İyilik yapıyorum kötülük buluyorum ama olsun önemli değil ?

Biliyorum herkese iyilik yapma diyeceksiniz ama olsun ben yapacağım çünkü benim özümde iyilik var. Bilemezsin belki dost oluruz bilemezsin belki düzelir, olmasa da en azından iyilik yaparak mutlu olurum. Evet insanlara iyilik yapıyorum fakat kötülük görüyorum. İnsanlara saygı yapıyorum onlar bana saygısız davranıyor olsun onlar beni ahmak bilsinler ben kalbimde ALLAH'IMI taşıyorum mutluyum. Elbette gün gelir onlar da daha kötülerini yaşarlar. Yaşasalar da akillanmiyorlar tabi. Olsun akrebe yardım edip elini uzatsan o seni yine sokacak. Yani kötülerin fıtratında kötülük varsa benim de fıtratımda iyilik var. Şunu kesinlikle biliyorum ki birisi en ufak dahi başkasını üzse ilahi adalet kesinlikle gerçekleşiyor. Etme bulma dünyası. O yüzden biz safımızı belli edelim ki iyilerden olalım. Bırak onlar sözde büyük insanlar olsun. Biz Rabbimizin katında değerli olalım. Üstünlük takvadadır ama çoğu bunu bilmez... Ve son olarak iyilik yapana iyilik yapmak güzeldir, iyilik yapmayana iyilik yapmak daha güzeldir, kötülük yapana iyilik yapmak ise en güzelidir lakin her babayiğidin harcı değildir !
İyilik yapıyorum kötülük buluyorum ama olsun önemli değil ?
Cevapla