Arkadaslar gittigim spor salonu doktoru vucudumda yaglanma oldugunu soyledi ve haftada 3 gun 35-40dk kardiyo onerdi. Ayrica yag yakma nabiz araligiminin 133-155 atim oldugunu soyledi. Kardiyo ile ilgili asagidaki konularsa aklima takildi;
* Gunde 35-40 dk yerine 60 dk kardiyo yapip kendimi zorlamaman yanlis mi olur?
* Ben salona 20dk suren bisiklet yolculugu ile gidiyorum. Bu sureyi kardiyo egzersizi olarak dusunmeli miyim? Yoksa salonda bu sureyi dikate almadan 35-40dk kardiyo yapmali miyim?
* Nabzim belirtilen araligi gecerse yag yerine protein mi yakmaya basliyorum. Bu araligi gecersem tempomu dusurmemi mi onerirsiniz?
* Son bir soru olarak; spor sirasinda nabiz takibimi cihazin (mesela kosu bandinin) kendi algiliyicisina gore yapmam dogru mudur? Bunlar guvenilir olcum yapiyor mu? Yapmiyorsa nabzi mi nasil takip edebilirim?
* Gunde 35-40 dk yerine 60 dk kardiyo yapip kendimi zorlamaman yanlis mi olur?
* Ben salona 20dk suren bisiklet yolculugu ile gidiyorum. Bu sureyi kardiyo egzersizi olarak dusunmeli miyim? Yoksa salonda bu sureyi dikate almadan 35-40dk kardiyo yapmali miyim?
* Nabzim belirtilen araligi gecerse yag yerine protein mi yakmaya basliyorum. Bu araligi gecersem tempomu dusurmemi mi onerirsiniz?
* Son bir soru olarak; spor sirasinda nabiz takibimi cihazin (mesela kosu bandinin) kendi algiliyicisina gore yapmam dogru mudur? Bunlar guvenilir olcum yapiyor mu? Yapmiyorsa nabzi mi nasil takip edebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar