Herkese iyilik yapıyorum ama karşılık olarak kötülük buluyorum? Ben nerede hata yapıyorum ki?

Arkadaşım derim bagrıma basarım gerekirse çıkartıp para bile veririm ihtiyacı olunca kırmamak üzmemek için özen gösteririm ama yine ben kotu oluyorum yine ben laf yiyorum. Yaptıgım iyiliklerin karşılıkları bana hep kötülük olarak dönüyor nerde yanlış yapıyorum.
Herkese iyilik yapıyorum ama karşılık olarak kötülük buluyorum? Ben nerede hata yapıyorum ki?
Cevapla