Aldığım tüm kalorileri yakmak yararlı mı zararlı mı?

Arkadaşlar merhaba ben gün içinde yaklaşık 2000-2500 kalori arası besin alıyorum ve bunu hesaplayıp tüm kalorileri bisiklette yakıyorum yani oturduğum yerden 5-6 saat kadar bisiklet çevirip tüm aldığım kalorileri yakıyorum.Sizce bunun bir sakıncası var mıyada yararlımı?
Aldığım tüm kalorileri yakmak yararlı mı zararlı mı?
Cevapla