İcimde bitmeyen bir kin öfke var hayatımdaki insanlar hata yaptıkca icimden cok asırı tepkiler verip düsünüyorum neden sizce?

Aslında bunu yazmaya cok utanıyorum. Gün icinde sürekli birilerine kinlenip öfkeleniyorum. Aslında gercekten iyi biriyim derdim tasam falan yoktur. Ama sürekli birilerinin yaptıgı bir davranıstan kinlenip o kişi hakkında öfke duyuyorum. Kendimi böyle durumlarda telkin etmeye çalısıyorum abartma kızım ya sacmalama o kadar da degil böyle düsünmemelisin diye. Ama sanki böyle icimde bir öfke topu var o böyle sürekli birilerine karsı kinlenmem öfkelenmem icin büyüyor sonra bu durumun yanlıs oldugunu idrak ettigimde kayboluyor. Neden oluyor sizce? Lütfen yargılamayın
İcimde bitmeyen bir kin öfke var hayatımdaki insanlar hata yaptıkca icimden cok asırı tepkiler verip düsünüyorum neden sizce?
Cevapla