Aslında en büyük kızgınlığım kendime :( Kendimden cok başkalarına değer veriyorum her defasında

ve hiç akıllanamadım. Sevgilimin derdini.ailesini.borcunu.harcını.arkadaslarıyla olan sorunlarını.iş hayatındakı problemlerini.parasının yokluğunu.heeerr şeyını düşünen bir insandım. ve butun bunlara rağmen ne değerım varmıs ne kıymetım . bıde bana demesın mı anlayıssın bıktım artık senın çenenden . benın yaptığım fedakarlğın hıc bırını o bana yapmadı ve duyduklarıma gordıuklarım cabası..bide telefonu yuzume kapatıyo. Bana yardım edin arkadaslar akıl verın nolurr
Aslında en büyük kızgınlığım kendime :( Kendimden cok başkalarına değer veriyorum her defasında
Cevapla