Öfke ile istemsiz yaptığınız bir olay oldu mu? Olduysa pişman olduğunuz mu?

"Öfkeyle kalkan, zararla oturur."
Siz öfkeyle kalkıp zararsız oturdunuz mu djdjdjd
Öfke ile istemsiz yaptığınız bir olay oldu mu? Olduysa pişman olduğunuz mu?
Cevapla