1 ay

Sadece yürüyüş için dışarı çıkmak, depresyonda hissederken gerçekten dışarı çıkmış sayılır mı?

20 gündür doğru düzgün çıkmıyorum. Depresyonda gibi bir şey hissediyorum. Şu an üşeniyordum, normalde gezmeyi tozmayı severdim, normal dışarı çıkıyordum ama şu an biraz daha zor geliyor. Bugün dışarıda yürüyüş yapmak istiyorum, dışarı çıkmış sayılır mıyım? Spor yapan biriyim ama gezmek için çok pozitif hissetmiyorum o yüzden ;(((

Güncellemeler
1 ay
evimin dısında park yanında 7.000 8.000 adım atmak gibi mesela~~
Sadece yürüyüş için dışarı çıkmak, depresyonda hissederken gerçekten dışarı çıkmış sayılır mı?
Cevapla