İnsan sevdiğine bile öfkeli anında istemeden kötü şeyler söyleyip kötü dileklerde bulunabiliyor siz hiç bunu yaşadınız mı?



Beddua etmemde koç burcu olmamdan dolayı ani sinirlerim cok olur. Sonradan pismanliklarimda. Sonra ne pisman olucam deyip gururlanmalarimda. Anlayacagin icimde kendimle bogusuyorum.
ÖZDEMİR ASAF candır ya 💜💛💚💙💖💗💓💕💕❤️
Yaşamaz olur muyum Allah'tan tutmuyor benim beddualarım çok nadirdir ettiğim bedduadan pişman olmadığım :)
Arkadaşa ettim ben çarpıldım daha etmem 😄
Cevap
18Cevap
Çok kere hep sonunda bir pismanlik sonra Allah kalbimi biliyor diyerek üzüntü giderme ☺
kolay kolay beddua etmem Allahım sana havale ediyorum derim en fazla
Oldu maalsef.
Zalimler hariç kimeye kötü dua etmemek lazım
Düşündüm de hayır pişman olmamışım. Çünkü beddua ettiğim kişiler bunu gerçekten hak edenlerdendi..
Valla hiç hatırlamıyorum.. Belki yapmisimdir ama sanmam.
O an sinirimi dökmem lazım ki birdaha konuşabileyim kin duymiyim 😊
Ayıpsın tabiki söylerim ama sonra tövbe tövbe derim
Sevdiğim sürece ne olursa olsun kötü söylemem. Onun yerine çeker giderim. Kötü söz söylüyorsam aklımda bitirmişimdir artık onu
Çok oldu * kızı diye saatlerce sövdüğüm zamanlar ama sonra pişman oldum ve düşündüm bu küfürleri ettiğimi bilse kesin beni terk ederdi dedim içimden.
zaten öfkeli olmadığı anda isteyerek beddua eden insanda bir sıkıntı vardır :)
İlk basta olmustum ama simdi iyiki etmişim diyorum arkasındayım
Öfkenin sonu hüsrandır düşünerek konuşmak mantıklıdır hanfendi
Oldum la rakıyı keşfedene bedduam oldu sonra pişman oldum.
Hayir hic olmadi cunku pkk dan baskasina beddua etmem
Hayır... Beddua etmem ben
Beddua etmem küfür ederim :)
ne kadar öfkelensemde beddua etmem
Evet sonradan pişman oldum
Beddua etmedim edersemde pişman olmam ;)
Beddua etmem hayatımdan silerim
Pismanlik duydugum olmadi hic 😉
Ben söverim pişman olmam
hayatta kimseye beddua etmedim
beddua etmem ben
çok oldu
hemde cooook cooook
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar