Kişilik & Karakter Öfke ile istemsiz yaptığınız bir olay oldu mu? Olduysa pişman olduğunuz mu? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor "Öfkeyle kalkan, zararla oturur."Siz öfkeyle kalkıp zararsız oturdunuz mu djdjdjd Öfke ile istemsiz yaptığınız bir olay oldu mu? Olduysa pişman olduğunuz mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet eskiden olmuştu bu yüzden de sakin kalmayı denerim 0 0 Yorumla
_Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Olay değil de bazen söz olabiliyor. Gerçi bir ara pişman olsam da yine hak ettiğini düşünüyorum. Zaten ilk başta ağırına gitse de kendi de "Sen haklıydın."demişti. En kötüsü de bu, fark ettiği hâlde aynı şekilde devam etmek. 0 0 Yorumla
boslukhs Takip Et Xper 6 Yaş: 125 , eic 100% +1 yıl Oldu öfkeliyken mantıklı düşünemiyorum 0 0 Yorumla
Gülümse001 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Öfkeyle kalkan zararla oturur demiş atalar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet eskiden olmuştu bu yüzden de sakin kalmayı denerim
Olay değil de bazen söz olabiliyor. Gerçi bir ara pişman olsam da yine hak ettiğini düşünüyorum. Zaten ilk başta ağırına gitse de kendi de "Sen haklıydın."demişti. En kötüsü de bu, fark ettiği hâlde aynı şekilde devam etmek.
Oldu öfkeliyken mantıklı düşünemiyorum
Öfkeyle kalkan zararla oturur demiş atalar
Cooook