Öfke anında sevdiğim insanları kırıyorum, sonra çok pişman oluyorum. Benim gibi olan var mı?

Bunu yazmak biraz zor ama gerçekten kendimi sorguladığım bir konu. Bazen ani bir öfke ya da kıskançlık hissi geldiğinde kontrolümü kaybediyorum ve karşımdaki insana çok sert veya kırıcı davranabiliyorum. O an sanki düşünmeden hareket ediyorum.

Ama sakinleştiğimde yaptıklarımdan gerçekten çok pişman oluyorum. Neden böyle davrandım? diye kendime kızıyorum ve karşımdaki kişiden özür dileyip affettirmeye çalışıyorum. Fakat bazen aynı durum tekrar yaşanabiliyor. Aslında kimseyi kırmak istemiyorum ama o öfke anında kendimi durduramıyorum gibi hissediyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Öfkenizi veya kıskançlığınızı o anda nasıl kontrol ediyorsunuz?

Öfke anında sevdiğim insanları kırıyorum, sonra çok pişman oluyorum. Benim gibi olan var mı?

12 Mart , 2026 Perşembe 00.24

Öfke anında sevdiğim insanları kırıyorum, sonra çok pişman oluyorum. Benim gibi olan var mı?
Cevapla