Sorum sporu sevenlere, 0 bacak acmak istiyorum az kalmiş yardımm...:-) ?

Arkadaşlar 0 bacak açmak istiyorum. Önce yan tarafa aciyorum en az 2 şer dakika tutuyorum o şekilde sadece birkac santim kalmiş... Düz açmak içinse ölctüm nerdeyse 13 sm.. Fazla agrilarim olmuyor ısındıktan sonra geciyor, ayrıca evimde isvec merdiveni de yok dolabin üstüne bacaklarımı tek tek uzatarak esnetiyorum hergun:-) Ek olarak yoga yapiyorum onunla birlikte yine bacak açma hareketleri yaparak yine esnetme hareketlerine geciyorum.. Sizce bu şekilde acabilecekmiyim? Birilerden duymuştum bacak açmada en zor birkac santim kaldıgında acabilmek, cok sabır irade ve agrilara dayanma gucu olması gerektigini, ama cok çaliştigim halde hiç agrilarım olmuyor gayet iyi hissediyorum kendimi. Bu normal mi? Sizce ne kadar zamanda acabilecegim?
Sorum sporu sevenlere, 0 bacak acmak istiyorum az kalmiş yardımm...:-) ?
Cevapla