Ben 10 tane bile yaptıktan sonra çok yoruluyorum ve mola veriyorum birkaç dakikalık.
Faydasını yine de görür müyüm, yoksa aralıksız mola vermeden mi yapmalıyım?
Faydasını yine de görür müyüm, yoksa aralıksız mola vermeden mi yapmalıyım?
görürsün niye görmeyesin max 10 yapıyorsan setlere böl 10x5 yap mesela sonra zamanla vücudun 10 tekrarın az geldiğini sana hissettirir o zaman sayıyı arttır
10 tane yaptıktan sonra 30 saniye mola verip 10 tekrar daha yapman lazım
dinlenmeden yaparsak daha mı doğru olur? daha çok mu faydasını görürüz?
çok teşekkür ederim
Mola verceksin tabi. ben pek finlenmeden yapiyom agirlik azaltiyom
dinlenmeden yaparsak daha mı doğru olur? daha çok mu faydasını görürüz?
çok teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Bacaklarda kas yapıyor diye duymuştum.
genelde 5 dk yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar