Spor yapmaya başlayınca insan daha çok mu acıkıyor?

arkadaşlar 10gün oldu spor yapıyorum haftanın 4 günü gidiyorum.ama sanki daha çok acıkıp yemek yemeye başladığımı düşünüyorum.sizce bu olağan bir durummu.normalde az yerdimde şimdi ona oranla daha çok.tabi abartılacak kadar değilde
Spor yapmaya başlayınca insan daha çok mu acıkıyor?
Cevapla