar böbrekleri yoruyor fazla protein size ne için verildi? Protein tozları ilaç değildir yan etkileri pek görülmez adı üzerinde gıda tavsiyesi yaşlanınca pert olanların çoğu başka sentetiklere başvurmuştur yine steroid giriyor devreye
- +1 yıl
Yemek yemiyordum takviye ediyorlardı ama sonuçta toz. Kimyasal onlar da. Çaresiz kalınca alınmalı.
- +1 yıl
Yediğin yiyeceklerde kimyasal ve işlenmiş onu o kadqr düşünüyorsaniz paketlenmis ürün satın almayin.
- +1 yıl
Süt tozu gibi bir şey bu da. Konu sporcular. Normal insana kalsa bu kadar şey yapmanın ben taraftarı değilim ama hastanelerde konserve yemek veriıdiğini de hatırlatayım kanser hastalarına
- +1 yıl
Insanlar cips, cikolata, beyaz ekmek ve pirinc tuketecegine protein tozu tuketsin protein tozunun icinde insan vucudunun uretmedigi aminoasitler var faydasi olur zarari olmaz.
- +1 yıl
Kusura bakma bu tezini kabul etmeyeceğim.
- +1 yıl
Ekmeğin ne sartlarla yapildigi ortada hijyen bile yok iyy elden ele gezen seyi yiyorsunuz ayrica bugdayligi bile kalmiyo kimyasal islemlerden sonra
- +1 yıl
Protein tozları sanki doğada bulunuyor. Öyle konuşuyorsun ki sanki çölden toplayıp getiriyorlar.
Doktorlar senden akılsız değil, yemek yerine protein ye derlerdi. En iyi fizik de doğal şeylerel olur, tozla mozla değil
Spor konusunda 346 cevap paylaştı. Doktor kontrolsuz kullsnilan maddeler tehlikelidir tavsiye etmem
00 Yorumla
+1 yılTakviye yapiyorlar kisa zamanda olsun diye
12 Yorumla- +1 yıl
hayır aslında emeklerini karşılasın diye takviye yapıyorlar takiyesiz spor ameleliktir çünkü
- +1 yıl
Haha :) ameleyiz hepimiz :)
+1 yılKanka bilmem ki dhdhdh
10 YorumlaDogrurudurr her seyin en natureli makbul
10 Yorumla
+1 yılŞehir efsanelerine kanmıyorum trainerım sayesşnde
10 Yorumla
+1 yılEline saglik harikasin
10 YorumlaBen kullanıyorum hiçte problem çekmedim
10 Yorumla
+1 yılDüzenli kullanirsan zarari yok.
00 Yorumlasağlık adına sağlıksızlık bu.
00 Yorumla
+1 yılaşırı sağlıksız kötü sonuçlar ortaya çıkabilir
04 Yorumla- +1 yıl
aşırı sağlıksız olanlar tozlar değildir kesinlikle doğal gıda takviyeleridir yanlış bilinçlenmeyin zararı olanlar ise sentetik hormonlar, steroidlerdir.
- +1 yıl
ben zaten steroide dedim sağlıksız diye
- +1 yıl
Keşke basta belirtseydin tamam :)
- +1 yıl
tam okumadım ya ondan :D
Takviye için kullanılıyor
10 YorumlaDoğal en iyisi. Kalb dayanmaz her zaman.
00 YorumlaSpor konusunda 593 cevap paylaştı. Hic bilgim yok
10 YorumlaSağlıksız kesinlikle
11 Yorumla- +1 yıl
Sagliksiz olan nedir?
Güzel
10 Yorumla
+1 yılDoğal spor en iyisi
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar