Siz hiç öfkenizi kontrol edemeyip söylediklerinize pişman olduğunuz anlar yaşadınız mı? O an ne yapardınız?

Siz hiç öfkenizi kontrol edemeyip söylediklerinize pişman olduğunuz anlar yaşadınız mı? O an ne yapardınız?

Ben bazen öfkelendiğimde önce susuyorum ama içimde fırtına kopuyor. Sonra fark ediyorum ki söylediklerim yanlış anlaşılabilir ya da kırabilir. Bir keresinde öfkeyle bir arkadaşımı kırdım, sonra uzun süre özür dilemek zorunda kaldım. O günden sonra, öfkem geldiğinde önce derin bir nefes alıp, kendime 5 dakika süre veriyorum; çoğu zaman o 5 dakikada sakinleşip, daha doğru ve yapıcı şekilde konuşabiliyorum.

#kişilikvekarakterebru2777

Güncellemeler
7 ay
❤️❤️
Siz hiç öfkenizi kontrol edemeyip söylediklerinize pişman olduğunuz anlar yaşadınız mı? O an ne yapardınız?
Cevapla