Neden böyleyim insanları üzmek hoşuma gidiyor?

sevgili yapınca aldatıyorum ya da üzüp ağlatıyorum. Sevdiğim kişi üzülünce hoşuma gidiyo beni sevdiğibi önemsediğini hissediyorum. Birini üzmek hoşuma gidiyo. Bi flörtum vardı 2 defa yol verdim ilkinde ağlatmıştım yine yol verdim. Üzülmesi için elimden geleni yapıyorum

Neden böyleyim insanları üzmek hoşuma gidiyor?
Cevapla