Bazen kendime çok kızıyorum insanları incitiyorum neden böyleyim lan ben?

Kendimi bıçaklayasım geldi bugün yemin ederim bıçağı elime aldım korkumdan kesemedim kendimi bangladeşli bi çocuğu üzdüm ne ara aşık oldu bilmiyorum oyunda tanıştık arkadaştık 3. Gün aşık olmuş söyledi olmaz falan dedim baya üzüldü hayat şartları zaten zor bi de ben üzdüm çocuğu kendimden nefret ediyorum ya

Bazen kendime çok kızıyorum insanları incitiyorum neden böyleyim lan ben?
Cevapla