Bunu yazmak biraz zor ama gerçekten kendimi sorguladığım bir konu. Bazen ani bir öfke ya da kıskançlık hissi geldiğinde kontrolümü kaybediyorum ve karşımdaki insana çok sert veya kırıcı davranabiliyorum. O an sanki düşünmeden hareket ediyorum.
Ama sakinleştiğimde yaptıklarımdan gerçekten çok pişman oluyorum. Neden böyle davrandım? diye kendime kızıyorum ve karşımdaki kişiden özür dileyip affettirmeye çalışıyorum. Fakat bazen aynı durum tekrar yaşanabiliyor. Aslında kimseyi kırmak istemiyorum ama o öfke anında kendimi durduramıyorum gibi hissediyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Öfkenizi veya kıskançlığınızı o anda nasıl kontrol ediyorsunuz?

12 Mart , 2026 Perşembe 00.24
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer