Su düzeni nasıl olmalı :)
Birde degişik spor videolarıda önerebilirsiniz
Birde aç karnınamı tok karnına mı aksam mı sabah mı :)
Birde degişik spor videolarıda önerebilirsiniz
Birde aç karnınamı tok karnına mı aksam mı sabah mı :)
ben sabah uyanınca hemen 1bardak ılık su içiyorum tüm hücreler canlansın diye ondan sonra spor yapıyorum spordan sonra 2bardak su içip duşa giriyorum tansiyonum dengeleniyor bikaç saat sonra 1 bardak daha su içiyorum mekik cekyorum ve uyumadan önce 1bardak daha içiyorum yani günde en az 5 bardak:)
Önce ve sonra içersin,arada da içebilirsin sorun olmaz.
Spor yapmadan önce ve yaptıktan sonra sık sık içmelisin.Zaten sık sık içersen spor yaparken de pek susamazsın, spor yaparken arada bir yudum yudum içersin.
Sporu kesinlikle aç karnına yapman gerek.En iyi zaman senin kendini en iyi hissettiğin zaman ama yemekten en az 1,5 saat geçmiş olsun.
Rica ettim <3 :)
Her sabah 6km. koşan biri olarak diyorum ki,
Suyu spordan sonra iç, yemeği de spordan sonra ye.
Çünkü, spordan önce ve spor sırasında yiyip içersen, diyaframa baskı oluyor ve tıkanıp kalıyorsun.
Zamanını sen belirle, ama sabahları daha zinde oluyor insan. :)
Cevap
18Cevap
Sporu aç karnına yapmak sağlığına zararlı. Bayılma tehlikesi var bünyeyle oynuyorsun. Kilo kaybı çok olur ama sağlıksız olur. Suyunu ihmal etme koşu bandına çık devamlı susadığında götür. Mümkünse kendini aç hissetmiyorken spor yap. Bak tok karnına demiyorum aç hissetmiyorsan diyorum. Akşam sabah ne zaman yaptığın önemli değil.
"Terli Terli su içmeyin, yoksa hasta olursunuz"
-İlkokul hocam.
cut.
Spor tok karnına yapılmaz zaten.Akşam yapılırsa da uykuyu açar.Sabah yapılması ve tok olmadan yapılması ideal.Öncesinde su içmek daha iyi.
spor esnasındada sonrasındada günün herhangi bütün bölümünde itinayla iç spor yapıypsan 3 litre içmen gerek günde
Spor yaparken içmek vücudun dengesini koruyabilir ben yaparken içiyorum
Sporun zamanına bağlı,uzun süreliyse spor yaparken içilmeli ama mideyi rahatsız ediyor,değirmen gibi ses geliyor :D
ayakta su içmeyeceksin oturarak iç ne zaman içersen iç
terli terli su icme hasta olursun :)
cok su icme koşamassın :)
dengeyi kur :)
hayatta spor yapmadım süraiden su içerim fit bir vucudum var
Sen spor yapma boşver
Yapma böle şeyler milletin ortasında anlayacaklar AaAAAaaaA
Hem öncesinde hem içinde hemde sonrasında günde sık sık su içerek 2-3 litre iç.
yeterli gördüğün kadar önce ve sonra ya da sürekli az az içmelisin. zayıflamak için yapıyorsan aç karnına, normal günlük bir sporsa biraz birşeyler atıştırıp yapmalısın.
Hello...
Gün içinde en az 3 litre icilmeli.. Kişinin genetik yapısi spor vs bunu arttirabilir.. gun icinde aralikla icilmeli.. spor esnasinda cok tuketilmemeli
hem yaparken hem sonra içebildigin kadar sık
sabah sporu daha iyidir suyu da sonra icmeli
En iyisi hiç yapılmamalı
sık sık içilmezse böbreklerde sorun olur
spordan önce iç :)))
zevk suyundan mı bahsediyorsun ?
farketmez bol bol iç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar