Merhabalar Herkese🌸

Benim ani sinirle heryerden engelleyip sonrasında "keşke bu kadar fevri davranmasaydım" dediğim oldu
Merhabalar Herkese🌸

Benim ani sinirle heryerden engelleyip sonrasında "keşke bu kadar fevri davranmasaydım" dediğim oldu
Hayır, yok. Birini hayatımdan çıkarmadan önce iyice düşünür öyle emin olurum yapacağım şeyin doğruluğundan. Bir anlık öfkeyle en fazla birilerinin kalbini kırarım, hayatımdan çıkarmayı düşünmem.
Canım çok yanmazsa öyle bir karar almam kolay kolay. Canımı yakan olduysa da verdiğim karardan pişman olmam çünkü biliyorum ki o noktaya geldiyse sabrım gerçekten fazla zorlanmıştır ve vicdanım rahattır
Evet bunu yaptım. Tam pişman olacaktım ki aslında tanıdığım gibi olmadığını gördüm. İş ortamı cidden değişik bi kaos içeriyor. Fevri davranmasam belki de göremeyecektim bunu
İş ortamı fena cidden
Hayatımdan çıkardığım için pişman olduğum biri yok ama hayatıma almadığım için pişman olduğum biri oldu uzun zaman önce 😕
Cevap
18Cevap
hayır birini çıkartıyorsam geri almam
Benim olmadı. Sonrasının üzerine pek düşünmem. Yolları ayırmadan önce düşünüp kararımı vermişimdir.
Evet, çok sevdiğim bir arkadaşıma böyle davranmıştım
Çok sabırlıyım. Öfke kontrolüm de çok iyidir. Birini hayatımdan çıkardıysam asla geri dönüşü olmaz ve pişman da olmam🥳
hayır, yok.
bir anlık öfkeyle çıkarmam konu üzerinde düşünürüm bende limiti dolduysa o ayrı.
Birisini engellersem benim için bitmiştir. Öfkeyle kimseyi hayatımdan çıkarmam ama yanlışı varsa gözünün yaşına da bakmam.
yok. fevri hareket ederim, kavga ederim bu doğru ama hayatımdan çıkarmak için çok düşünürüm
Hayatımdan çıkardığım hiçbir insan için pişman olmadım.
Öyle biri olmadı, olsa da bir anlık öfke değildir o birikmiş duygulardır.
Hayır beni o kadar öfkelendirdiyse hayatımdan çıkmayı hakediyordur
Öfkem birini ansızın hayatımdan çıkaracak kadar büyük olmaz ya saman alevi gibidir
Eskiden olurdu fakat şöyle baktığımda zerre üzülmeye değmeyeceğini fark ettim ve üzülmüyorum
Hayır yok, iyi ki de çıkarmışım keşke daha erken çıkarsaydım
Hayatımdan çıkardığım için pişman olduğum kimse yok
bi anlık öfkeyle çıkarmam ki , birikmişimdir
Evet, onun da etkisi olabiliyor
Anlık öfkeyle hareket etmem ben. Canımı sıkması kafi
ben aşırı fevri bi insan olduğum iiçn herkese karşı böleyim
Hayır öyle bişey yapmadım Allah yaptırtmasın. Kafamda soru işareti bırakmayı sevmem
Hayır kimseyi çıkarmadım onlar kendisi çıktı
Hiçte pişman değilim
Yok valla şükür hepsi haketti
Bir anlık öfkeyle hayatımdan çıkardığım hiç olmadı
Hiç olmadı seve seve çıkardım
yok. Çıkartmıssam haklıyımdır.
Çıkardığım çok oldu ve hiç pişman değilim.
Hayır öfkeyle hiçbir şey yapmam
Yaptin hatirlamiyorsun belki de
Yoo yapmadım
Bir anlik ofke ile kimseyi hayatımdan çıkarmadım
Hayır yok
Hayır. Birini hadi ordan ettiysem iyi yapmışımdır.
Hayır yok iyi ki de çıkarmışım.
yok aşkito
Hayır yok haketmistir
Hayır
Evet var
Hayır olmadı hiç.
Vardı
yok..
Yoktur
Yok..
Yok.
Hayır yok
Evet
Yok, hiç olmadı
yok.
ön yargı kötü bişe
Var maalesef 😔
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?