Neden sizce her anlamda kimseye yanlış yapmama rağmen gönül işlerinde üzülen taraf ben oluyorum?

Yani her şeyi olduğu gibi anlatıyorum her zaman olduğum gibiyim ama sürekli farklı muamelelerle karşılaşıyorum ve bu karşılıklı mutlu uyumlu birbirine sadık olan çiftler nasıl beceriyor nedne hep gönül işlerinde beceremiyorum yani ben asla kendimi olduğumdan farklı göstermiyorum ama hep arkamdan farklı farklı olumsuz muhabbetler duyuyorum ve bir türlü diğer mutlu çiftler gibi düzgün biri karşıma çıkmıyor ben hep dürüst kimseyi aldatmamamaya çalıştım bu zmana kadar ama karşıma hep güvenilmez bana kötü davranan insnalar çıkıyor nerde hata yapıyorum sizce
Neden sizce her anlamda kimseye yanlış yapmama rağmen gönül işlerinde üzülen taraf ben oluyorum?
Cevapla